Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divonorum 5x extract, Ik kan niet goed trippen? Hele aparte trip

Salvia Divonorum 5x extract, Ik kan niet goed trippen? Hele aparte trip

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Aron KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen , (als je ook ervaring hebt met Salvia zal ik het graag willen horen dan kan ik mijn trip ook een beetje vergelijken).

Ik wilde al best een lange tijd salvia proberen, omdat ik het dan apart vind dat je gaat trippen van iets dat je rookt en de visuals leken mij ook nice. Ik heb
het lang toch niet gedaan door de manier van bestellen en hoe je eraan kan komen. Ik heb het deze week nog bestelt en na een lange ochtend in mijn bed liggen geeft mijn broer een envelop waar de Salvia dus in zat. Ik had het toen nog niet opengemaakt. Ik ging gewoon verder met mijn dag en later ging ik verder mijn kamer opruimen, dat had ik gisteren niet afgemaakt. Dat was ergens om 1 uur in de middag. Ik vond het een mooi moment als me kamer lekker netjes is dat ik dan wel ff kon gaan trippen:expressionless: , dus nadat ik mijn kamer op had geruimd had ging ik de salvia bekijken.. Mijn weegschaaltje was kwijt en de batterijen waren leeg. Ik had het wegen gewoon geskipt , ik wilde het ook een beetje op gevoel doen, misschien heb ik het wel voor mezelf verpest, maar ik denk echt dat als ik het wel had afgewogen, bijvoorbeeld een kwart gram, dat ik wel meer bad gind, ik had waarschijnlijk 0.2g ongeveer of iets minder. Eerst had ik naar wat Tibetan/Himalayan singing bowls muziek geluisterd om een beetje in de rustige en trippy stemming te komen, later leek het me op zich wel fijn om een muziekje erbij te hebben, zat een beetje te twijfelen.

Eigenlijk wil ik nu heel direct zijn: Ik had dus de bong gevuld en de muziek aan gezet. Daarna wachtte ik nog ff en nam ik een beetje goed adem. even uitblazen. En toen nam ik de hit, en het was gewoon een best grote hit, ik nam het volgensmij gewoon precies als dat ik bij wiet zou doen, misschien iets langzamer hitten of juist iets sneller. Maar bijna precies.
Volgensmij was het echt een dikke teug, zoals ik later op internet las. Ik ging zelfs nog na de hit op zoeken of je het moest inhouden. Ik had dat gedaan een tijdje, ik las er een stukje over, en ik blies de hit al uit en het volgende wat ik weet is dat bestwel een fijne , zweverige high kreeg. Het was sterk. Ik weet niet zeker maar misschien werd het wat donkerder en was ik in en soort bubbel. Maar verder niet echt iets. In het Begin, Ik weet van het begin ook niet veel. Ik had dus zo'n bubbel gevoel en het leek alsof ik naar rechts ging, ik viel misschien, ( ik zat eerst op mijn grote bureaustoel, belangrijk voor later in het tripreport). Het leek alsof ik naar rechts werd gezogen.

Maar het lijkt alsof er dingen zijn gebeurd of ervaringen, maar weet bijna niks meer van de trip, alleen het gene wat heel raar en eng was.

Alle dingen in mijn omgeving, en misschien op een geven moment het meeste deel van de universum, smellte samen, of was 1 grote machine.
Vooral mijn kamer, en een paar van mijn gezinsleden. smeltte samen in 1 grote machine bal, en het leek alsof ik bijna niet weg kon komen uit een deel van de machine.
Ik was een soort 1 met mn kamer, maar ik wist dat ergens anders in de machine ook mensen zaten. Alsof je in een hel zit, en mensen kan horen die het niet goed hebben, dus schreeuwen, maar je kan ze niet zien, maar je weet wel dat ze ook ergens in die wereld aanwezig zijn, logisch want er zijn letterlijk heel veel andere mensen nog in de wereld, maar niet in mijn eigen wereld. Ik heb later aan mijn moeder gevraagd of ze wat heeft gehoord. Blijkbaar heb ik 1 of 2 keer wooooww gezegd. En ik heb zelfs miin moeder er weer aan herinnert dat ik zei, wat gebeurt er. Ik heb me heel erg verbaast dat niemand naar mijn kamer is gekomen zo van wtf doe jij allemaal. Naar mijn gevoel leek het alsof ik heel erg paniekerig deed. alsof ik in nood was. Ik wilde weg komen, en het lukte me om me vast te rukken uit een deel van de machine, alleen een klein moment later was ik weer gevangen, ik was weer in een soort van half 2 demensionale bal. 1 ik wilde weg komen maar bij salvia heb je bijna geen coordinatie meer, er is geeb bovenkant, zijkant of onderkant in je huis. Je huis vliegt gewoon rondraaiend door de lucht.

Pas veel later een beetje uit een pijpje gerookt, alleen zweverig gevoel alsof je een beetje zweeft. Later hetzelfde maar minder heftig.

En later (nu hou ik echt op) had ik een goeie hit uit mijn pijpje genomen, en weer, hield ik een tijd de hit in, en voor ik het wist was ik weer 1 met me kamer, ik was letterlijk ook later een voorwerp, ik lag volgensmij met mijn zijkant van me lichaam en zijkant van me hoofd uiteindelijk op de tafel. Maar eerst was het heel raar, want ik tilde het voorwerp op , en ik ging automatisch ook omhoog , precies mee met het voorwerp. Maar de eerste keer was het nog heftiger, en het leek aecht alsof ik de ''echte' verschrikkelijke simulatie had gevonden. Aan de ene kant kan ik na de trip nog dankbaarder zijn voor mijn ''normale'' leven , dus dat is wel positief, maar ben de laatste tijd sowieso veel positief geweest.

Wat zijn julie ervaringen? Ik zou het heel graag horen. Ik heb gemerkt dat ik geen juiste trip dosis kan vinden, de fijne dosis en de te hoge dosis ligt ongelofelijk dicht bij elkaar lijkt het, ik krijg helemaal geen duidelijke trip, het lijkt net of ik met alles .......... 1 groot vaag, oncomfortbal , 2 of 3 dimensionale schilderij word. Dat is het enige wat het met mij doet. (Laatst heb ik in ieder geval een goede sterke trip op Lsd gehad, dat was leuk, maar beetje te hard gegaan laatste tijd, maar komt goed)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vergelijkbare ervaringen met Salvia, ik word ook altijd een met een object wat toevallig in mijn nabijheid ligt. Zo ook die keer dat ik het pijpje werd waarin ik de salvia rookte, nog nooit heb ik zo'n hitte ervaren!

vreemd spul, je hebt totaal geen besef meer wie je bent of wat je omgeving is. Vrijwel het enige spul dat ik niet durf te doen zonder tripsitter, bang dat ik de bank in de fik steek met mn pijpje of weet ik veel wat gevaarlijks doe.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."