#1
Oké, hier ga ik mijn tripreport (als je het zo kunt noemen) neerpennen maar ik wil eerst nog zeggen dat ik niet zo iemand ben die om de seconde op zijn horloge kijkt om te zien welk uur het is. Dus in dit tripreport ga je dan ook nooit weten wanneer de effecten begonnen en zo
.
De laatste tijd ben ik veel meer geïnteresseerd geraakt in drugs, als klein manneke dacht ik altijd dat drugs schadelijk zijn en dat je der direct van verslaafd wordt, maar tegenwoordig weet ik wel beter en begin ik eindelijk echt te leven.
Dus het was een woensdagnamidag dat ik mij verveelde en daarom belde ik een vriend op om te vragen of hij zin had om kanna te testen. Hij antwoordde direct ja dus ik ging naar hem toe. Terwijl ik naar zijn huis ging, werd ik toch wel een beetje onzeker. De laatste tijd was onze vriendschap namelijk niet zo goed meer en toen onze vriendschap begon te verslechteren wist ik niet meer zo goed wat te zeggen tegen hem als ik in zijn buurt was waardoor onze vriendschap nog meer verslechterde enz... Het was eigenlijk een beetje een vicieuze cirkel. Toen ik daar eindelijk aankwam deed ik zo stoer mogelijk en zo veel mogelijk op mijn gemak...en het werkte! Hij voelde zich ook weer op zijn gemak en al snel zaten we lekker samen te praten en te chillen.
Toen stelde ik hem voor om kanna te nemen en hij vroeg me of het gevaarlijk was en eerst vertelde ik hem een paar horrorverhalen over kanna om daarna te zeggen dat het echt niet gevaarlijk was. Ik stelde kanna voor als legale cocaïne en onmiddelijk werd hij enthousiast. We namen het in door middel van een kauwgom. We waren nog steeds chill bezig en zaten nu over meisjes te praten. Naarmate het gesprek vorderde werd ik steeds blijer en ik voelde ook gewoon dat ik moest praten, ik werd er hypersociaal van. Toen vroeg ik opeens aan mijn vriend wat hij voelde. Hij zei dat hij zich nogal verdoofd voelde en dat hij dacht dat hij moest overgeven.
Ik panikeerde en vroeg hem wat hij vandaag allemaal had gegeten en hij zei dat hij gewoon één durum had gegeten en niks anders. Toen was ik weer opgelucht omdat ik snapte dat het niet door de kanna kwam. We bleven gewoon steeds vrolijker te praten en we moesten ook vaak lachen. Ondertussen voelde mijn kauwgom steeds viezer en viezer aan. Ik spuwde hem uit en zag dat het niet meer op een kauwgom leek, maar meer op schimmelige yoghurt. En zo bleven we gewoon verder relaxt doorpraten terwijl ik het gevoel had dat ik heel de wereld aankon. Na een tijdje ben ik eindelijk weggegaan en voor ik wegging vroeg mijn vriend me prompt of ik nog een keertje zin had om langs te komen deze week. En toen ik eindelijk echt wegging voelde me echt heel blij. 10/10 voor kanna!
De enige nadelen van kanna zijn: het smaakt heel goor (precies kattenvoedsel gemengd met paardenstront maar dan in poeder) en ik kon die nacht niet goed slapen (ik heb 0.5 gram kanna gebruikt om 9 uur dus das eigenlijk wel een beetje normaal). Ik ga kanna zeker en vast nog deze zomer opnieuw gebruiken. Mijn volgende review gaat over Morning Glory zijn (over 1 of 2 dagen)dus als iemand daar iets over weet kan je het hier schrijven
bij vraag 3) http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=38742
De laatste tijd ben ik veel meer geïnteresseerd geraakt in drugs, als klein manneke dacht ik altijd dat drugs schadelijk zijn en dat je der direct van verslaafd wordt, maar tegenwoordig weet ik wel beter en begin ik eindelijk echt te leven.
Dus het was een woensdagnamidag dat ik mij verveelde en daarom belde ik een vriend op om te vragen of hij zin had om kanna te testen. Hij antwoordde direct ja dus ik ging naar hem toe. Terwijl ik naar zijn huis ging, werd ik toch wel een beetje onzeker. De laatste tijd was onze vriendschap namelijk niet zo goed meer en toen onze vriendschap begon te verslechteren wist ik niet meer zo goed wat te zeggen tegen hem als ik in zijn buurt was waardoor onze vriendschap nog meer verslechterde enz... Het was eigenlijk een beetje een vicieuze cirkel. Toen ik daar eindelijk aankwam deed ik zo stoer mogelijk en zo veel mogelijk op mijn gemak...en het werkte! Hij voelde zich ook weer op zijn gemak en al snel zaten we lekker samen te praten en te chillen.
Toen stelde ik hem voor om kanna te nemen en hij vroeg me of het gevaarlijk was en eerst vertelde ik hem een paar horrorverhalen over kanna om daarna te zeggen dat het echt niet gevaarlijk was. Ik stelde kanna voor als legale cocaïne en onmiddelijk werd hij enthousiast. We namen het in door middel van een kauwgom. We waren nog steeds chill bezig en zaten nu over meisjes te praten. Naarmate het gesprek vorderde werd ik steeds blijer en ik voelde ook gewoon dat ik moest praten, ik werd er hypersociaal van. Toen vroeg ik opeens aan mijn vriend wat hij voelde. Hij zei dat hij zich nogal verdoofd voelde en dat hij dacht dat hij moest overgeven.
Ik panikeerde en vroeg hem wat hij vandaag allemaal had gegeten en hij zei dat hij gewoon één durum had gegeten en niks anders. Toen was ik weer opgelucht omdat ik snapte dat het niet door de kanna kwam. We bleven gewoon steeds vrolijker te praten en we moesten ook vaak lachen. Ondertussen voelde mijn kauwgom steeds viezer en viezer aan. Ik spuwde hem uit en zag dat het niet meer op een kauwgom leek, maar meer op schimmelige yoghurt. En zo bleven we gewoon verder relaxt doorpraten terwijl ik het gevoel had dat ik heel de wereld aankon. Na een tijdje ben ik eindelijk weggegaan en voor ik wegging vroeg mijn vriend me prompt of ik nog een keertje zin had om langs te komen deze week. En toen ik eindelijk echt wegging voelde me echt heel blij. 10/10 voor kanna!
De enige nadelen van kanna zijn: het smaakt heel goor (precies kattenvoedsel gemengd met paardenstront maar dan in poeder) en ik kon die nacht niet goed slapen (ik heb 0.5 gram kanna gebruikt om 9 uur dus das eigenlijk wel een beetje normaal). Ik ga kanna zeker en vast nog deze zomer opnieuw gebruiken. Mijn volgende review gaat over Morning Glory zijn (over 1 of 2 dagen)dus als iemand daar iets over weet kan je het hier schrijven