#1
Hoi,
Ik heb gisteravond misschien wel de leukste, maar ook één van de bizarste trips die ik ooit meegemaakt heb doorgaan. Het is nu half 9 s'ochtends, ik heb niet veel meer dan 6 of 7 uur geslapen maar ik voel me eigenlijk heel uitgerust en prima. Heb besloten nu meteen maar een tripreport te schrijven nu het allemaal nog vers in mijn geheugen zit.
Deze trip was samen met 3 anderen, 2 bij mij uit de stad waar ik met de één al een aantal keer geblowd en 1 keer eerder mee getript heb en 1 waar ik nog maar één keer mee geblowd heb. Verder is er een andere jongen die vanuit de andere kant van het land heeft moeten komen maar met wie ik al wel een aantal keer eerder getript en geblowd heb. Een heel fijn groepje waar ik graag deze drugs mee wilde nemen. Ik ga ze voor het gemak even; Linda, Stefan en David noemen.
S'ochtends ben ik naar Amsterdam geweest om wat hash die ik nog van een vriend van me zou krijgen daar op te halen. Uiteindelijk was ik rond half 5 terug en kon ik tegen half 6 aansluiten bij het groepje, zij waren al een tijdje begonnen en stonden al aardig strak toen ik aankwam, Linda en Stefan allebei op één pellet (50mg 5-MAPB) en David op een hoop 4-FMA. Ik neem meteen anderhalve pil 5-MAPB in, 75mg dus. We zitten op een heerlijk rustig plekje naast de rivier, vlak onder het centrum maar toch heel erg afgelegen door hoe laag het ligt ten opzichte van de stad. Terwijl ik wacht tot de 5-MAPB inkickt rol ik rustig een flinke hash joint en komt de sfeer er goed in. Tijdens het roken van de joint begin ik al snel ook de 5-MAPB te voelen, het kruipt er heel langzaam in met een lange comeup, bijzonder want MDMA snoeit er vaak als een gek in. Ik begin me echt ultiem op m'n plek, content en energiek te voelen en kan binnen de kortste keren al niet meer meer dan een paar seconden stil staan omdat m'n lichaam gewoon mee wilt deinen op de muziek en ik helemaal in m'n space opga. Het is niet zo geforceerd liefdevol als MDMA maar is daardoor geen stukje minder euforisch. Ik maakte gister de vergelijking in m'n hoofd dat als MDMA de sativa-enactogen is is dit de indica versie ervan. Niet helemaal accuraat maar het is een leuke manier om het te vergelijken.
Na ongeveer een uurtje hier buiten chillen oppert Linda op dat we best bij haar thuis kunnen chillen aangezien het erg koud is en dat we in haar kamer evt zelfs mogen blowen dus dat klinkt voor ons allemaal zeer goed. Wanneer we daar aankomen worden we direct naar boven gegidst door een enorm groot, donker huis heen en voor we het weten zitten we warm, comfortabel binnen te trippen. David heeft het over 4-HO-MET nemen en ik vraag of hij toevallig ook een beetje heeft voor mij, hij heeft eigenlijk maar één pellet maar wil allebei wel een halfje doen, het is niet veel maar met alle andere drugs in ons systeem meer dan genoeg voor een leuk psychedellisch randje. Vrij kort hierna vraagt Stefan om mijn ket en besluit ik ook maar mee te doen. We nemen allebei ongeveer 30mg.
Ik zit nogsteeds best diep in de piek van de 5-MAPB en begin hem nu echt flink te trippen, de HO-MET kickt heel snel in en geeft alles een behoorlijk psychedellisch randje en de ket maakt het nog veel intenser en verwarrender. De eerste ballonnen lachgas worden gevuld en schieten ons de kosmos in, voor Linda en Stefan was dit hun eerste keer lachgas dus dit was wel grappig om mee te maken. Snel vraagt Stefan om nog meer ket en doe ik zonder er bij na te denken maar mee. Nu allebei ongeveer 50mg. Deze dosis kickt er spontaan wel echt zeer hard in en ik voel me binnen minuten al extreem wonky en verward. Het gaat in een perfecte balans met de 5-MAPB en 4-HO-MET en ik kom in een soort ultieme staat van high-heid, maar merk wel dat ik ineens wel echt heel erg fucked ben. David is ondertussen druk bezig een ongelofelijk dikke blunt te rollen, zeker wel 1 gram wiet en 1 gram hash, als t niet meer was. Ik rol ook nog een behoorlijke hash joint en we gaan naar buiten om deze allebei op te roken. Het is heel chill om nu buiten te zitten en nog veel meer om dit soort geweldige joints/blunts te roken in deze staat dus vliegt de tijd om.
Wanneer we weer naar binnen gaan loop ik met mijn zwaar trippende kop voor iedereen uit en staar opeens recht in de hogen van haar moeder. Ik draai me een beetje in paniek om en uiteindelijk loopt de situatie er op uit dat we allemaal onszelf even voorstellen aan haar moeder. Het voelt echt compleet absurd, ik zou niet harder hebben kunnen rollen, trippen en dissasocieren tegelijk en nu sta ik hier mezelf voor te stellen aan de moeder van een meisje wat ik nauwelijks ken. Mijn pupillen zijn bizar groot en mn kaken staan nog zo strak als het maar kan, het springt er echt vanaf hoe zwaar ik onder invloed ben maar blijkbaar is haar moeder een beetje naief en word er niks van gezegd. Vervolgens worden we meegenomen een andere kamer in waar wie ik denk dat haar zus was (?) zat te wachten om weg te gaan en waar wij nu ook even daar op moesten wachten. Behalve Linda zelf snapt niemand van ons nog wat er gebeurt of waarom we hier zitten maar we wachten het maar uit. Dit is echt het meest bizarre, surrealistische moment wat ik ooit mee heb gemaakt. Vol aan het rollen, trippen en dissasocieren in een woonkamer zitten met een nuchter persoon, en de woonkamer is ook nog eens extreem netjes en chique, leren banken, strak witte muren, grote schilderijen.
Na ongeveer een kwartiertje gaat haar (?) zus (?) weg en kunnen we weer terug naar boven. Iedereen begint zich weer comfortabel te voelen en het begint weer erg chill en gezellig te worden. Er worden flink ballonnen lachgas genomen en het voelt allemaal vrij perfect, iedereen in z'n eigen space maar toch heel gezellig verbonden. Het is nog heel lang heel erg gezellig en de tijd lijkt voorbij te kruipen, maar er gebeurt niet zo heel veel bijzonders meer. 'T is gewoon heel chill en comfy hier lekker de space uit te zitten. Tegen 11 uur gaan we uiteindelijk weg zodat David en Stefan hun treinen kunnen halen, er worden eerst nog twee hele dikke joints gerookd. Ik probeer een joint te draaien maar er lukt geen meter van, ik heb 0 overzicht in wat ik aan het doen ben en stoot meerdere keren mn joint om. Uiteindelijk geef ik het op en laat ik Stefan hem rollen die mijn mislukking in een paar seconden recht trekt en tot een bijna perfecte, strakke joint omtovert, ik blijf het altijd heel bijzonder vinden te kijken hoe snel en goed mensen die al zo lang ervaring hebben met rollen joints kunnen rollen. Het grappige is wel dat ik in mijn spacebui er uiteindelijk wel een volle gram hash overheen heb gekruimelt zonder dat ik t echt door had.
We lopen gezellig onder het genot van elk onze eigen joint terug naar t station. Linda is thuis gebleven en Stefan wil niet meer blowen, dus wij roken allebei onze eigen op. Tegen de tijd dat we op het station zijn en David en Stefan mij gaan verlaten krijg ik nog een halve joint in mn handen gedrukt want hij kan er niks meer mee. Ik blijf een kleine tien minuten voor het station zitten de joint verder roken en besluit uiteindelijk nog maar een flink stuk te gaan wandelen omdat ik nog lang niet uitgespacet ben. Met in iedere hand een joint dwaal ik rond door en rond het centrum en voel ik me nogsteeds helemaal top. Na een halfuurtje besluit ik een bankje te zoeken om nog één dikke joint te bouwen, ik heb veel minder wiet gebruikt dan ik verwacht had en besluit maar de halve gram gruis en 0.75 gram tblisla hash die ik nog heb er allebei helemaal in te gooien en kruimel er ook nog een blokje SSH hash in.
Tijdens het rollen van de joint gebeurt er iets raars. Ik word spontaan geraakt met vlagen intense misselijkheid gecombineerd met extreme paranoia en down gevoelens. Mezelf top voelen word in een sterke ruk omgevormd tot me diep eenzaam en mislukt voelen gecombineerd met intense psychedellische wazen. Ik geef een keertje over ondanks dat er weinig in zit en ga weer verder met rollen maar het komt elke keer weer terug, Het zijn een soort fases van 10minuten goed voelen, 5 minuten verschrikkelijk voelen. Elke keer in de verschrikkelijk voel fase gaat er wel weer wat mis met de joint en maak ik het besluit dat het niet verstandig is om nu nog meer wiet te roken, waar ik daarna dan weer op terugkwam wanneer ik me weer goed voelde. Uiteindelijk heb ik in een laatste depressieve waas besloten deze hele gekke wiet en hash cocktail in een envelopje te legen en naar huis te gaan. Beetje teleurgesteld natuurlijk maar het was zeker de juiste keuze denk ik.
Thuis nog een uurtje of twee uitgespacet en toen heerlijk geslapen.
Stay safe, medetrippers![:)]()
Ik heb gisteravond misschien wel de leukste, maar ook één van de bizarste trips die ik ooit meegemaakt heb doorgaan. Het is nu half 9 s'ochtends, ik heb niet veel meer dan 6 of 7 uur geslapen maar ik voel me eigenlijk heel uitgerust en prima. Heb besloten nu meteen maar een tripreport te schrijven nu het allemaal nog vers in mijn geheugen zit.
Deze trip was samen met 3 anderen, 2 bij mij uit de stad waar ik met de één al een aantal keer geblowd en 1 keer eerder mee getript heb en 1 waar ik nog maar één keer mee geblowd heb. Verder is er een andere jongen die vanuit de andere kant van het land heeft moeten komen maar met wie ik al wel een aantal keer eerder getript en geblowd heb. Een heel fijn groepje waar ik graag deze drugs mee wilde nemen. Ik ga ze voor het gemak even; Linda, Stefan en David noemen.
S'ochtends ben ik naar Amsterdam geweest om wat hash die ik nog van een vriend van me zou krijgen daar op te halen. Uiteindelijk was ik rond half 5 terug en kon ik tegen half 6 aansluiten bij het groepje, zij waren al een tijdje begonnen en stonden al aardig strak toen ik aankwam, Linda en Stefan allebei op één pellet (50mg 5-MAPB) en David op een hoop 4-FMA. Ik neem meteen anderhalve pil 5-MAPB in, 75mg dus. We zitten op een heerlijk rustig plekje naast de rivier, vlak onder het centrum maar toch heel erg afgelegen door hoe laag het ligt ten opzichte van de stad. Terwijl ik wacht tot de 5-MAPB inkickt rol ik rustig een flinke hash joint en komt de sfeer er goed in. Tijdens het roken van de joint begin ik al snel ook de 5-MAPB te voelen, het kruipt er heel langzaam in met een lange comeup, bijzonder want MDMA snoeit er vaak als een gek in. Ik begin me echt ultiem op m'n plek, content en energiek te voelen en kan binnen de kortste keren al niet meer meer dan een paar seconden stil staan omdat m'n lichaam gewoon mee wilt deinen op de muziek en ik helemaal in m'n space opga. Het is niet zo geforceerd liefdevol als MDMA maar is daardoor geen stukje minder euforisch. Ik maakte gister de vergelijking in m'n hoofd dat als MDMA de sativa-enactogen is is dit de indica versie ervan. Niet helemaal accuraat maar het is een leuke manier om het te vergelijken.
Na ongeveer een uurtje hier buiten chillen oppert Linda op dat we best bij haar thuis kunnen chillen aangezien het erg koud is en dat we in haar kamer evt zelfs mogen blowen dus dat klinkt voor ons allemaal zeer goed. Wanneer we daar aankomen worden we direct naar boven gegidst door een enorm groot, donker huis heen en voor we het weten zitten we warm, comfortabel binnen te trippen. David heeft het over 4-HO-MET nemen en ik vraag of hij toevallig ook een beetje heeft voor mij, hij heeft eigenlijk maar één pellet maar wil allebei wel een halfje doen, het is niet veel maar met alle andere drugs in ons systeem meer dan genoeg voor een leuk psychedellisch randje. Vrij kort hierna vraagt Stefan om mijn ket en besluit ik ook maar mee te doen. We nemen allebei ongeveer 30mg.
Ik zit nogsteeds best diep in de piek van de 5-MAPB en begin hem nu echt flink te trippen, de HO-MET kickt heel snel in en geeft alles een behoorlijk psychedellisch randje en de ket maakt het nog veel intenser en verwarrender. De eerste ballonnen lachgas worden gevuld en schieten ons de kosmos in, voor Linda en Stefan was dit hun eerste keer lachgas dus dit was wel grappig om mee te maken. Snel vraagt Stefan om nog meer ket en doe ik zonder er bij na te denken maar mee. Nu allebei ongeveer 50mg. Deze dosis kickt er spontaan wel echt zeer hard in en ik voel me binnen minuten al extreem wonky en verward. Het gaat in een perfecte balans met de 5-MAPB en 4-HO-MET en ik kom in een soort ultieme staat van high-heid, maar merk wel dat ik ineens wel echt heel erg fucked ben. David is ondertussen druk bezig een ongelofelijk dikke blunt te rollen, zeker wel 1 gram wiet en 1 gram hash, als t niet meer was. Ik rol ook nog een behoorlijke hash joint en we gaan naar buiten om deze allebei op te roken. Het is heel chill om nu buiten te zitten en nog veel meer om dit soort geweldige joints/blunts te roken in deze staat dus vliegt de tijd om.
Wanneer we weer naar binnen gaan loop ik met mijn zwaar trippende kop voor iedereen uit en staar opeens recht in de hogen van haar moeder. Ik draai me een beetje in paniek om en uiteindelijk loopt de situatie er op uit dat we allemaal onszelf even voorstellen aan haar moeder. Het voelt echt compleet absurd, ik zou niet harder hebben kunnen rollen, trippen en dissasocieren tegelijk en nu sta ik hier mezelf voor te stellen aan de moeder van een meisje wat ik nauwelijks ken. Mijn pupillen zijn bizar groot en mn kaken staan nog zo strak als het maar kan, het springt er echt vanaf hoe zwaar ik onder invloed ben maar blijkbaar is haar moeder een beetje naief en word er niks van gezegd. Vervolgens worden we meegenomen een andere kamer in waar wie ik denk dat haar zus was (?) zat te wachten om weg te gaan en waar wij nu ook even daar op moesten wachten. Behalve Linda zelf snapt niemand van ons nog wat er gebeurt of waarom we hier zitten maar we wachten het maar uit. Dit is echt het meest bizarre, surrealistische moment wat ik ooit mee heb gemaakt. Vol aan het rollen, trippen en dissasocieren in een woonkamer zitten met een nuchter persoon, en de woonkamer is ook nog eens extreem netjes en chique, leren banken, strak witte muren, grote schilderijen.
Na ongeveer een kwartiertje gaat haar (?) zus (?) weg en kunnen we weer terug naar boven. Iedereen begint zich weer comfortabel te voelen en het begint weer erg chill en gezellig te worden. Er worden flink ballonnen lachgas genomen en het voelt allemaal vrij perfect, iedereen in z'n eigen space maar toch heel gezellig verbonden. Het is nog heel lang heel erg gezellig en de tijd lijkt voorbij te kruipen, maar er gebeurt niet zo heel veel bijzonders meer. 'T is gewoon heel chill en comfy hier lekker de space uit te zitten. Tegen 11 uur gaan we uiteindelijk weg zodat David en Stefan hun treinen kunnen halen, er worden eerst nog twee hele dikke joints gerookd. Ik probeer een joint te draaien maar er lukt geen meter van, ik heb 0 overzicht in wat ik aan het doen ben en stoot meerdere keren mn joint om. Uiteindelijk geef ik het op en laat ik Stefan hem rollen die mijn mislukking in een paar seconden recht trekt en tot een bijna perfecte, strakke joint omtovert, ik blijf het altijd heel bijzonder vinden te kijken hoe snel en goed mensen die al zo lang ervaring hebben met rollen joints kunnen rollen. Het grappige is wel dat ik in mijn spacebui er uiteindelijk wel een volle gram hash overheen heb gekruimelt zonder dat ik t echt door had.
We lopen gezellig onder het genot van elk onze eigen joint terug naar t station. Linda is thuis gebleven en Stefan wil niet meer blowen, dus wij roken allebei onze eigen op. Tegen de tijd dat we op het station zijn en David en Stefan mij gaan verlaten krijg ik nog een halve joint in mn handen gedrukt want hij kan er niks meer mee. Ik blijf een kleine tien minuten voor het station zitten de joint verder roken en besluit uiteindelijk nog maar een flink stuk te gaan wandelen omdat ik nog lang niet uitgespacet ben. Met in iedere hand een joint dwaal ik rond door en rond het centrum en voel ik me nogsteeds helemaal top. Na een halfuurtje besluit ik een bankje te zoeken om nog één dikke joint te bouwen, ik heb veel minder wiet gebruikt dan ik verwacht had en besluit maar de halve gram gruis en 0.75 gram tblisla hash die ik nog heb er allebei helemaal in te gooien en kruimel er ook nog een blokje SSH hash in.
Tijdens het rollen van de joint gebeurt er iets raars. Ik word spontaan geraakt met vlagen intense misselijkheid gecombineerd met extreme paranoia en down gevoelens. Mezelf top voelen word in een sterke ruk omgevormd tot me diep eenzaam en mislukt voelen gecombineerd met intense psychedellische wazen. Ik geef een keertje over ondanks dat er weinig in zit en ga weer verder met rollen maar het komt elke keer weer terug, Het zijn een soort fases van 10minuten goed voelen, 5 minuten verschrikkelijk voelen. Elke keer in de verschrikkelijk voel fase gaat er wel weer wat mis met de joint en maak ik het besluit dat het niet verstandig is om nu nog meer wiet te roken, waar ik daarna dan weer op terugkwam wanneer ik me weer goed voelde. Uiteindelijk heb ik in een laatste depressieve waas besloten deze hele gekke wiet en hash cocktail in een envelopje te legen en naar huis te gaan. Beetje teleurgesteld natuurlijk maar het was zeker de juiste keuze denk ik.
Thuis nog een uurtje of twee uitgespacet en toen heerlijk geslapen.
Stay safe, medetrippers