#1
Hier is dan een reportje van een behoorlijk trippy avondje wat ik van het weekend heb meegemaakt, het stelde in eerste instantie niet zoveel voor maar door de behoorlijk extreme uitkomst leek het me toch een leuke trip om een reportje over te schrijven.
Allereerst is het even goed om te zeggen dat ik echt heel gevoelig ben voor psychedellica en eigenlijk met elke -trip-drug die ik neem wel weer bewezen word dat als het psychedellische potentie heeft ik er vrij zeker ook echt goed diep op ga, zoals uit deze report wel weer zal blijken.
Na mijn compleet geslaagde LSD ervaring van iets meer dan een maand geleden ben ik vrij abrupt gestart met een maand lang niet blowen, niet omdat mijn tolerantie hoog was, die is nooit hoog geweest en ik tripte hem nog regelmatig tot een overweldigend visueel niveau helemaal van een simpel dosisje wiet, maar gewoon omdat ik het leven nuchter weer eens wilden aanzien en aan wat dingen wilde werken.
Toen deze tijd bijna voorbij was kreeg ik een deal aangeboden voor het behoorlijk goedkoop kopen van wat wiet, precies het type wiet wat ik graag heb en echt ultiem goed spul, Skywalker OG, ik zal een foto bijvoegen. Niet om er mee te pronken maar simpelweg om aan te tonen om wat voor kwaliteit het hier gaat, toen ik het poste vroeg een amerikaanse vriend uit een legale staat al snel verbaasd of dit illegale wiet was aangezien dit er vergelijkbaar uitzag met de dure begeerde medische wiet daar. En dat voor 15g - €100, €6.66/g voor dit soort wiet kan ik nogsteeds niet helemaal geloven maar het is wel waar haha.
Dit persoon woont niet bij mij in de buurt, maar wel bij een online vriend waar ik al een tijd mee wilde afspreken dus de plannen werden gemaakt om samen te kopen en dan het ophalen samen te voegen met eindelijk een keer een avondje smoken samen. De plannen vielen op afgelopen vrijdag en ik had er al snel behoorlijk zin in wetende hoe ver ik zal gaan aangezien het de eerste keer zal zijn na een maand niet blowen - of ook maar enkele drugs gebruiken. - In de aanloop van deze vrijdag vertelt de vriend dat hij een gram behoorlijk zuivere S-Ketamine heeft gekregen om te proberen van dezelfde dealer. Aangezien dit een drug is die ik al lang wil proberen worden de plannen gemaakt om dan ook maar een paar lijntjes daarvan te doen. Deze vriend heeft net wat extreem positieve ervaringen gehad op keta x lachgas dus haalt ook een tiental patronen zodat we er allebei een aantal kunnen doen. Ook dit heb ik nog nooit gedaan maar ik word al snel erg entoushiast van de verhalen over de synergie tussen keta en Lachgas die ik online lees.
Vrijdagavond - 18:00
Wanneer het moment dan eindelijk daar is vapen we samen wat wiet en zit ik al snel op diepe psychedellische levels van alleen de wiet, alles danst al weer behoorlijk rond in mijn visie en ik word stug dat indica coma ingetrokken, hoe had ik ook anders kunnen verwachten met mijn gevoeligheid al voor deze pauze. Mijn vriend neemt al vrolijk een paar patronen lachgas maar ik durf het niet aan, de moed zinkt me haast een beetje in de schoenen. "Heb je je weer zo overschat? Als je nu al zo oncomfortabel voelt om verder te gaan van alleen wat wiet."
Er zal zo een uur voorbij zijn gegaan denk ik voordat ik ook een patroon aandurf, al snel besef ik dat het diepgaan niet is waar ik bang voor hoef te zijn en het gewoon angst uit de niet erg verwelkomende headspace die wiet heeft wanneer ik er psychedellisch diep op ga. De nitrous roes is intens psychedellisch en diep echter niet erg betekenisvol of interessant, het breng me wel in complete rust en flipt mijn mindset compleet om. Entoushiast vapen we nog wat wiet, doen we nog een paar patronen en koken we daarna een maaltijd.
De tijd vliegt om en op een gegeven moment komen we tot de conclusie dat we al over een uur en een kwartier weg zullen moeten lopen om de trein te halen. Dit kickt er even in met wat paniek maar we besluiten snel onze lijntjes keta te doen, ik word een beetje angstig van het idee of mijn motoriek dan weer goed genoeg is om in de trein te komen, maar mijn vriend verzekert dat het goed zal komen en ik hoog uit nog wat uitspace in de trein waar ik geen problemen mee heb, ergens wel leuk zelfs, als ik maar thuiskom.
Zoals uit het stuk over de wietspace waarschijnlijk al wel duidelijk was, op dit moment ben ik al helemaal naar de klote. Ik snuif 50mg ketamine en meteen word er voor ons beiden nog 25mg voorbereid om er 10minuten later achteraan te nemen. Binnen 5 minuten voel ik me een beetje verdoofd en raar en al voor deze redose nemen we een snel lachgas patroon. Deze was een stuk dieper en intenser dan alleen op wiet maar ik ga hier verder even niet op in. Ongeveer 20min later wanneer ik echt volledig op mijn piek zit met nog ongeveer 25minuten voordat we weg moeten doen we nog één lachgas patroon. Terugkijkend had ik er graag meer gedaan maar ik was zo ongelofelijk het contact met de realiteit kwijt (op de beste manier mogelijk, snapte helemaal niks van de wereld maar niet op de verwarde verdwaalde manier van psychedellica, erg kalm en content met het uit de controle zijn) dat het hier helaas niet van gekomen is. Dit ene patroon is echter zonder enige twijfel de meest diepe psychedellische trip die ik ooit heb meegemaakt, dieper dan ego death op LSD, dieper dan subbreaktrough DMT, ver voorbij alles wat ik mee heb gemaakt aan psychedellica terwijl ik dacht al naar de absurdste dieptes mogelijk te zijn geweest.
Met een keer in en uit ademen smelt de kamer rondom me weg en bestaat mijn realiteit uit niks anders dan mijn lichaam en deze ballon die ik voor me vasthoud. Het is alsof ik met elke keer dat ik in en uit adem verder uitzoom en er een piepend opbouwend geluid harder word in volume. Het heeft een sterke videogame, denk super mario achtig, gevoel met een snel steeds hoger en harder wordend piep-ritme. Al snel zit het op een punt waar ik met luid schreeuwend gepiep om me heen meegetrokken word in een vortex van psychedellische kleuren en patronen. Ik weet niet meer wie ik ben, wat ik gebruikt heb of wat ik aan het doen ben, maar weet me nog bijzonder goed vast te houden aan het inademen van zoveel mogelijk gas. Al snel ben ik gedissasocieerd tot het punt waar inademen niet meer lukt maar door de druk van de leeglopende ballon komt het toch in mijn longen en weet ik nog een paar ademcyclkussen te voltooien voor ik de balon laat vallen.
Met dat ik op deze manier loslaat laat ik ook echt in de trip los, echt een soort doorbreek gevoel. Ik val door oneindige mandelbrot ogende fractalen en ben compleet alles kwijt, waar ik ben, wie ik ben, wat ik gebruikt heb. Door deze gedachte zie ik een psychedellische versie van mezelf in de fractalen verwerkt om hulp roepen. Een kleine scheut paniek schiet er in en mijn ogen schieten open, ik zie de werkelijkheid in een oneindigheid rondgespiegeld met onmgogelijk veel lagen geometrie er over en doorheen geweven. Omdat ik niet besef dat dit slechts een minuut of twee durerende nitrous peak is roep ik naar mn vriend over hoe ongelofelijk hard ik trip uit de angst niet te kunnen communiceren.
Vanaf hier kan ik weinig nuttigs meer zeggen, ik blijf extreem wazig en gedissasocieerd. Gedurerende de hele treinrit zit ik weg te vallen in mijn eigen hoofd en kan ik mijn ogen bijna niet openhouden. Tegen 1 uur ben ik thuis en merk ik dat de keta vrijwel uitgewerkt is, ik prop een hoop eten naar binnen en val vrijwel direct in slaap.
Enorm gave combinatie en uberhaupt drugs om meegemaakt te hebben, helaas door de combinatie van intens sterke wiet en een sederend middel is het allemaal zo wazig dat ik er geen waarde uit heb kunnen halen zoals uit mijn andere trips, maar dat is niet zo erg en ook op deze manier puur voor het leuk trippen moet kunnen.
Allereerst is het even goed om te zeggen dat ik echt heel gevoelig ben voor psychedellica en eigenlijk met elke -trip-drug die ik neem wel weer bewezen word dat als het psychedellische potentie heeft ik er vrij zeker ook echt goed diep op ga, zoals uit deze report wel weer zal blijken.
Na mijn compleet geslaagde LSD ervaring van iets meer dan een maand geleden ben ik vrij abrupt gestart met een maand lang niet blowen, niet omdat mijn tolerantie hoog was, die is nooit hoog geweest en ik tripte hem nog regelmatig tot een overweldigend visueel niveau helemaal van een simpel dosisje wiet, maar gewoon omdat ik het leven nuchter weer eens wilden aanzien en aan wat dingen wilde werken.
Toen deze tijd bijna voorbij was kreeg ik een deal aangeboden voor het behoorlijk goedkoop kopen van wat wiet, precies het type wiet wat ik graag heb en echt ultiem goed spul, Skywalker OG, ik zal een foto bijvoegen. Niet om er mee te pronken maar simpelweg om aan te tonen om wat voor kwaliteit het hier gaat, toen ik het poste vroeg een amerikaanse vriend uit een legale staat al snel verbaasd of dit illegale wiet was aangezien dit er vergelijkbaar uitzag met de dure begeerde medische wiet daar. En dat voor 15g - €100, €6.66/g voor dit soort wiet kan ik nogsteeds niet helemaal geloven maar het is wel waar haha.
Dit persoon woont niet bij mij in de buurt, maar wel bij een online vriend waar ik al een tijd mee wilde afspreken dus de plannen werden gemaakt om samen te kopen en dan het ophalen samen te voegen met eindelijk een keer een avondje smoken samen. De plannen vielen op afgelopen vrijdag en ik had er al snel behoorlijk zin in wetende hoe ver ik zal gaan aangezien het de eerste keer zal zijn na een maand niet blowen - of ook maar enkele drugs gebruiken. - In de aanloop van deze vrijdag vertelt de vriend dat hij een gram behoorlijk zuivere S-Ketamine heeft gekregen om te proberen van dezelfde dealer. Aangezien dit een drug is die ik al lang wil proberen worden de plannen gemaakt om dan ook maar een paar lijntjes daarvan te doen. Deze vriend heeft net wat extreem positieve ervaringen gehad op keta x lachgas dus haalt ook een tiental patronen zodat we er allebei een aantal kunnen doen. Ook dit heb ik nog nooit gedaan maar ik word al snel erg entoushiast van de verhalen over de synergie tussen keta en Lachgas die ik online lees.
Vrijdagavond - 18:00
Wanneer het moment dan eindelijk daar is vapen we samen wat wiet en zit ik al snel op diepe psychedellische levels van alleen de wiet, alles danst al weer behoorlijk rond in mijn visie en ik word stug dat indica coma ingetrokken, hoe had ik ook anders kunnen verwachten met mijn gevoeligheid al voor deze pauze. Mijn vriend neemt al vrolijk een paar patronen lachgas maar ik durf het niet aan, de moed zinkt me haast een beetje in de schoenen. "Heb je je weer zo overschat? Als je nu al zo oncomfortabel voelt om verder te gaan van alleen wat wiet."
Er zal zo een uur voorbij zijn gegaan denk ik voordat ik ook een patroon aandurf, al snel besef ik dat het diepgaan niet is waar ik bang voor hoef te zijn en het gewoon angst uit de niet erg verwelkomende headspace die wiet heeft wanneer ik er psychedellisch diep op ga. De nitrous roes is intens psychedellisch en diep echter niet erg betekenisvol of interessant, het breng me wel in complete rust en flipt mijn mindset compleet om. Entoushiast vapen we nog wat wiet, doen we nog een paar patronen en koken we daarna een maaltijd.
De tijd vliegt om en op een gegeven moment komen we tot de conclusie dat we al over een uur en een kwartier weg zullen moeten lopen om de trein te halen. Dit kickt er even in met wat paniek maar we besluiten snel onze lijntjes keta te doen, ik word een beetje angstig van het idee of mijn motoriek dan weer goed genoeg is om in de trein te komen, maar mijn vriend verzekert dat het goed zal komen en ik hoog uit nog wat uitspace in de trein waar ik geen problemen mee heb, ergens wel leuk zelfs, als ik maar thuiskom.
Zoals uit het stuk over de wietspace waarschijnlijk al wel duidelijk was, op dit moment ben ik al helemaal naar de klote. Ik snuif 50mg ketamine en meteen word er voor ons beiden nog 25mg voorbereid om er 10minuten later achteraan te nemen. Binnen 5 minuten voel ik me een beetje verdoofd en raar en al voor deze redose nemen we een snel lachgas patroon. Deze was een stuk dieper en intenser dan alleen op wiet maar ik ga hier verder even niet op in. Ongeveer 20min later wanneer ik echt volledig op mijn piek zit met nog ongeveer 25minuten voordat we weg moeten doen we nog één lachgas patroon. Terugkijkend had ik er graag meer gedaan maar ik was zo ongelofelijk het contact met de realiteit kwijt (op de beste manier mogelijk, snapte helemaal niks van de wereld maar niet op de verwarde verdwaalde manier van psychedellica, erg kalm en content met het uit de controle zijn) dat het hier helaas niet van gekomen is. Dit ene patroon is echter zonder enige twijfel de meest diepe psychedellische trip die ik ooit heb meegemaakt, dieper dan ego death op LSD, dieper dan subbreaktrough DMT, ver voorbij alles wat ik mee heb gemaakt aan psychedellica terwijl ik dacht al naar de absurdste dieptes mogelijk te zijn geweest.
Met een keer in en uit ademen smelt de kamer rondom me weg en bestaat mijn realiteit uit niks anders dan mijn lichaam en deze ballon die ik voor me vasthoud. Het is alsof ik met elke keer dat ik in en uit adem verder uitzoom en er een piepend opbouwend geluid harder word in volume. Het heeft een sterke videogame, denk super mario achtig, gevoel met een snel steeds hoger en harder wordend piep-ritme. Al snel zit het op een punt waar ik met luid schreeuwend gepiep om me heen meegetrokken word in een vortex van psychedellische kleuren en patronen. Ik weet niet meer wie ik ben, wat ik gebruikt heb of wat ik aan het doen ben, maar weet me nog bijzonder goed vast te houden aan het inademen van zoveel mogelijk gas. Al snel ben ik gedissasocieerd tot het punt waar inademen niet meer lukt maar door de druk van de leeglopende ballon komt het toch in mijn longen en weet ik nog een paar ademcyclkussen te voltooien voor ik de balon laat vallen.
Met dat ik op deze manier loslaat laat ik ook echt in de trip los, echt een soort doorbreek gevoel. Ik val door oneindige mandelbrot ogende fractalen en ben compleet alles kwijt, waar ik ben, wie ik ben, wat ik gebruikt heb. Door deze gedachte zie ik een psychedellische versie van mezelf in de fractalen verwerkt om hulp roepen. Een kleine scheut paniek schiet er in en mijn ogen schieten open, ik zie de werkelijkheid in een oneindigheid rondgespiegeld met onmgogelijk veel lagen geometrie er over en doorheen geweven. Omdat ik niet besef dat dit slechts een minuut of twee durerende nitrous peak is roep ik naar mn vriend over hoe ongelofelijk hard ik trip uit de angst niet te kunnen communiceren.
Vanaf hier kan ik weinig nuttigs meer zeggen, ik blijf extreem wazig en gedissasocieerd. Gedurerende de hele treinrit zit ik weg te vallen in mijn eigen hoofd en kan ik mijn ogen bijna niet openhouden. Tegen 1 uur ben ik thuis en merk ik dat de keta vrijwel uitgewerkt is, ik prop een hoop eten naar binnen en val vrijwel direct in slaap.
Enorm gave combinatie en uberhaupt drugs om meegemaakt te hebben, helaas door de combinatie van intens sterke wiet en een sederend middel is het allemaal zo wazig dat ik er geen waarde uit heb kunnen halen zoals uit mijn andere trips, maar dat is niet zo erg en ook op deze manier puur voor het leuk trippen moet kunnen.