Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels en op het einde wat wiet om te verlengen?

Truffels en op het einde wat wiet om te verlengen?

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
Het witte KonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een report heb getypt.

Ik ga binnenkort weer met mijn vriend lekker trippen, met deze keer ook een jointje na afloop.
Ik lees en hoor namelijk van veel mensen dat dit wel erg lekker is en dat het de trip iets verlengd. Wij zijn geen extreme blowers moet ik er wel bij zeggen. Wij doen dit echt maar heel af en toe, een beetje impulsief. Zo van: het is weekend, zullen we even wat voor gedraaide joints halen? Wel Lachen! (ja wij halen voor gedraaide omdat we het zelf niet kunnen) Soms na het stappen/drinken is het ook wel lekker, maar dit doen we dus hooguit een keer per 2 à 3 maanden. Meestal halen we er 3 en die gaan dan in 3 weken op. Verder genieten wij wel vaak van het heerlijke effect van spacecake, dit effect vind ik zoveel beter dan van roken. Nouja vaak... wel vaker dan blowen!

Maar dus even terug naar het begin; wij blowen dus zelden en willen graag ervaren hoe het is om te blowen tegen het einde van de trip. Helpt het al om 1 à 2 trekjes te nemen om weer best goed te trippen? Ik snap dat mensen die echt vaak blowen misschien wel wat meer nodig hebben. En hoelang verleng je het als je bijvoorbeeld met z´n tweeën 1 joint rustig oprookt?

Nog even wil ik wat over mijn vorige trip kwijt, aangezien ik niet had verwacht zoiets te bereiken met truffels.
Het was een geweldige trip overigens, we wilde iets vergelijkbaar met de Atlantis truffels. Dus we kregen White Diamonds, deze zouden iets sterker zijn, maar ik vond het verschil extreem groot.

Ik had letterlijk het gevoel alsof ik een soort entiteit was die door het universum zweefde en had echt het gevoel dat de wereld in onze trip een soort extra dimensie was in de echte wereld. Ook had ik op een gegeven moment een hele aparte mindfuck.
Ik lang op bed naar het plafond te staren (ja fucking interessant als er letters achter rookpluimen in de vorm van een draaikolk op je plafond te zien zijn). Op een moment dacht ik, ja straks even naar de woonkamer lopen en op de bank zitten. Vervolgens ben ik aan het denken en zie ik in mijn gedachte dat ik naar de woonkamer loop en op de bank ga zitten. Vervolgens denk ik heh? Denk ik dit nu of zit ik hier echt in de woonkamer?
Ik keek om me heen en schrok! Ik zat dus echt in de woonkamer. Ik dacht serieus dat ik alleen in gedachten verzonken was, maar ik was echt naar de woonkamer gelopen. Vond dit zo bizar.

En verder zag ik op het hoogte punt van de trip alles als een soort kaleidoscope, dan keek in naar iets en vanuit de zijkanten van mn ooghoeken zag ik het hetzelfde, bv een klok die dan vanuit de zijkanten naar de middelste klok gingen in een cirkel. Weet niet of ik het zo goed uit leg maarja.

Deze trip was in het 2e weekend van april en we kijken erg uit naar morgen. En hoe het gaat als we een klein beetje wiet op het einde roken.
Tips zijn welkom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."