Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer (LSA) Hawaiian Baby Woodrose

1e keer (LSA) Hawaiian Baby Woodrose

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt alsof de dosering niet helemaal 'pakt'.

Die zaadjes redelijk vaak gebruikt, ging al hard trippen van een of twee.
Opgemerkt dat wat ik eet, wat ik drink, mijn energie leven, voorbereiding, de trip intens kunnen veranderen.
Als ik weinig eet de dagen ervoor, wat fruit er tussendoor gooi, simpele maaltijden, niet teveel,veel water.
Dan ben ik gewoon ' schoon' als ik erin ga, als die zaadjes dan de maag in komen, voelt totaal anders en ga je uiteindelijk heel veel harder.

Leuk report ! Leuk om te lezen !
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#2
wie:ik
wat:5 hawaïan baby woodroose zaden
waneer: 19:30
waar: op mijn kamer
hoe: 5 zaden gemalen en in heet water laten soaken voor anderhalf uur
ervaringen: Lsd.2cb,xtc,Thc,

dit is mijn eerste trip report en ook mijn eerste lsa ervaring ik hoop dat jullie het gaaf vinden om te lezen.

19:30:
daar gaat tie dan, anderhalf uur verder en het watermengsel kan worden gedronken.
ik hou de zaden nog even in me mond en probeer er even nog goed op te kauwen (had namelijk geen koffiemaler).

19:42:
eerste effecten beginnen al oo te komen (mega snel wel) de zaden reageren in me maag en begin me een beetje naar te voelen. zweten, beetje buikpijn, duizelingen. effe rustig blijven ademen dan moet het wel goed komen.

+/-20:00:
naar de badkamer gerend en zoals verwacht over moeten geven.. nu hopen dat er genoeg lsa is opgenomen voor een aangename trip. na het overgeven voel ik me gelijk een stuk beter .. ik heb nu het gevoel dat er iets gaat gebeuren. beetje een gevoel als met xtc als het opkomt. niet de energie die je met xtc krijgt want dat is het totaal niet meer de warmte. want voel me echt mega loom nu en wil alleen maar me ogen dichtdoen.

ik ben echt een hardstyle fan en de muziek voelt ook wel aangenaam maar misschien toch wel te ruig. dus misschien zo over op wat rustigere muziek

20:30
nu begint het toch meer te komen, uiteraard overgegaam op wat meditatie muziek. om natuurlijk rustig de trip in te komen, en jezelf lekker te laten gaan.

ik voel me nogal wel wat loom en heb een soort van druk op me borst, ik hoop dat dat straks wel wat veranderd.
ik heb een mooie lamp op me kamer die van kleur verandert. en ben dus rustig proberen te ademen en het gevoel van tijd en ruimte te krijgen waar je met lsd mee overdonderd word.

21:00
ik heb moeite met me ogen open houden beetje wazig gezichtsveld. het is prettiger om je ogen dicht te houden. en jezelf lekker te laten gaan. nog steeds dezelfde meditatie muziek aanstaan. en moet zeggen dat ik me toch heerlijk voel. en mezelf lekker laat gaan op de muziek. visueel is er nog niet veel geks. maar lijnen en schaduwen zijn veel scherper en komen nu vrij goed naar voren. en kleuren zijn veel kleurrijker.
de druk om me borst is in grotendeels weg. en kan me gewoon lekker overgeven aan de muziek. wel nog een klein beetje een rommelige buik maar niet echt storend.

21:30
ik ben weer even van meditatie muziek overgestapt op hardstyle. ik heb nu me energie weer terug het lijkt net of de trip weer een beetje minder word.
ik weet even niet of deze zaden ook in golvem kwam?? miscchien dam toch weer over op meditatie??
voel me nog steeds een beetje loom muziek klinkt mooi en helder. maar meer is het ook niet naja dat ik compleet geen pijn voel op dit momemt.

22:30
ik ben nu eigenlijk heel erg moe en heb nergens zin in maar ga nog steeds heerlijk op in de muziek.

23:00:
vanaf nu ben ik eigenlijk gewoon gaan proberen te slapen, en heb weer wat rustige muziek op gezet. en het is toch heerlijk om in slaap te komen want je hebt het gevoel dat je lekker zweeft en je hebt totaal geen besef van tijd en de ruimte om je heen. helaas was er visueel niet veel te zien.

9:00 de volgende dag ik heb als een blok geslapen en ben compleet uitgerust wakker geworden. voel me wel nog wat licht, maar verder geen kater of vermoeidheid.

al met al een aangename trip maar met lange na niet hetzelfde als lsd (daar word het mee vergeleken)
want had totaal geen visuals. misschien met een hogere dosis?
maar dat is voor een volgende keer en wil dan de lsa wel uit de zaden gaan halen. want kotsen is niet mijn favoriete ding.

ik hoop in de toekomst vaker een live trip report te plaatsen en een betere ervaring te hebben zoals ik die met 2cb en lsd heb gehad. eens moet de eerste zijn natuurlijk.

groetjes en een fijne dag :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."