Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC.. WOW!

Eerste keer XTC.. WOW!

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
ThePhotographerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: XTC: 1 spookje, 1/2 rood diamantje.
Ervaring: Truffels, wiet

We hebben het nu over 21 december. 21:30 uur. Een relatief standaard avondje zou het worden. Beetje drinken, gamen, en daarna naar de club. We waren in totaal met 6 man, later 7. Een van de huisgenoten kwam spontaan op het idee om een X-avondje te doen. Iedereen zonder morren akkoord en nadat de eerste kwartjes waren genomen, begon het langzaam-aan een legendarische avond te worden.

Na een uur begon iedereen zich wel heel lekker te voelen en de sfeer was er ook naar. Heerlijke rustige muziek (alles klonk heerlijk, van John Legend, U2, tot One Republic en hardstyle.) Warme, liefdevolle gesprekken, intiem, en er was gewoon GEEN irritatie, geen boosheid, geen wrok, alles was liefde. (Ik heb de term XTC-love misschien wat te vaak gehoord, maar het klopt als een bus). Jogging-broek aan en alle stress weg.

Ik heb mensen van een hele andere kant gezien. Iedereen was helder, en zat heerlijk in mijn vel. Na de drie uur die voorbij vlogen besloten ik en nog twee vrienden naar de club te gaan. (Een minuut lopen). Het was koud maar de wind, de lucht, voelde zo lekker dat ik een wandeling zonder jas zou kunnen doen. Bij het betreden van de club viel de warmte als een deken over mij heen. Normaal irriteer ik me kapot, maar zelfs zweten voelde lekker. Ik begon meteen met iedereen te praten en te dansen. De twee maten stonden langs de kant te genieten van alles en iedereen (lichteffecten, wow!) maar daar had ik geen tijd voor. Ik wilde socializen, knuffelen, schuren, noem het maar op. Het mooie is dat een van mijn vrienden tegen me zei dat je gewoon niet kon zeggen of ik had genomen of niet, in tegenstelling tot mijn twee maten.

Twee uur later (05:00 uur) moest de tent dicht. Eenmaal terug in huis besloten we om af te bouwen. Ik had al anderhalve pil op en hoefde ook echt niet meer en zat tegen de speedy-grens aan (net geen last van knarsen en kauwen, wel trillende ogen en focus-probleem). Een van de gasten ging aan de bong met een pittige wiet en die viel helaas niet goed. Niemand kon een gesprek volgen, het waren allemaal losse flodders. Heel apart. Achteraf hilarisch maar toen een beetje beangstigend.

Om 07:00 uur keerde iedereen huiswaarts en was de rust wedergekeerd. Ik voelde mij de twee dagen daarna brak, maar op een heerlijke mellow manier. Geen misselijkheid, alleen een beetje duf. En de Tuesday-Dip heb ik niet eens ervaren. Prima!

Ik besef me dat ik, bij tijd en wijle, veel liever aan een pilletje ga dan dat ik mij lam zuip voor 50 euro. Ik kan héél goed begrijpen dat dit verslavend werkt en gelukkig ben ik daar niet zo vatbaar voor.

Een mooi 2014 allemaal! :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report! En jij ook een goed 2014 toegewenst :sunglasses:
M
MirakelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi :) en beste 2014 toegewenst.
Nu je het meer gaat gebruiken probeer minstens 1 maand, beste is 3maand, er tussen te laten om die magie te behouden!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mirakel zei:
Mooi :) en beste 2014 toegewenst.
Nu je het meer gaat gebruiken probeer minstens 1 maand, beste is 3maand, er tussen te laten om die magie te behouden!
Klik om te vergroten...
Amen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."