Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC hallucinaties en stemmen in me hoofd

XTC hallucinaties en stemmen in me hoofd

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede trippers :rock: '
Heb van het weekend lekker getript en dacht omdat het iets anders dan normaal ging maar een report te schrijven.
Ik begon de avond thuis met een biertje en wat coke uiteindelijk 3 lijntjes genomen en toen naar een feestje gegaan.
Begon rond 12 met een halfje van een speaker ging er lekker op tot het 2 uur werd toen werd ik moe en verlangde ik naar me bed had zoiets van of ik pak nu de taxi terug of ik slik wat bij en ga weer verder.
Aan me vrienden te zien wouden ze duidelijk blijven dus besloot een halfje te nemen van een lacoste 15min alter kickte die in en voelde me heerlijk :hearteyes:
De lichtshows werden lekker intens en de muziek NOG beter.
Rond een uurtje of 3 had ik zoiets van lets take it to the next level nog een halfje van lacoste genomen en toen werd me zicht al slechter me beeld trilde en soms kwamen er allemaal strepen doorheen maar wat voelde het lekker :hearteyes:
Me lichaam voelde compleet gewichtloos en ik voelde de adrealine kei hard door me lichaam gaan me handen trilden als een gek maar dat maakte me geen zorgen omdat ik me o zo lekker voelde. Een raket ijsje smaakte nog nooit zo lekker had er denk ik wel 10 op :tearsofjoy:
Had nog 1 halfje van een speaker over om half 5 voelde ik het gevoel iets minder worden terwijl dat waarschijnlijk maar tijdelijk was maar had zoiets van neem nog 1 kwartje van een speakertje, ik zocht naar het zakje in me broek uiteindelijk gevonden wou een halfje afbijten maar me handen trilde zo erg dat het me niet lukte om een kwartje er vananf te kunnen bijten en gooide toen dat halfje maar naar binnen.
15minuten later kickte die in, ben nog nooit zo hard gegaan het voelde nog beter dan mijn 1e keer.
Toen ik weg ging nog door de stad gelopen in volle verbazing hoe mooi de gebouwen en de verschillende kleuren lampen niet waren.
Vervolgens met wat vrienden nog ergens gechillt met een vruchtensapje erbij :hearteyes:
een maatje van me zat naast me met een blikje en ik hoorde het geluid alsof dat blikje gevuld werd, toen ik aan hem vroeg of hij het ook hoorde keek die me raar aan en zei nee hoor helemaal niks man. Ik in volle verbazing dat ik dingen hoorde die er niet waren.
Ook als vrienden wat tegen me zeiden hoorde ik de zinnen compleet anders dan dat ze tegen me verteld werden.
Na een uurtje maar besloten om lekker naar huis te gaan, op de terug weg zag ik allemaal vogels in de lucht en heb denk ik wel 10min omhoog staan staren terwijl er zwermen met kraaien over me heen vlogen.
In de verte zag ik een vos de weg oversteken en er liep een zebra over de weg.
Ik in volle verbazing omdat ik nooit zo geloofde in hallucinaties van MDMA.
Ook hoorde ik het geluid van een ijsschuiver achter me toen ik me omdraaide was er helemaal niks/niemand achter me. Nu klinkt dit misschien een beetje eng als je het zo leest maar eigenlijk vond ik het wel super vet :tearsofjoy:
Ik dacht af en toe ook dat er mensen langs de weg stonden maar die verdwenen al weer snel.
Eenmaal thuis aangekomen direct naar me bed gegaan en het voelde alsof ik helemaal wegzakte in de zachtheid van me kussen en matras en me deken voelde heerlijk warm.
Had geen moeite met in slaap vallen wat ik wel verwacht had en heb heerlijk tot een uurtje of 2 geslapen.
Toen ik wakker werd trilde me handen nog wel erg en wou nog met me kaken heen en weer gaan maar dat gevoel werd al stuk minder toen ik gedoucht had.
Me vriendin kwam die middag nog langs had in het begin wat moeite met hem omhoog krijgen maar toen die eenmaal stijf was zat er geen stopknop meer op :grin:
Wel zweette ik nog als een gek en kreeg het soms wat benauwd.
Dus dag na XTC is seks zeker een aanrader!

Dit was mijn trip report hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Heb zeer genoten van de trip, normaal gesproken zo ik geen trip report over XTC schrijven maar vond die hallucinaties toch wel appart en misschien wel leuk om te delen.

gr :rockband:



me zicht zag er af en toe zo uit bleef maar max 5-10min hangen en verdween erna weer en kwam soms nog terug alleen dan de kleuren veel intenser

i
icecubeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als een goede avond! :) ook leuk geschreven
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel leuk tripreport, enbidd leuk leesvoer.
Altijd goed om te horen dat er iemand met een trip niet bad is gegaan...
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Yceman224, ik merk dat je de laatste tijd veel jarenoude topics bumpt. Vraag je, voordat je een oud topic bumpt, even af of het enig nut heeft; reageren op een trip report waarvan de auteur sinds 2013 niet meer online is geweest is een prachtig voorbeeld van een nutteloze onderneming. Zou je hier een beetje op kunnen letten? :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja. Natuurlijk.
Ik zal proberen om daar beter op te letten.

Uitleg/toelichting:

Het heeft te maken met het feit, dat ik ooit in het begin van mijn deelneming aan verschillende fora, op Internet, (vele jaren geleden alweer overigens), dat ik daar commentaar kreeg om juist éérst naar " oudere, eerdere " topics te kijken en een zoekfunctie te gebruiken, alvorens te reageren, en zo dus te gaan "bumpen."

En nu?

Hier op DF het commentaar krijg om dit juist niet te doen, het oudere topic te laten zoals het is en dat het beter zou zijn om een nieuw topic op te starten als ik een onderwerp tegenkom waar ik op/mee wil reageren.

Ik hoop dat ik met deze uitleg bereik, dat er begrip zal kunnen komen waaróm dit gebeurt.
Ik leg namelijk in dit soort zaken graag uit, waarom ik iets doe, of nalaat.
Zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Anyway. Ik zal er op gaan letten. Ja.
Als het storend is, (en klaarblijkelijk is dat zo) dan moet ik en zal ik anders gaan reageren.

Mijn Excuus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."