Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLittleBigPlanet reallife?? ( dragons dynamite 15 gr)

LittleBigPlanet reallife?? ( dragons dynamite 15 gr)

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
chillen@strandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag mensen,

Ik ben de laatste tijd erg nieuwschierig naar drugs. Ik heb onder andere salvia, lsa-zaden, weed, en truffels geprobeerd. Salvia deed mij niet veel, van een joint moest ik kotsen, de lsa- zaden waren wel grappig :grin:

Ik heb de truffels via een erg goedkope site weten te bemachtigen. Netjes betaald, de volgende dag had ik ze al binnen. Die dag was de verleiding zo groot om ze gelijk in te nemen, ik kon bijna niet tot de avond wachten! Toch moest het, ik wilde het niet buiten proberen waar je mensen tegen kon komen, dus het beste leek het me om het in de avond te doen, terwijl mijn ouders op bed liggen. Diezelfde middag had ik nog lekker sociaal een spelletje met mijn broertje op de ps3 gedaan, LittleBigPlanet 2 en later nog op de computer Minecraft. De avond kwam al vlug, en rond 9 uur had ik het pakje opengemaakt en nuttigde de truffels door goed te kauwen met een paar grote slokken fruitdrank. De smaak viel niet tegen, ik heb een maandje geleden een ander soort truffel geprobeerd, die niet te pruimen was en bovendien geen effect gaf.. :(

Rond kwart over 9 ging ik douchen. Er gebeurde nog niks, maar dat is vrij logisch omdat het effect pas na ongeveer 3 kwartier te merken is. Toen ik uit de douche stapte, ging ik nog wat drinken. Ik begon me al wat lacherig en licht te voelen, ook begon ik al rare strepen op de deur te zien. Toen ging ik naar mijn kamer (zolderkamer) en deed het gordijn dicht zodat het bijna pikkedonker was. De effecten kwamen toen snel opzetten. Alles ging goed, voor de zekerheid had ik nog een emmer meegenomen voor het eventuele kotsen :P . De muren van mijn kamer lopen in een punt naar elkaar toe, wij wonen in een oud huis en de zolder waarop ik slaap is dan ook niet meer de strakste zegmaar xD. Er zitten zwarte puntjes op, strepen, en wat kleine gaatjes. Die veranderen al snel in een grote muur met 3d effecten. Beetje moeilijk uit te leggen, ik vond de muur op het oppervlakte van de maan lijken met allemaal kraters enzo xD. Was allemaal wel grappig. Toen ik eventjes had rondgekeken pakte ik mijn mobiel, oordopjes in mijn oren en lekker Pink Floyd geluisterd. Dit was zo heerlijk, heel mijn lichaam voelde SUPERRRrelaxed, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld!. Rond 10 uur besloot ik een rondje in mijn kamer te lopen. Dat ging moeizaam, ik leek wel 4 meter lang en alles draaide met geweldige lichteffecten door elkaar heen. Ik keek naar buiten, wij wonen aan de Maas waar je kilometers ver kan kijken over het water, en de weilanden erachter. Blauwe en roze zonnestralen kwamen door mijn raam zetten, terwijl ik het gordijntje openschoof. Dit was prachtig, en vroeg me af waarom ik dit niet veel eerder heb geprobeerd. Alle kleuren waren zo scherp en helder, het leek of ik bomen van 100 meter afstand per blaadje kon bekijken zegmaar.:) De zonsondergang maakte het helemaal compleet. Rond half 11 was ik van plan om te gaan roken. Dit is er echter niet van gekomen, omdat ik steeds afgeleid werd door andere mooie dingen op mijn kamer. Ineens voelde ik dat mijn hoofd heel groot was, en mijn hoofd soortvan vol liep met kleuren en flitsen en muziek. Ik weet zeker dat dat spel hiervoor heeft gezorgd, het was zo wondervol en magisch dat ik me echt helemaal top voelde. het leek of ik in een discobal woonde, zo schitterde alles. Rond 12 uur ging ik toch echt even een shaggie draaien. Het leuke stripje in de rizla vloei was helemaal 3d. De letters zater op bobbels en niks was recht meer. Heel dromerig is het gelukt mijn langverwachte shaggie soortvan te draaien :hearteyes:. Ik werd even bang toen ik wilde roken, want de trap van mijn zolder leek veel hoger te worden en ik was bang dat ik mijn evenwicht verloor en in dat gat te pletter viel. Eenmaal bij mijn raam aangekomen verstijfde ik echt even van schrik. De maas was op een of andere manier weg, en in plaats daarvan leek het of ik in een heel hoog gebouw naar beneden keek op een snelweg waar piepkleine auto's reden. Dit kwam door de maneschijn die reflecteerde op het water. Ondertussen was mijn shaggie aan, en ik was lekker aan het genieten. Ik voelde in mijn hoofd dat ik terug in de tijd reisde naar het hippietijdperk. Ik zag mezelf staan met lange haren. Dit was echt wel tof. Daarna ging ik weer met mijn ogen dicht in mijn bed liggen, en alle woorden die ik dacht kwamen in 3d letters van een glijbaan in de ruimte afgerold. Dit klinkt erg vaag, maar ik voelde me helemaal één met het heelal. Overal sterren, het is niet te beschrijven! Ik besloot mijn mobiel weer te pakken, en foto's te bekijken. Geloof het of geloof het niet, ik kreeg foto's te zien die ik helemaal niet had, en die fotos werden filmpjes waarbij ik alles opnieuw beleefde! Zo was ik op mijn werk, en ik kwam zelfs even terug naar parijs! Ik moest nodig naar de wc ineens. ik vond het eng, omdat de trap zo hoog was. ik kroop uit mijn bed op de grond, en kroop langzaam naar de trap waar ik langzaam op mijn kont vanaf kroop. Ik zat ons internetkastje, waar 3 groene lichtjes HEEL ERG VEEL lichtjes werden, en fel ook! Dit was prachtig! Ik ben nog een trap naar beneden gegaan, tot ik in de badkamer kwam. Ik keek in de spiegel en kwam tot de conclusie dat ik erg lelijk was. Normaal zie ik er goed uit. Niet uit eigendunk ofzo, ik zie er niet lelijk uit. Ik heb soms last van een klein pukkeltje ofzo, maar toen ik in de spiegel keek leek mijn hoofd wel een.. ehm.. tja hoe heet dat.. gewoon een taart vol met kersen zegmaar xD Ik ging rustig plassen, daarna ging ik mijn handen wassen. Dit vond ik spannend, want het water voelde anders dan normaal en de wasbak leek zoveel groter dan het normaal is! Ik moest ook nog de wc doortrekken wat ook niet goed lukte, ik was bang dat mijn ouders wakker zouden worden door het geluid. Toch gelukt, en weer terug naar boven gegaan. Het effect begon minder te worden, en kreeg vreemde gedachten. 1 gedachte kan ik me nog helder voor de geest krijgen: Ik vroeg me af of ik de trip leuk of niet leuk vond, of dat ik in het bureaulaadje wilde zitten. Dit klinkt misschien dom (is het ook), maar hier heb ik luid om gelachen. Het visuele effect ging nu helemaal weg, en na een poosje (kwart over 2) viel ik ongeveer in slaap. Ik heb toen nog stevig gedroomd, maar werd vandaag toch om 12u s'middags wakker :)

Ik vond deze trip ontzettend vet, en wil binnenkort nog een keer deze truffels eten!
Dit is mijn eerste post hier, sorry voor als het vaag is maar van fouten leer ik :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als'n leuk tripje :)
Je ouders weten niet wat ze gemist hebben :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."