Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE Report ketamine + dxm + alcohol + wiet

LIVE Report ketamine + dxm + alcohol + wiet

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
ketceteraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey df'ers,

Ben mn ouder account kwijt en weet begod het email niet meer maar had gewoon zin ff klein report te schrijven. Zat hiervoor via google weer hier terecht zoekend naar ervaringen met DXM (al heb ik het vroeger vaker op) en keta cross-tolerance (tolerantie voor dxm door keta). Wel mn eerste tripreport ooit dus forgive me als het niet als altijd is heb iig de regels ff gelezen :wink:

Sorry als het allemaal wat onleesbaar is ofzo, heb niet super veel zin te typen nu haha maar hou er wel van als mensen (net als ik) eventuele nuttige info kunnen krijgen voordat ze zelf iets doen. Zo zijn we denk ik allemaal wel is geholpen door topics als dit waarover je weinig kan vinden.

Overzichtje:

Vannacht niet geslapen omdat ik ervan overtuigd was dat mn ket versneden was met bolletjes (wat op DXM daro bolletjes leek maar dacht ik toen nog niet aan, kwam pas later, en das ook weer ergens oorzaak van dit report haha) dus heb de hele nacht zitten googlen, identificeren en seperateren van de mix en ket.

Gebruik eigenlijk elke dag ket (1 a 2 gr pd) dus dat is niet zo bijzonder meer en probeer er echt allang mee te stoppen maarja das een ander verhaal. Heb nu n uur ofz geleden mn laatste lijn op (denk 150-200mg) en had niks meer. Alleen bier en wiet haha. Dus naar de apotheek gelopen en doosje dxm gehaald want weet of denk intussen dat die gek die bolletjes dxm heeft versneden met deze ket...... en het was al lang geleden dat ik dxm op had dus 2 vliegen in een klap :laughing:



LIVE Tripreport/tje whatever het wordt (edit: maargoed voor de wetenschap haha heb even vlagen van wazigheid ondertussen 14:40 pm) , (edit, nu 15.09):

22u gisteravond - ket wiet en bier (zwaar, ) niet kunnen slapen verder bezig met van alles en nog wat geweest tot aan de ochtend en niet meer geslapen nu

12:00 dxm gaan halen en thuis laatste lijn ket op 150/200mg (totaal 2 gr sinds gister)

13:30 10 caps van 29,5 crushen (totaal ca 295/300mg) en bak thee en biefstuk word gebakken door me vriendin
13:40? Bedacht me dat ik beter eerst de caps kon pakken en dan pas eten dus biefstuk was koud geworden inmiddels, capsules gepakt en biefstuk 10 min erna. en 10 min erna nog broodje ei mocht iemand er een kut om geven :tonguewink: ben geen vreetzak ofzo gewoon zin om te eten en mn wijf blijft vragen of ik wat moet hahah

13:45 ofz hier proberen in te loggen en na uitgesloten te zijn nieuw account want wil her report wel schrijven

13:58 4 half liter 10% bier op en de 8.6 ook bijna op in afgelopen anderhalf uur ofz, nadat ik thuiskwam (ben wel gewend dus niet om stoer te doen schrijf dit echt voor toekomstige en raad t zeker af) vergeten te melden haha. maar durf nu de 8.6 inmiddels niet meer op te drinken 14:45 ofz (echt nog klein slokje maar ademhaling doet een beetje gek en begin moe te worden, en heb wel vaker dat ik dan als ik in slaap val in een soort enge wakker/slaap toestand kom dat me vriendin me moet wekken, dus heb haar net gevraagd goed op me te letten :sweatsmile: want staat ook op t doosje en tis een hoest demper iets - terwijl ik wel juist nu ineens allemaal hoest en toestraks niet haha had het zelf niet eens door. (HET IS INMIDDELS 14:52, het schrijven duurt lang ben best wazig en probeer ook beetje beeld te geven van alles dus kost tijd hahah voel me wel goed trouwens maar met vlagen, dacht net dat ik zou gaan kotsen en spijt had maar nu weer niet en heb weer zin om te typen dusja maargoed)

14:00 10 capsules van 29,5 elk ca. ingenomen (rooie doosje zal geen merk noemen)

14:30 - ik leef nu op 14:57 maar 14:40 was ik bezig met alles goed leesbaar maken hier of iets want alle tijden maken me helemaal gek hahah maar op een goede manier. op de achtergrond staat politieke onzin en dat ga ik nu afzetten. ben de hele tijd beetje bezig geweest met eten en dit typen en tijden en editen enz pfff hahaha ga nu get kanaal switchen en heb geen zin meer om alle leestekens te zetten :sunglasses::sunglasses::sweat::tearsofjoy:

15:02 ga toch nog maar 8.6 opdrinken en muziek aanzetten. Voel me wel relaxed, alleen die kut politiek moet nu ech tuit maar heb meer zin om dit te typen en mn vriendin zit me chagerijnig aan te kijken en iets te googlen ofzo haha heb haar gezegd dat ik iets in de naam van wetenschap doe maar wil dr niet vertellen wat dus zit tegenover haar.

15:04 tv geluid valt uit alsof het zo hoort te zijn, wel toevallig want er is LIVE uitzendig dus zullen wel wat te verbergen hebben hahahahah

15:04-2.0 HAHAHAH dacht even dat alles op zn plek viel maar ze hebben gewoon pauze hahah to be continued

neem net een slok bier en had meteen weer spijt (is ook sterk bier) beetje misselijk maar nu gaat t wel weer is echt per minuut verschillend ofzo. tijd vliegt echt als ryanair. soms staakt die soms gaat die keihard

15:10 - diepgaand gesprek tot aan nu 15:25, met mn vrouwtje, over een aantal dealers die opzettelijk ket met gevaarlijke dingen mixen. vriendin gebruikt trouwens helemaal niks haha.

15:25 zit/lig sinds dit report eigenlijk de hele tijd op de bank met een jointje en/of sigaret en 2 halve lieters sterk bier naar politiek te luisteren en word er btje gek van heb zin om iets maar weet niet wat te doen dus en HEB NOG STEEDS NIET GE FUCKING ZAPPPTTTT DUS NU EERSSTTYY

15:31 eindelijk gezapt pff fucking opluchting hahah moet van mn vriendin ff iemand bellen om een afspraak te verzetten dus ga ik nu doen, ben benieuwd haha voel me moe maar tegelijkertijd energiek en beetje aangeschoten en moe maar toch niet ja weet niet ga nu bellen :thinking:

15:32 mn vriendin belt want ik durf het niet aan hahaha alles schiet van ene kant tot andere kant van mn hoofd had dat gesprek nooit kunnen voeren

15:40 ik ga het eens proberen met oordopjes. of koptelefoon beter, sorry meisje en sorry buitenwereld, maar elke keer als de muziek aan gaat denk ik waarom heb ik dit niet eerder gedaan echt elke keer. typen gaat beetje lastiger als normaal en ik moet objecten volgen zoals altijd van de ket maar weet niet wat ik nu precies voel.... stronken ben ik altijd en ket heb ....oke holdddupppp>>>15:53

1553 afgelopen 10 min een heel gesprek gehad met een welness center die blijkbaar de afs[praak niet kon verzetten en dat is een hele grap geworden hahahah een surinaamse vrouw (heb een eeerrrrrgggg slecht geheugen op dit moment dus was al vergeten waarover we net belde hahahaha vroeg mn viriendin en z... wtf en nu WEER VERGETEN WAAROVER IK HET HAD DUS WEER GEVRAAGD WTF krijg ik alzheimer ofzo maargoed tis nu 15:56 .......oke wtf 15.58 ik weet niet meer wtf er nou allemaal gebeurt en waar ik het net over had een welness center en prank call ofzo hahahah

15:59 nog steeds geen fucking muziek aan maar achterdeuren open lekker van de natuur genieten lekker weer ga zo denk ik ff douchen. missch nog een biertje. heb nog n jointje gedraaid nu aan et smaugennnn haha

ben trouwens goed euforisch sinds half uur na eerste inname :) moet natuurlijk wel tripreportblijven maar er gebeurt hier zo veel en tijd gaat zo fucking snel

heb dus op dit moment op (16:00) 2 gr ket sinds gisteravond verdeeld en die is helemaal uitgewerkt en 2x (ga niet TE gedetailleerd in op merken enz ivm herkenning haha) half liter sterk bier , eentje 10% een ca 8%, 4 jointjes super silver haze, 10 capsules DXM 295 mg

vanaf DXM inname zit nu 2 uur

16.04 FUCK NPG STWEEDS GEEN MUZIEK. Ga nu biertje achterover gooien, water, thee, ff kijken enz want wil echt nog douchen met muziek hahah ben wel euforisch en heb nog niet opgestaan dus ga dat nu doen tis tenslotte live he

16.09 SAMEN MET VRIENDIN DE WAS DOEN EN NOG STEEEEDS GEEEEEEEN MUZIEK AANGEZET GVD GVDGVDGDVGDVGDVGVD SPECIAAL OM DIT TE MELDEN TERUG GELOPEN HAHAH PFFF NOU ECHT DIE ,,,4234QO4U89 KOPTELEFOON OP EN GAAN MET DIE BANAAN WANT ZE VERPEST MN SPACE

oo sorry voor de letters allemaal haha kut wou alleen nog melden dat ik net toen ik alles ff kwijt was wou zeggen dat ik dat gesprek had opgenomen hahaha dus dat mensen, ga nu terug naar de badkamer ongezellig doen met een jointje, ket 3 uur geleden dxm 2 uur geleden bier verspreid sinds inname DXM en wiet is een standaard verhaal, kom zo terug voor update mocht het iemand intresseren hheheh

16:20 had zoals altijd oortjes veeeeeeell eerder in moeten doen hahah luister naar ben howard en voel me goed net als ket maar me kaken spannnen wel aan hahah muziek is goed vriendin/tripsitter is met van alles en nog wat bezig

16:31 lijkt wel of ik in een klap nuchter ben maar lijkt me sterk na wat ik op heb maar goed ben al een heeeelllleeee lange tijd niet meer 'nuchter' gweeest dusja. moet zo ook wat doen dus zal tripreport ff verlaten maar misschien kom ik gekker terug hahaha geen idee ;p
k
ketceteraLid
01-01-2024, 00:00
#2
fucckkkking lekker gedouched, ga zo weg ben ondertussen wel nuchter alleen wel een lekkere warme deken gevoel over me heen en voel me echt blij ofzo hahah muziek erbij lekker hoor. Heb er geen spijt van al was het wel een rare dag :tongueout: doe dit niet dagelijks hoor, begin meestal savonds met ket en drinken om te 'slapen'waar dan niks van komt en blow al 10 jaar dus das ook niks bijzonders
k
ketceteraLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb het wel fucking warm trouwens en boven mn lip zweet ik helemaal haha ben net frisjes uit de douche kutzooi, mn vriendin zegt het nu dus vandaar ff de update hahah sorry ben nog best vdk ofzo, wel nuchter niet nuchter i dont know hahah maar wel relaxed. word nu opgehaald en nog ff jointje draaien enz


nog aant wachten, ben trouwens wel vergeten te zeggen; fucking droge mond de afgelopen 3-4 uur dus sinds die dxm. heb al wel minimaal 1,5 water met citroen gedronken en thee enz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."