Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5x150ug (home alone) 1st trip report

5x150ug (home alone) 1st trip report

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Opa BaardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,

Ik stel me eerst maar eens even voor.
Ik ben Opa Baard, 33 jaar jong (geen echte opa)
Ik ben een tripper in hart en nieren.
Ik hou van de Ekte realiteit !
Maar ik ben nog gekker op mijn speciale ruimte reizen, met behulp van mijn oersterke space-shuttles wil ik mijzelf nogal vrij frequent in hyperspace begeven.

Ik lees altijd de trip-reports op dit forum en heb zelf nog nooooit een report geschreven...DUS !

Bij deze ......mijn eerste trip report!!


Datum: Onbekend.
Dag: Zaterdag.
Tijd: vroeg op de avond.
Wie: Ik.


Deze zaterdag begon als een normale zaterdag, wakker worden, boodschapjes doen, koppie kofie, en een puntje pep.

Nadat ik mijn koffie en ontbijt naar binnen had gewerkt kwam ik op het epische idee om vandaag maar eens flink te gaan trippen.

De avond hiervoor was ik bij mij trouwe ouwe hippie koning op de koffie gegaan en heb van hem een groot vel gekregen
Met daarop een fantastische spacy tekening van Dr Albert Hoffman (awauw)

Ik vond het haast zonde dit geprinte kunstwerk stukje voor stukje uit elkaar te halen, maar het was het wel bekende noodzakelijk kwaad.

Nadat ik 5 zegeltjes had losgewerkt en die alvast op een stukje zilverfolie had geplaatst ben ik druk gaan bellen en faxen.

......!!! wie komt er vanavond !!! Samen met mij gezellig multiple dimensions bezoeken????
Was de vraag..
Na vele afwijzingen en verwensingen
Kwam het er op neer dat OPA alleen op pad zou gaan.

...EVEN LATER...

Het was ondertussen een uur of 19:00 en ik vond het wel eens tijd om te gaan beginnen.
Ik had een stokbroodje gesneden, meerdere smeerseltjes, n paar biertjes koud staan en genoeg andere hapjes en drankjes.....ik red me wel.

Daar goan weh

1,2,3?4,5

Met volle mond ben ik bezig een leuke afspeelijst te creeeren voor DE avond die nog komen zou, na een goede 30 minuten begin ik te merken dat mijn lichaam en geest zich langzaam van elkaar verwijderen.

Ik wil een stokbroodje smeren maar pak mijn pak sigaretten, vervolgens wil ik mijn peuk aan steken met mijn grote glas cola
(Waarom niet)

Al gauw had ik door dat het een TOP avond ging worden!!

Enige tijd later en een paar stokjes stokbrood met cola dip verder
Vond ik het tijd om mijn afspeellijst aan te zetten.....aaaaaaaahhhh GEWELDIG....
Super chille klanken en melodien vullen mijn woonkamer. De planten beginnen te dansen en de lampen veranderen in velle disco lampen die continu van kleur veranderen.

Die lampen begonnen me een beetje op mijn zenuwen te werken en ik besloot ze uit te doen.

Nadat ik 4x de MOUNT EVEREST had beklommen en nieuwe slippers had gekocht bij de tafepoot was ik dan eindelijk bij HET lichtknopje. . . . .Uit

Ik ging zo snel als ik kon terug naar mijn mega grote fluffy bank.

Het was nagenoeg donker in huis slechts wat flauw licht van de lantaarnpalen dat naar binnen toe scheen dit en de gekleurde adapter lampjes van mijn TV,MODEM,LAPTOP,XBOX, ED, .meer niet!

Vanaf mijn bank zie ik links tegenover mij die adapter lampjes flikkeren
Achter die kleine lampjes heb ik een grote grijsgekleurde muur van 2,60 hoog en 5,70 breedt, aan het midden van de muur hangt de tv en daarboven een mega groot gewei van een EDELHERT.


...even laterrrrrr. ..........

De piek is nabij !

Gelukkig had ik genoeg te eten in huis gehaald want ik krijg altijd een meeste vreselijke vreetkick als ik aan de LSD zit.

Gulzig eet ik het ene broodje na het andere
"Jeetje wat is warm hier"
Oh
" jeetje wat is het fris hier"

Ik begin dorst te krijgen en pak dan ook maar snel een stokbroodje kruidenboter.....hahhhh..zo dat lest de dorst wel.

Eens kijken wat ik allemaal nog meer kan doen !! ( ik heb zoveel energie)
Ik denk dat ik maar eens even lekker op de bank ga LIGGEN .jaaa goed idee OPA !
En zo geschiede het.

Ik lag lekker op de bank toen PLOTS mij iets opviel
Van uit mijn ooghoek merk ik dat er iets gaande is met mijn grote EDELHERT GEWEI, ik ga rechtop zitten en kijk vanaf de bank aandachtig naar die grote schedel, zie ik het nou goed?
Er lijken donker bruine haren op de schedel te ontstaan ! En nog 1 en nog 1 en nog.... whoow de hele schedel is in enkele seconden compleet begroeid met VACHT !!!!
Maar het stopt niet daar !!


Langzaam begint er een nek te groeien en aan die nek schouders, voorpoten, borst,rug , buik, achterpoten,staart !
Er staat een levensgroot edelhert voor mijn neus en kijkt me aan!

Ik zie de adem uit zn neus komen als stoom, zijn ogen glinsteren in het zwakke lantaarnpaal licht,
De grijze muur waar dit magische hert voor staat begint te veranderen in een grijs mistig bos, het hert word langzaam door een lichte mist omhult.

Links onder in het BOS zie ik ineens vuur ADAPTER vliegjes die sierlijk om elkaar heen vliegen, het worden er steeds meer!!

Ze bewegen zich sierlijk boven, voor, achter het HERT en de BOMEN...

Zoiets moois heb ik nog noooit gezien en vol verwondering met kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen zit ik vanaf mijn bank te genieten van dit magische mysteriouse schouwspel!

Geweldig dacht ik, ik moet dit van dichterbij bekijken !!!
Ik sta op en sluip naar het hert

"Het is niet bang"

Betoverd kijk ik naar het hert en kijk ik dieper het bos in, in de verte lijkt er iemand naar mij te zwaaien

Er staat een zwarte schaduw naar mij te zwaaien, ik geloof mijn eigen ogen niet joh!!
Hoe kan dat nou weer!!?

Ik sta op mijn tenen over de schouders van het hert heen te kijken, dat rustig aan het herkauwen is, " ja het is toch echt een mannetje" ...er zwaait iemand naar me WAT MOET IK DOEN ##*÷???


Ik begin heel relaxed terug te zwaaien en begin toch weer dorst te krijgen, ik draai me om en snel pak ik de kleur fietsband en leg het snel terug in de la ......heh

Ik draai me om en pak mijn glas kruidenboter en draai me meteen weer terug naar het edelhert..............

WEG...
het bos is weg...
Hert is weer een schedel en de vuurvliegjes zijn alleen nogmaar adapters.........

END OF PART ONE



Ik hoop dat dit eerste deel van een 3-4 delig verslag van een avond vermakelijk was.

Laat me even weten of jullie zitten te wachten op DEEEEEEL 2 !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een beetje late reactie maar erg interessant report heb je geschreven en een flinke dosis ook daar hou ik ook wel van persoonlijk vraag me alleen af hoe lang je ongeveer aan het trippen was als ik meer als 700 microgram LSD nam duurde het wel een uur of 12 tot 16 en dan ik ook een benzo Zodat ik lekker kon slapen en prachtige dromen had Jammer dat je geen andere trip genoten mee had het lijkt mij heel leuk om je tweede deel van je report ook te lezen respect voor je dosering . Goed gedaan en mooi geschreven report :wink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: "Ik draai me om en pak mijn glas kruidenboter en draai me meteen weer terug naar het edelhert"

Moest erg lachen om al die mixed up dingen, leuk report. Ben benieuwd naar de rest!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."