#1
Setting: ik alleen, in mijn eigenlijk leuke, spirituele ingerichte studio in Antwerpen stad.
Substantie: 15 gr. Sclerotia Tampanensis
Toen de eerste golf me overviel, was ik, als doorgewinterd psychonaut, toch verrast (na lange tijd nog eens getript te hebben) van die eerste 'trip-golf'.
Deze golf was niet visueel, ook niet met gesloten ogen, wel een stoned gevoel, wat verwardheid en dubbelzicht, maar ik was ook al de hele dag alcohol aan het drinken en ook na het innemen van psylo's blijven blowen, daarna was dat gevoel weer weg.
Het duurde lang, mijn excuses ik kan echt niet zeggen hoe lang..., eer de tweede golf over me kwam, maar die was wel visueel en eveneens zeer lichamelijk - een euforie kwam naar boven en ik voelde die euforie door me heen stromen (zoals bij xtc eigenlijk).
Toen had ik ook lachkicks, alles begon uit perspectief te trekken en de veranderen: fellere kleuren, de muziek werd zichtbaar (zeker met nog joint erbij) en ik merkte dat ik toen in een heerlijke, zalige, ontspannende maar wel stevige trip werd gezogen.
Verwarring slaagt volledig toe, maar je kan toch niet meer nadenken (derde of vierde golf, alles tussenin wazig...) dus maakt het ook geen bal uit lol. - daarna had ik prachtige gesloten ogen hallucinaties: geometrische patronen die flikkerden voor mijn gesloten ogen.
Daarna werden de visuele hallucinaties heftiger, zonder gesloten ogen: alles vloeide, alles bewoog, leefde (er was dat universele gevoel van de eenheid met alles, de gehele aarde, de gehele kosmos) het leek alsof de televisie dichterbij kwam, dingen veranderden van vorm, kleuren flikkerden voor mijn ogen, en dit alles en nog veel meer, wel, daarna ben ik toch wel aan het hallucineren geweest maar ik kan er niets meer van herinneren...
Nadien was ik moe en heb ik heerlijk geslapen.
Toppie, toch?
Substantie: 15 gr. Sclerotia Tampanensis
Toen de eerste golf me overviel, was ik, als doorgewinterd psychonaut, toch verrast (na lange tijd nog eens getript te hebben) van die eerste 'trip-golf'.
Deze golf was niet visueel, ook niet met gesloten ogen, wel een stoned gevoel, wat verwardheid en dubbelzicht, maar ik was ook al de hele dag alcohol aan het drinken en ook na het innemen van psylo's blijven blowen, daarna was dat gevoel weer weg.
Het duurde lang, mijn excuses ik kan echt niet zeggen hoe lang..., eer de tweede golf over me kwam, maar die was wel visueel en eveneens zeer lichamelijk - een euforie kwam naar boven en ik voelde die euforie door me heen stromen (zoals bij xtc eigenlijk).
Toen had ik ook lachkicks, alles begon uit perspectief te trekken en de veranderen: fellere kleuren, de muziek werd zichtbaar (zeker met nog joint erbij) en ik merkte dat ik toen in een heerlijke, zalige, ontspannende maar wel stevige trip werd gezogen.
Verwarring slaagt volledig toe, maar je kan toch niet meer nadenken (derde of vierde golf, alles tussenin wazig...) dus maakt het ook geen bal uit lol. - daarna had ik prachtige gesloten ogen hallucinaties: geometrische patronen die flikkerden voor mijn gesloten ogen.
Daarna werden de visuele hallucinaties heftiger, zonder gesloten ogen: alles vloeide, alles bewoog, leefde (er was dat universele gevoel van de eenheid met alles, de gehele aarde, de gehele kosmos) het leek alsof de televisie dichterbij kwam, dingen veranderden van vorm, kleuren flikkerden voor mijn ogen, en dit alles en nog veel meer, wel, daarna ben ik toch wel aan het hallucineren geweest maar ik kan er niets meer van herinneren...
Nadien was ik moe en heb ik heerlijk geslapen.
Toppie, toch?
