Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer XTC + Pep

2e keer XTC + Pep

0 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StrijdspotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Gewicht: 70 Kilo
Drugs: XTC & Pep :xtc:
Waar: In het bos bij een strandje
Datum: Ergens rond 15 december (Weet het niet meer precies.

Dit is de 1e keer dat ik een hele XTC heb genomen, de eerste keer was een halfje. Op het halfje ging ik de eerste keer ook hard maar niet zo hard als deze keer, :rock:

20:00

Rond 20:00 zijn we aangekomen op de bestemming waar we die avond XTC zouden gebruiken. De uren voordat we zouden beginnen hebben we gezellig bij een vriend gezeten om lekker in de stemming te komen en we hebben er ook nog een jointje gerookt :smoke: en we waren prima in de stemming om iets te gaan gebruiken (XTC dus :grin:)

20:15

Rond 20:15 hebben we(Mijn vriend en ik, ik noem hem G vanaf nu) het "snoepje" genomen, even achterop de tong leggen, een flinke teug water en weg was ie :beer: (5 minuten nadat ik hem doorgeslikt had, voelde het nog alsof hij in mijn keel zat is dat normaal?) We zijn lekker gaan zitten op een bankje op het strand met een vuurkorf er bij, lekker warm :)

20:45

Na heen half uur zat ik nog steeds lekker op het bankje en plotseling voelde het alsof er een explosie van energie in mijn lichaam was, ik ging staan en deed mijn handen omhoog en voelde me geweldig, ik ben meteen eens stukje gaan lopen met G, (die voelde het nog niet echt) toen ik aan het lopen was voelde ik me super vrolijk en had zin om te rennen, ik ben dan ook een stuk gaan rennen, zo'n 50 meter :rock:. toen we weer terug kwamen bij de bankjes was het een kwartiertje later en voelde G zich ook super en had ook weer zin om te lopen dus heb ik ook nog een stukje met hem gelopen en nog een stuk gesprint wat geweldig voelde.

22:00

Nadat we super veel hadden gelopen, gepraat en gerend kwam er een plotselinge tegenslag. We stonden gezellig te praten bij het vuur toen onverwacht een andere groep langs kwam waar we niet op hadden gerekend, er waren veel mensen bij die ik niet kende en dat maakte me bang en boos, ik wou op een gegeven moment dat ze weg gingen omdat ik het niet meer trok, ze zijn weg gegaan en een kwartier later was ik weer super vrolijk aan het praten. We hadden ook een grote speaker mee waar we muziek op draaiden, we luisterden op dat moment DR. Peacock-Trip to Ireland, elk stukje van de muziek drong tot je door en ging door je hele lichaam heen, het voelde super!

23:30

Rond dit tijdstip begon het een beetje uit te werken en had ik gewoon zin om te gaan zitten en niks te doen. Ik vond het totaal niet erg om niks te doen of te zeggen, ik heb daar wel een half uur gezeten in dezelfde positie zonder iets te zeggen, en het voelde geweldig! :rolleyes:


Voor de rest van de avond/nacht heb ik niet heel veel meer gedaan, het was een super leuke ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar! Qua knarstanden heb ik er de volgende dag wel een beetje last van gehad aan mijn binnenkant van mijn wang. Ik heb er ook een soort kater aan over gehouden, maar dat voelde niet vervelend ik voelde me alleen wat anders dan normaal, een beetje vaag!?

Dit was mijn trip report, Reageer voor verbeteringen voor de volgende keer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."