Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6-APB (benzo fury) + XTC

Eerste keer 6-APB (benzo fury) + XTC

0 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mister KLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik: man, 36 jaar, 83kg, sinds een jaar ervaring met XTC.

Waar: Awakenings Festival
Wat: 150mg Benzo Fury capsule + 2 maal XTC (204mg MDMA per stuk).

Vooaf beide drugs laten testen, de Benzo was zeer puur, niet aangemengd. Op aanraden van mn teamgenoot eens Benzo geprobeerd, die is helemaal fan. En wat is er een mooiere lokatie dan Awakenings Festival?

T = 13:20 inname 150mg benzofury voor de ingang van Awakenings.

T+1:15 begin m te voelen. Droge mond, ouwehoeren als een malle. Beetje zware benen. Wel lekker!

T+2:00 zit denk ik nu op mn piek. Beetje als xtc, iets milder maar super lekker, moet bewegen!

T+3:00 gevoel wordt wat minder, maar wel lekker chill. Tijd gaat veel langzamer (normaler) dan met X. Ga zo wel aan de X denk ik.

T+5:00 benzo effect had een opleving, nu 1/4 X genomen.

T+6:00 wowwww ga redelijk hard. Het verliefde gevoel wordt overgeslagen, dat heeft de Benzo al opgemaakt denk ik. Tent Z nu, ff rammen

T+8:00 halfje erbij genomen. Dat wordt hardgaan

T+9:30. Eindshow. Ik ga lekker, niet eens zo mega hard. Het ‘wow effect’ van vuurwerk en benzo/X is er niet. Vuurwerk is niet mooier of intenser.

T+11:30 after bij een maat. Kwartje X erin, ff spacen

T+12:00 halfje X erbij. Naar de ratten. Pissen ging ook nog in 1 keer zonder aanloop :wink:

T+13:00 laatste halfje X erbij. Fuck it.

T+13:30 Wat ga ik vreselijk lekker, maar wel echt kneiterhard. Zweet me de tyfus, ben best hard aan t spacen, maar gelukkig geen hallicunaties. Tandenknarsen valt nog steeds mee. Pissen: kansloze missie.

T+15:00 (04:30am). Ik sta letterlijk bijna 4 uur lang te dansen in de woonkamer. Kan NIET stilstaan. Wat een energie, heerlijk. Het keukenraam was mn maat, daar kwam koele lucht doorheen. Taxi staat klaar, ik zou nog 3 uur door kunnen gaan denk ik.


Geen spijt van mn eindsprintje. Hij viel heel lekker. Misschien door de benzo, misschien door de setting, of beide.

Bij het volgende feest gaan we voor 200mg benzo, het is echt heel lekker om mee te starten maar mocht iets intenser nog, schijnt bij Benzo een kwestie van uitproberen te zijn. En na 4 á 5 uurtjes pieken een beetje X er overheen is echt heerlijk. Knalt er wel stevig in, maar je gaat hard next level. Lekkere combi dus!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."