Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels, 15 gram Tampanensis

Eerste keer truffels, 15 gram Tampanensis

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BarizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report man,

Toffe theorie,
ik kon me er enigszins wel in vinden,althans in delen ervan.
Bracht me terug naar een ervaring tijdens een van m'n vorige trips,

Tripze! :)
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan mij enigzinds wel vinden in jou verhaal, denk dat het voor sommige wel wat moeilijk is om te visualiseren. Hoe jij het een x-as en y-as noemt met twee snijpunten, dan denk ik aan mijn ervaring waarin ik het bewustzijn als een lens zie. Waar je door het oog van de lens heen gaat kom je uiteindelijk bij het brandpunt uit, dit is het snijpunt hoe jij het beschrijft en zie ik als waar het bewustzijn samen komt. Het zijn allemaal figuurlijke/metaforische omschrijvingen om toch die dingen waar geen exacte wetenschap aan vast valt te binden een mooi plekje te geven. Voor mij staat die lens ook voor ons referentie kader en die koers die we zetten in het leven, door de lens te draaien verander je richting waar het brandpunt valt. Het mooie aan een lens is dat die twee brandpunten heeft, een begin en einde.

Denk dat dat wel weer genoeg filosofische praat voor vandaag is :rolleyes:
a
aetherialLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond,

Ik ben nu inmiddels 7 truffeltrips verder maar mijn eerste trip is de enige waar ik ooit een report over heb geschreven en deze wil ik toch graag even met jullie delen!
Ik heb het gekopieerd van een ander forum waar ik het op gepost had vandaar de dingen als "goedemorgen" etc.



Goede morgen,

Ik heb vannacht mijn eerste truffel trip gehad en deze mooie en unieke ervaring wil ik graag met jullie delen!

Wie: Man,20
Wat: 15 gram Psilocybe Tampanensis.
Waar: In mijn slaapkamer

Ik heb altijd al interesse gehad in psychedelics en heb er veel over gelezen/gekeken.
Een aantal jaren terug heb ik een keer salvia gedaan maar hier heb ik niet veel van gemerkt, dus eigenlijk was deze truffel trip mijn eerste echte trip.

00:00:
Truffels uit de verpakking gehaald en zo fijn mogelijk gesneden omdat ik er thee van wou maken.
Ik heb een niet al te sterke maag dus ik dacht dat het eten van de truffels niet goed zou vallen.
Water aan de kook en eventjes laten afkoelen, truffels erbij gedaan en zo'n 20 minuten laten staan.
Afgieten in een andere kop en klaar om te drinken!

00:30:
De thee opgedronken met de verwachting dat het vies zou zijn maar dat viel heel erg mee, het was best goed te doen met een beetje honing.
Nu wachten maar!
Ondertussen lekkere muziek opgezet (Future Garage), de wifi lightbulb op oranje/rood gezet en lekker op bed gaan liggen.

1:00-5:00:
Ik voelde me kut, ik had het gevoel alsof ik een baksteen had opgegeten en het enige wat ik kon denken was: Ik voel me kut ik ga slapen, ik doe dit nooit weer.
En toen ineens was dat allemaal weg en voelde ik me enorm chill.
Ineens was er een gevoel van intense vreugde en geluk, zo goed had ik me nog nooit gevoeld.
Alle muren in mijn kamer zijn bedekt met grote vlaggen met patronen van paddo's etc en alle patronen dansten op de muziek.
Ook leek het alsof de muren ademden wanneer ik ademde.
Ik voelde me blij, gelukkig en een enorme liefde voor alles en iedereen.
Op een gegeven moment dacht ik even dat de trip voorbij was en leek alles weer heel normaal, totdat ik op mijn telefoon keek en alles ineens weer terug kwam.
Het voelde net alsof mijn benen en mijn lijf niet van mij waren, dat alleen mijn hoofd van mij was.

Op een gegeven moment hield ik mijn handen in elkaar en toen dacht ik, eigenlijk ben ik mijn eigen beste vriend.
En dat was het moment waarop alle visuals een beetje wegvaagden en ik ineens heel filosofisch werd.
Ineens wist ik het, the meaning of life, hoe alles werkt, leven, dood, noem maar op.

Mijn theorie:
Het leven is een X
Een X bestaat uit twee lijnen, een linker lijn en een rechter lijn.
Zonder de linker of de rechter lijn kan de X niet bestaan.
De ene lijn is positief en de andere lijn is negatief.
Het middelpunt van de X waar de lijnen elkaar kruisen is het punt waar het positieve en het negatieve in balans staan, en dat is het punt in het leven wat je moet proberen te vinden.

Vanuit dat kwam het volgende:
Om de X zit een O.
Alles begint en eindigt op de O.
De O draait om de X heen en de X draait ook om zijn eigen as.
Wanneer de plaats waar jij de op de O zit een punt van de X tegenkomt, ga je van de O over naar de X.
Dat is dus het punt waar jij geboren wordt.
Langzaam volg je de lijn van de X waarop je terecht bent gekomen(Positief of Negatief) totdat je bij het midden van de X komt.
Bij het midden gaat de negatieve lijn over in de positieve en de positieve over in de negatieve.
Ben je dus geboren op de negatieve lijn, dan kom je uiteindelijk op het kruispunt van de X en gaat het over in de positieve lijn.
Wat zou betekenen dat no matter hoe negatief het nu is, het wordt beter.
"Dood" betekend dat je het bij het einde van de X bent aangekomen en dat je terug belandt op de O, waarna de hele cyclus weer overnieuw begint.

Dit zou dan ook Deja Vu's verklaren, omdat je op een gegeven moment op een punt van de X komt waar je in een vorig leven al eens bent geweest.

In mijn hoofd tijdens de trip was het allemaal nog veel complexer maar dat is onmogelijk om hier in woorden te omschrijven.

Het was een geweldige ervaring en ik kijk uit naar de volgende trip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."