Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA en MDMA (tripreport)

4-FMA en MDMA (tripreport)

0 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RomanempireLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie? ik, man, 27 jaar, 85kg.
Waar? Technofeest
wat? 120mg 4-FMA en 40mg MDMA

De aanloop:
1x 4-fma gebruikt zonder te combineren, wederom 120mg en dat was iets meer dan een maand geleden. Verder sport ik veel en eet ik gezond, zo heb ik dat de dagen hiervoor ook gedaan, ik heb wat extra vitamines genomen maar dat is iets wat ik standaard doe in aanloop naar een nachtfeest (ook wanneer ik niks gebruik). Ik wil hiermee niemand aansporen tot combi-gebruik. Ik deed het puur uit interesse uit de werking van beide stoffen. volgens tripsit waren de risico's niet zo groot en zouden ze elkaar versterken en zodoende hou ik het bij een lage MDMA dosering en een gemiddelde 4-fma.

t-0
het is 23.00u en ik neem 120mg van de liquid 4-fma. Mijn maatje blijft vanavond bij Speed en een biertje. We spelen nog even een spelletje Mario Kart en besluiten dan naar het feest te lopen (10 minuten wandeling vanaf mijn appartement). Ik heb totaal 120mg MDMA meegenomen in de vorm van 3x 1/6e pil. deze zijn getest op 240mg en zijn erg groot, daardoor relatief makkelijk te breken.

t-1
de come-up van de 4-fma is net als de vorige keer heel steady, ik voelde ook het moment dat de come-up klaar was, hoe ik dat uit moet leggen weet ik niet maar op een bepaald punt merkte ik gewoon dat ik in de piek zat en dat het niet meer verder onderweg was. De vorige keer had ik een enorme praatkick tijdens de come-up, net als deze keer. zodra we eenmaal binnen zijn merk ik dat ik behoorlijk in mezelf keer en dat ik niet meer zo'n zin heb om te praten, ik wil dansen.

t-3
Het feest duurt nog zo'n 4,5 uur en ik bedenk me dat ik de space van MDMA er wel bovenop wil leggen, de 4-fma is aanwezig maar niet overdreven. Ik pak 1/6e op de vloer en besluit even af te koelen

t-3.45
De MDMA is ingekickt, niet overdreven maar ik merk wel dat alles een zachte gloed heeft en dat de lampen 10x interessanter zijn geworden. Plots voel ik ook echt de neiging om de mensen waarmee we staan even een knuffel te geven en te vertellen hoe geweldig ik hun vind.

t-5
een ballon, wat is dat leuk zeg, ik heb deze net gevangen en sta er nu zo'n beetje een half uur mee in mijn handen. De bass trilt heerlijk in de ballon en dat gevoel is niet te beschrijven. Toch merk ik hele duidelijke verschillen met wanneer ik alleen MDMA gebruik. Mijn energielevel is veel hoger, ik ben heel helder en de space van de MDMA is heel stuurbaar. Wanneer ik een spacebril opzet ben ik totaal in een andere wereld en daar ben ik me dan ook heel bewust van, wanneer de bril afgaat ben ik ook snel terug in de 'normale' wereld. wel nog met dat zachte laagje erover.

t-7,5
NU AL AFGELOPEN? ach dat wist ik wel, tijd is de hele tijd heel normaal gebleven maar het had van mij vooral gewoon nog een uurtje door mogen gaan. Nou, lekker de warme jas aan en naar huis wandelen. De frisse ochtendlucht voelt heerlijk op mijn gezicht en zodra we even onderweg zijn klapt de vermoeidheid in.

t-8
Lekker douchen en een kop muntthee, traditiegetrouw onder de douche lekker een beetje na-spacen en zodra de thee op temperatuur is om te drinken, drink ik deze op. afdrogen en het bed in. toedels.

t-15,5
na 6,5u slaap word ik wakker en voel wel nog wat na-effecten. Een warme, energieke afterglow.

De dagen erna:
Geen emotionele kater en goede slaap in de dagen erna. Wel melatonine genomen om mijn slaapritme vanaf zondagavond direct weer te herstellen, dat doe ik meestal de 3 dagen na een nachtfeest omdat mijn slaapritme mijn hele leven lang al erg gevoelig is. Wanneer ik dit niet doe ga ik een week lang net iets te laat slapen waardoor ik het weekend na een feest een soort halve zombie ben. Ik ben (pas) een jaar bezig met drugs maar de melatonine truc doe ik al een jaar of 7/8 nu. De verhouden 4-fma / MDMA was fijn maar iets meer space had ik wel kunnen waarderen. een volgende keer zou ik 100mg 4-fma en 60mg mdma proberen. Report volgt als ik dat ooit nog ga doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."