#1
Beste Allen,
Morgen neem ik (rond 12.00) LSA met I-Doser en post zsm een bericht hier op het forum.
Nog tips?
Grtzz
Morgen neem ik (rond 12.00) LSA met I-Doser en post zsm een bericht hier op het forum.
Nog tips?
Grtzz


mandragora zei:door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg

mandragora zei:door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."