#1
Goeiedag dames en heren,
Na een aantal reports te hebben gelezen over 2CB ervaringen kreeg ik toch nog de drang om mijn eerste ervaring met jullie te delen. Ja, je leest het goed, mijn eerste ervaring met 2CB was in combinatie met ketamine nadat ik een tijdje daarvoor XTC had gebruikt. Dit was misschien niet het slimste idee (of toch wel) maar wel zeker een ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Natuurlijk is bij iedereen de trip anders maar ik denk dat het slim is om te vermelden dat wanneer je deze combinatie (of eigenlijk elke drug) gebruikt je met vrienden moet zijn die je vertrouwt en geen gekke dingen met je gaan uithalen.
Ik ga geen tijden aangeven want dit zou ik mijn god niet meer weten.
Nou laten we beginnen,
Personen: D (een van me beste vrienden die ik 100% vertrouw)
F (Vriend die ik zo 2 keer op een festival heb gezien en daar bevriend mee werd, vaak 2CB gebruikt)
Locatie: Camping terrein van festival
Drugs gebruikt:
XTC 220mg M&M (zo'n 4/5 uur geleden)
Ketamine (ong. 4/5 sleutels)
2CB(1 hele. mg weet ik niet meer helaas)
De avond begon allemaal prima, het festival was afgelopen voor de dag dus liepen terug naar de camping. De XTC is niet meer in hoge staat en maakt me eigenlijk alleen maar moeier en chagrijniger als ik al was. Wanneer ik terug kom met D kom ik F nog tegen die met ons mee loopt naar de partytent. Eenmaal bij de tent voel ik me al wat beter maar nog steeds aan de vrij moeie kant. Eventjes gezeten en dan herinnerd D mij eraan dat wij beide nog 2CB hadden en dit misschien wel het beste moment zou zijn die we zouden krijgen ( De rest van de groep is ondertussen vertrokken naar de Afterparty waar wij geen zin in hadden). Er zijn nu dus al ongeveer 2 sleuteltjes ketamine er in gegaan waarna wij met z'n 3'en de 2CB namen. Tijd verstreek en langzaam begon ik wat aparts te merken. De lamp die achter D zijn hoofd schijnt licht hem helemaal op. Ik zag de gloed achter hem en het leek alsof hij een soort van god was. Dit was heel grappig omdat D zijn gezicht heel grappig en droog kan zijn waardoor ik dus een strijd kreeg van mooi en apart omdat zijn gezicht ook nog een beetje vervormde erbij.
Nog meer tijd verstreek maar de dingen die ik over 2CB had gelezen die kwamen niet wat mij verbaasde, ik had gelezen dat alles heel in your face was en vaak wazig werd. Alles zou gaan draaien en apart gaan worden, terwijl voor mij alles juist enoooorm scherp werd en prachtig om naar te kijken. Ik kon als ik wilde uren lang naar een boom kijken om hem in alle rust te bestuderen. Een sigaret de rook en het uiteinde was zo prachtig, het was niet eens te omschrijven.
Even later werd alles ietsje extremer. Ik had het heel erg naar mijn plezier en genoot er erg van. Ik kreeg op elke vraag in me hoofd antwoord en had me nog nooit zo slim gevoeld.
D ging er minder lekker op.. Iniedergeval zo zag het eruit. Het gaat heel raar klinken als ik dit moet uitleggen maar D werd letterlijk eigenlijk een baby. Hij heeft zo'n 2/3 uur lang niks meer eigenlijk kunnen zeggen behalve wartaal. Ik werd hier een beetje bang van omdat ik bezorgd voor hem werd maar aan de andere kant was het ook wel weer grappig. Hij bewoog een beetje met zijn handen als een baby en de enige manier waar op hij normaal kon doen was als hij met z'n benen op en neer stampte. Je zag hem ertegen vechten laat maar zeggen. (later wanneer hij uit de trip was heeft hij mij nog uitgelegd hoe hij dit heeft ervaren. Hij kon zich alles nog herinneren maar het voelde voor hem als een soort hypnose waar die tegen probeerde te vechten maar elke keer van hem won. Gelukkig heeft hij dit niet als een "bad" trip ervaren wat dan wel weer apart is.)
En toen liep het bij mij uit de hand, ik begon te merken hoe enorm beïnvloedbaar ik voor alles werd, als ik zelf een boos gezicht trok werd ik ook echt boos. Als ik voor als eerst grapje boos naar D keek werd ik ook echt boos op hem, en dit begon ik ook te merken bij andere mensen. F begon dit aan mij op te merken en begon mij een beetje te plagen (F heeft van nature een beetje een boosachtig gezicht). Hij begon een beetje boos te kijken en het voelde voor mij alsof hij recht door me ziel heen keek. F (in natuurlijk totaal niet nuchtere staat) bedacht hierna dat het een goed idee was om dat trucje te doen, je ogen naar achter trekken zodat andere mensen alleen nog maar wit in je ogen zien. Terwijl hij een capuchon en een pet op had waardoor het licht niet bij zijn ogen kon komen maar wel bij de onderkant van zijn gezicht. Dit.. dit was geen goed idee.
Ik keek hem aan wanneer hij dit deed. Zat even stil. Zijn hoofd en lichaam verduisterden en zijn hoofd vervormde letterlijk naar "de dood". ik dacht letterlijk dat ik de dood in de ogen keek. Ik kreeg een enorme paniekaanval, viel van mijn stoel af, en barstte in huilen uit. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging en voelde, heel cliche, me leven voorbij flitsen. 2 minuten later kalmeerde ik gelukkig weer want voor me gevoel stond ik op het punt om een hartstilstand te krijgen. Ik heb F de hele avond niet meer kunnen aankijken en heb het beeld niet meer uit me hoofd kunnen krijgen. Ook durfde ik mijn tent niet meer in. Als ik er nu aan denk, krijg ik nog steeds de rillingen
Later wanneer de rest terug kwam van de after ging iedereen aan de ketamine. Ik heb niks meer genomen hierna, maar heb mij wel gelukkig weer enorm goed gevoeld. Het begon allemaal een beetje iets minder te worden wat eigenlijk wel fijn was. Ik begon weer met alle antwoorden te beantwoorden in mijn hoofd en heb nog nooit zoveel gelachen (en gepraat) door iedereen die aan keta was. Vooral omdat ik voor mijn gevoel heel scherp en actief was, zag het er heel raar uit om iedereen aan de ketamine te zien wat echt een hele andere wereld is.
Een maandje of 2 later heb ik 2CB ook een keer alleen gedaan wat voor mij veel minder fijn was. Ik werd een beetje misselijk en enorm vaag ervan. Het voelde voor mij eigenlijk als het tegenovergestelde als wat er de keer daarvoor was gebeurd. Het had ook z'n leuke momenten maar toch minder voor mijn gevoel.
!!Mijn!! conclusie: Ik denk dus dat de ketamine de 2CB ervaring een soort van verzacht. Wanneer ik het zonder keta deed was alles heel erg "in your face", werd heel vaag en het werd me allemaal uiteindelijk een beetje teveel terwijl ik het wel in een rustige omgeving deed. Met ketamine (en XTC) was ik voor mijn gevoel heel scherp en zag alles er heel zacht en rustgevend uit. Wel had ik bij beide het gevoel van 'een emotie of gevoel krijgen die je nog nooit eerder hebt gekregen en ervaren' waar ik een enorme fan van ben.
Ik zie nu dat ik best wel heel langdradig heb geschreven dus sorry daarvoor! thanks voor het lezen en hoop jullie veel trip-plezier als je dit bevalt. Maar doe het dus wel met mensen waarvan je weet dat ze nooit dat soort grapjes gaan uithalen.
Na een aantal reports te hebben gelezen over 2CB ervaringen kreeg ik toch nog de drang om mijn eerste ervaring met jullie te delen. Ja, je leest het goed, mijn eerste ervaring met 2CB was in combinatie met ketamine nadat ik een tijdje daarvoor XTC had gebruikt. Dit was misschien niet het slimste idee (of toch wel) maar wel zeker een ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Natuurlijk is bij iedereen de trip anders maar ik denk dat het slim is om te vermelden dat wanneer je deze combinatie (of eigenlijk elke drug) gebruikt je met vrienden moet zijn die je vertrouwt en geen gekke dingen met je gaan uithalen.
Ik ga geen tijden aangeven want dit zou ik mijn god niet meer weten.
Nou laten we beginnen,
Personen: D (een van me beste vrienden die ik 100% vertrouw)
F (Vriend die ik zo 2 keer op een festival heb gezien en daar bevriend mee werd, vaak 2CB gebruikt)
Locatie: Camping terrein van festival
Drugs gebruikt:
XTC 220mg M&M (zo'n 4/5 uur geleden)
Ketamine (ong. 4/5 sleutels)
2CB(1 hele. mg weet ik niet meer helaas)
De avond begon allemaal prima, het festival was afgelopen voor de dag dus liepen terug naar de camping. De XTC is niet meer in hoge staat en maakt me eigenlijk alleen maar moeier en chagrijniger als ik al was. Wanneer ik terug kom met D kom ik F nog tegen die met ons mee loopt naar de partytent. Eenmaal bij de tent voel ik me al wat beter maar nog steeds aan de vrij moeie kant. Eventjes gezeten en dan herinnerd D mij eraan dat wij beide nog 2CB hadden en dit misschien wel het beste moment zou zijn die we zouden krijgen ( De rest van de groep is ondertussen vertrokken naar de Afterparty waar wij geen zin in hadden). Er zijn nu dus al ongeveer 2 sleuteltjes ketamine er in gegaan waarna wij met z'n 3'en de 2CB namen. Tijd verstreek en langzaam begon ik wat aparts te merken. De lamp die achter D zijn hoofd schijnt licht hem helemaal op. Ik zag de gloed achter hem en het leek alsof hij een soort van god was. Dit was heel grappig omdat D zijn gezicht heel grappig en droog kan zijn waardoor ik dus een strijd kreeg van mooi en apart omdat zijn gezicht ook nog een beetje vervormde erbij.
Nog meer tijd verstreek maar de dingen die ik over 2CB had gelezen die kwamen niet wat mij verbaasde, ik had gelezen dat alles heel in your face was en vaak wazig werd. Alles zou gaan draaien en apart gaan worden, terwijl voor mij alles juist enoooorm scherp werd en prachtig om naar te kijken. Ik kon als ik wilde uren lang naar een boom kijken om hem in alle rust te bestuderen. Een sigaret de rook en het uiteinde was zo prachtig, het was niet eens te omschrijven.
Even later werd alles ietsje extremer. Ik had het heel erg naar mijn plezier en genoot er erg van. Ik kreeg op elke vraag in me hoofd antwoord en had me nog nooit zo slim gevoeld.
D ging er minder lekker op.. Iniedergeval zo zag het eruit. Het gaat heel raar klinken als ik dit moet uitleggen maar D werd letterlijk eigenlijk een baby. Hij heeft zo'n 2/3 uur lang niks meer eigenlijk kunnen zeggen behalve wartaal. Ik werd hier een beetje bang van omdat ik bezorgd voor hem werd maar aan de andere kant was het ook wel weer grappig. Hij bewoog een beetje met zijn handen als een baby en de enige manier waar op hij normaal kon doen was als hij met z'n benen op en neer stampte. Je zag hem ertegen vechten laat maar zeggen. (later wanneer hij uit de trip was heeft hij mij nog uitgelegd hoe hij dit heeft ervaren. Hij kon zich alles nog herinneren maar het voelde voor hem als een soort hypnose waar die tegen probeerde te vechten maar elke keer van hem won. Gelukkig heeft hij dit niet als een "bad" trip ervaren wat dan wel weer apart is.)
En toen liep het bij mij uit de hand, ik begon te merken hoe enorm beïnvloedbaar ik voor alles werd, als ik zelf een boos gezicht trok werd ik ook echt boos. Als ik voor als eerst grapje boos naar D keek werd ik ook echt boos op hem, en dit begon ik ook te merken bij andere mensen. F begon dit aan mij op te merken en begon mij een beetje te plagen (F heeft van nature een beetje een boosachtig gezicht). Hij begon een beetje boos te kijken en het voelde voor mij alsof hij recht door me ziel heen keek. F (in natuurlijk totaal niet nuchtere staat) bedacht hierna dat het een goed idee was om dat trucje te doen, je ogen naar achter trekken zodat andere mensen alleen nog maar wit in je ogen zien. Terwijl hij een capuchon en een pet op had waardoor het licht niet bij zijn ogen kon komen maar wel bij de onderkant van zijn gezicht. Dit.. dit was geen goed idee.
Ik keek hem aan wanneer hij dit deed. Zat even stil. Zijn hoofd en lichaam verduisterden en zijn hoofd vervormde letterlijk naar "de dood". ik dacht letterlijk dat ik de dood in de ogen keek. Ik kreeg een enorme paniekaanval, viel van mijn stoel af, en barstte in huilen uit. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging en voelde, heel cliche, me leven voorbij flitsen. 2 minuten later kalmeerde ik gelukkig weer want voor me gevoel stond ik op het punt om een hartstilstand te krijgen. Ik heb F de hele avond niet meer kunnen aankijken en heb het beeld niet meer uit me hoofd kunnen krijgen. Ook durfde ik mijn tent niet meer in. Als ik er nu aan denk, krijg ik nog steeds de rillingen
Later wanneer de rest terug kwam van de after ging iedereen aan de ketamine. Ik heb niks meer genomen hierna, maar heb mij wel gelukkig weer enorm goed gevoeld. Het begon allemaal een beetje iets minder te worden wat eigenlijk wel fijn was. Ik begon weer met alle antwoorden te beantwoorden in mijn hoofd en heb nog nooit zoveel gelachen (en gepraat) door iedereen die aan keta was. Vooral omdat ik voor mijn gevoel heel scherp en actief was, zag het er heel raar uit om iedereen aan de ketamine te zien wat echt een hele andere wereld is.
Een maandje of 2 later heb ik 2CB ook een keer alleen gedaan wat voor mij veel minder fijn was. Ik werd een beetje misselijk en enorm vaag ervan. Het voelde voor mij eigenlijk als het tegenovergestelde als wat er de keer daarvoor was gebeurd. Het had ook z'n leuke momenten maar toch minder voor mijn gevoel.
!!Mijn!! conclusie: Ik denk dus dat de ketamine de 2CB ervaring een soort van verzacht. Wanneer ik het zonder keta deed was alles heel erg "in your face", werd heel vaag en het werd me allemaal uiteindelijk een beetje teveel terwijl ik het wel in een rustige omgeving deed. Met ketamine (en XTC) was ik voor mijn gevoel heel scherp en zag alles er heel zacht en rustgevend uit. Wel had ik bij beide het gevoel van 'een emotie of gevoel krijgen die je nog nooit eerder hebt gekregen en ervaren' waar ik een enorme fan van ben.
Ik zie nu dat ik best wel heel langdradig heb geschreven dus sorry daarvoor! thanks voor het lezen en hoop jullie veel trip-plezier als je dit bevalt. Maar doe het dus wel met mensen waarvan je weet dat ze nooit dat soort grapjes gaan uithalen.