#1
Hallo,
dit is mijn eerste tripreport over mijn eerste paddoervaring.
-Wat info over mijzelf: Ik ben een jongen van 17 jaar die al van kleins af aan een interesse in drugs heeft en sinds een dik jaar vooral in psychedelica. Mijn ervaringen met drugs bestaan uit een goeie hand vol mdma/xtc ervaringen, 1keer speed, 1keer truffels , 1keer 2CB en in het verleden veel wietgebruik.
-Info over de Trip : de trip vond plaats in de kalmthoudse Heide, ik was er met mijn beste vriend A, en een andere hele goede vriend T en mijn hond was ook mee. A heeft met mijn mee getript en nam 4,2 gram gedroogde McKennai paddo's, Ik zelf nam 3,2 gram gedroogde B+ paddo's. T is een ervaren tripper en was bij ons als tripsitter. Ik ben onderweg mijn gevoel voor tijd heel erg kwijt geraakt dus ik kan geen tijden geven, maar de trip duurde al bij al zo'n 5 tal uur.
- De Trip
We hadden de trein genomen naar de Heide, en kwamen aan. Van hieruit was het een half uurtje wandelen naar de Heide zelf. Onderweg naar daar hebben ik en A de paddo's opgegeten met een banaan en wat water voor de smaak. het duurde ongeveer een half uur voor de eerste effecten begonnen te komen. Deze bestonden uit een scherper zicht, een lichamelijk ongemakkelijk gevoel (geen misselijkheid) en een brede glimlach op mijn gezicht. Ondertussen zaten we onder een boom en A begon al heel visueel te worden, hij zei dat mijn gezicht vervormde etc, maar ik had op dit moment nog geen visuals. Na hier even te verblijven gaan we naar een nieuwe plek. het wandelen voelt erg raar en ik begin nu ook echt andere dingen te zien. Als ik naar beneden kijk komt alles wat op de grond ligt precies dichter naar me toe. Als ik naar A, T en mijn bewegende handen kijk zie ik tracers. Ik voel me erg blij, en heb op dit moment nog lang geen last van de verwaring die zal komen.
We komen aan bij de nieuwe plek, een soort klein heuveltje met daarnaast een pad en er achter een stuk bos. Ik zeg tegen A en T dat ik even alleen wil wandelen met oortjes voor ik weer ga zitten. Dus dat doe ik, ik steek mijn oortjes in en zet muziek aan ( ) op dit moment begint het blije gevoel dat ik al had enorm te groeien en ik hoor ook heel anders. De muziek klinkt veel grootser en levendiger, alsof het live gespeeld werd. Al snel beslis ik terug naar de jongens te gaan en keer me om.
Toen ik terug ging zitten en een sigaret wou rollen begonnen voor mij de visuals. Ik nam een blaadje. voor de mensen die rollen, jullie kennen wel dat tussen blaadje dat je hebt in het begin en als je blaadjes bijna op zijn. Toen ik keek naar mijn blaadje kon ik niet zien of het nu een blaadje of een tussenblaadje was, RIZLA kwam uit het blaadje en vervormde heel de tijd, ook kwamen er ijskristallen op het blaadje, die open groeiden en golvden in blauw en witte kleuren. Op dit moment bessef ik dat de visuals echt zijn begonnen, en ik kijk naar T met een grote glimlach, die lief terug lacht en snapt wat er gebeurt. Dit deel van de trip ging voor mij ontzettend goed. Voor A ging het wat minder maar dat liet ik niet echt binnenkomen en ik liet het aan T over. we hebben nog muziek opgezet, zijn gaan dansen, hebben geknuffeld,... alles was heerlijk en sprookjesachtig. In die vibe besloten we weer te verplaatsen.
Onderweg begon ik bij A telkens 2 paar ogen te zien en zijn gezicht vervormde, bij T zag ik rode kleine stipjes in subtiele vormen over zijn gezicht en soms ook 2 paar ogen. dit was best speciaal maar ik kon het allemaal wel binnen het idee van trippen plaatsen.
we gingen zitten en het was super gezellig. we zaten op een pad tussen de struiken, de zon scheen, A voelde zich weer goed en alles was eigenlijk mooi en goed.
Tot het wat te veel werd en ik het allemaal niet zo goed meer begreep, ik had het gevoel dat wat ik voelde niet normaal was en het werd allemaal heel intens. Ik kon de gesprekken niet meer volgen en mijn lichaam voelde ook heel raar aan. Maar ondanks dat ik heel erg verward was vond ik het wel nog leuk. Dit moment vond plaats na een kleine 2 uur bezig te zijn maar ook nadat ik 2 dikke trekken van een joint van T had genomen. (Ik smoor heel zelden dus vraag me wel of dit veel invloed zou hebben gehad? of was het gewoon de piek.)
vanaf hier zijn mijn herinneringen nogal wazig, ik heb nog wel beelden en losse herinneringen maar die kan ik niet echt verwoorden. Het volgende dat ik me goed herinner is dat we weer verplaatst zijn en dat T rechtstaand keelklanken zingt en wij zittend naar hem kijken en luisteren. mijn zicht vibreerd op zijn stemgeluiden en zijn gezicht veranderd in een kleurenpalet dat ook mee beweegd.
Dan begon ik nuchterder te worden, mijn visie werd weer normaal en ik begon terug te snappen wat er allemaal gebeurde.
Ik vond het een intense ervaring, te intens en nieuw om er echt al veel uit te halen. Ik was nog te veel bezig met de geurtjes en kleurtjes.
dit is zoals eerder geschreven mijn eerste tripreport dus commentaar is altijd welkom!!
Groetjes
dit is mijn eerste tripreport over mijn eerste paddoervaring.
-Wat info over mijzelf: Ik ben een jongen van 17 jaar die al van kleins af aan een interesse in drugs heeft en sinds een dik jaar vooral in psychedelica. Mijn ervaringen met drugs bestaan uit een goeie hand vol mdma/xtc ervaringen, 1keer speed, 1keer truffels , 1keer 2CB en in het verleden veel wietgebruik.
-Info over de Trip : de trip vond plaats in de kalmthoudse Heide, ik was er met mijn beste vriend A, en een andere hele goede vriend T en mijn hond was ook mee. A heeft met mijn mee getript en nam 4,2 gram gedroogde McKennai paddo's, Ik zelf nam 3,2 gram gedroogde B+ paddo's. T is een ervaren tripper en was bij ons als tripsitter. Ik ben onderweg mijn gevoel voor tijd heel erg kwijt geraakt dus ik kan geen tijden geven, maar de trip duurde al bij al zo'n 5 tal uur.
- De Trip
We hadden de trein genomen naar de Heide, en kwamen aan. Van hieruit was het een half uurtje wandelen naar de Heide zelf. Onderweg naar daar hebben ik en A de paddo's opgegeten met een banaan en wat water voor de smaak. het duurde ongeveer een half uur voor de eerste effecten begonnen te komen. Deze bestonden uit een scherper zicht, een lichamelijk ongemakkelijk gevoel (geen misselijkheid) en een brede glimlach op mijn gezicht. Ondertussen zaten we onder een boom en A begon al heel visueel te worden, hij zei dat mijn gezicht vervormde etc, maar ik had op dit moment nog geen visuals. Na hier even te verblijven gaan we naar een nieuwe plek. het wandelen voelt erg raar en ik begin nu ook echt andere dingen te zien. Als ik naar beneden kijk komt alles wat op de grond ligt precies dichter naar me toe. Als ik naar A, T en mijn bewegende handen kijk zie ik tracers. Ik voel me erg blij, en heb op dit moment nog lang geen last van de verwaring die zal komen.
We komen aan bij de nieuwe plek, een soort klein heuveltje met daarnaast een pad en er achter een stuk bos. Ik zeg tegen A en T dat ik even alleen wil wandelen met oortjes voor ik weer ga zitten. Dus dat doe ik, ik steek mijn oortjes in en zet muziek aan ( ) op dit moment begint het blije gevoel dat ik al had enorm te groeien en ik hoor ook heel anders. De muziek klinkt veel grootser en levendiger, alsof het live gespeeld werd. Al snel beslis ik terug naar de jongens te gaan en keer me om.
Toen ik terug ging zitten en een sigaret wou rollen begonnen voor mij de visuals. Ik nam een blaadje. voor de mensen die rollen, jullie kennen wel dat tussen blaadje dat je hebt in het begin en als je blaadjes bijna op zijn. Toen ik keek naar mijn blaadje kon ik niet zien of het nu een blaadje of een tussenblaadje was, RIZLA kwam uit het blaadje en vervormde heel de tijd, ook kwamen er ijskristallen op het blaadje, die open groeiden en golvden in blauw en witte kleuren. Op dit moment bessef ik dat de visuals echt zijn begonnen, en ik kijk naar T met een grote glimlach, die lief terug lacht en snapt wat er gebeurt. Dit deel van de trip ging voor mij ontzettend goed. Voor A ging het wat minder maar dat liet ik niet echt binnenkomen en ik liet het aan T over. we hebben nog muziek opgezet, zijn gaan dansen, hebben geknuffeld,... alles was heerlijk en sprookjesachtig. In die vibe besloten we weer te verplaatsen.
Onderweg begon ik bij A telkens 2 paar ogen te zien en zijn gezicht vervormde, bij T zag ik rode kleine stipjes in subtiele vormen over zijn gezicht en soms ook 2 paar ogen. dit was best speciaal maar ik kon het allemaal wel binnen het idee van trippen plaatsen.
we gingen zitten en het was super gezellig. we zaten op een pad tussen de struiken, de zon scheen, A voelde zich weer goed en alles was eigenlijk mooi en goed.
Tot het wat te veel werd en ik het allemaal niet zo goed meer begreep, ik had het gevoel dat wat ik voelde niet normaal was en het werd allemaal heel intens. Ik kon de gesprekken niet meer volgen en mijn lichaam voelde ook heel raar aan. Maar ondanks dat ik heel erg verward was vond ik het wel nog leuk. Dit moment vond plaats na een kleine 2 uur bezig te zijn maar ook nadat ik 2 dikke trekken van een joint van T had genomen. (Ik smoor heel zelden dus vraag me wel of dit veel invloed zou hebben gehad? of was het gewoon de piek.)
vanaf hier zijn mijn herinneringen nogal wazig, ik heb nog wel beelden en losse herinneringen maar die kan ik niet echt verwoorden. Het volgende dat ik me goed herinner is dat we weer verplaatst zijn en dat T rechtstaand keelklanken zingt en wij zittend naar hem kijken en luisteren. mijn zicht vibreerd op zijn stemgeluiden en zijn gezicht veranderd in een kleurenpalet dat ook mee beweegd.
Dan begon ik nuchterder te worden, mijn visie werd weer normaal en ik begon terug te snappen wat er allemaal gebeurde.
Ik vond het een intense ervaring, te intens en nieuw om er echt al veel uit te halen. Ik was nog te veel bezig met de geurtjes en kleurtjes.
dit is zoals eerder geschreven mijn eerste tripreport dus commentaar is altijd welkom!!
Groetjes