Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA + I-Doser

LSA + I-Doser

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Allen,

Morgen neem ik (rond 12.00) LSA met I-Doser en post zsm een bericht hier op het forum.
Nog tips?

Grtzz :rock:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg.

grts
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg
Klik om te vergroten...

meen je dit serieus?????

maarja zorg dat je in een veilige omgeving zit ,en zorg voor een lekkere stoel of bank enz. want het kan wel is voorkomen dat je niet meer van je plek kunt :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom zou ik dit niet serieus menen?
ga hier echt geen fabeltje verkopen hoor. :)
D
DalputLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waar is die report ? Ik heb ooit I-Doser geprobeerd, niets van gevoeld... of misschien deed ik het verkeerd ? Heb je een speciale koptelefoon nodig ofzo ?
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg.
Klik om te vergroten...

weer iets geleerd dan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."