Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2f-ketamine spiritueel orgasme

2f-ketamine spiritueel orgasme

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mindtravlerLid
01-01-2024, 00:00
beste mede drugsenthousiasten,

ik ben 30 jaar en heb al een 15 jaar ervaring met drugs en heb besloten na veel gelezen te hebben hier ook eens enkele reports te schrijven over mijn specialere ervaringen.
ketamine is een drugs wat mij enorm goed lag, 2f-ketamine was een bepaald moment makkelijker om aan te komen en ik vond het eigenlijk beter omdat het langer duurde en ik er toch actiever op was.
op een bepaalde zomeravond was ik 2f aan het snuiven samen met wat alcohol en lachgasbalonnen (ik kon toen gemakkelijk meerdere grammen snuiven op een avond met een tank van 2kg).
ik ben een verantwoordelijk persoon die altijd gaat werken, kookt, kuist en whatever, maar in het verlof en als ik mij drogeer dan doe ik het wel goed :grin:.
met ketamine heb veel prachtige ervaringen en realisaties gehad, maar deze ervaring is mij altijd bijgebleven aangezien het het gelukkigste gevoel was die ik ooit gevoeld heb (nog 1000x beter dan mijn eerste keer xtc)
al redelijk in de nacht met lichten en muziek in mijn living samen met mijn vrouw zat ik redelijk te spacen op de K, waarbij mijn vrouw plots de zin kreeg om mij oraal te bevredigen, en wie ben ik om nee te zeggen haha..
en terwijl ze bezig was en ik naar haar keek, was ik mentaal op een volledig andere dimensie.
ik zag haar ziel, geest, whatever you wanna call it.. en ik zag ook die van mijzelf (in 3de persoon) en ook nog een volledig andere ziel (ik probeer de ervaring zo goed mogelijk uit te leggen maar makkelijk is dit niet).
beeld je in dat er 3 soort lichtsralen (de zielen) aan het verplaatsen zijn en aan het vermengen, en op een bepaald monent voel ik een explosie van gelukzaligheid.
dit was niet het gevoel van peace en love dat je soms met psychedelica kunt hebben maar heel duidelijk een orgasme, alhoewel ik lichamelijk niet klaarkwam.
ik keek naar mijn vrouw en kreunde in stukken waarbij ze stopte en naar mij keek alsof ze begreep wat ik voelde en ze liet mij gewoon doen.
ik was aan het trillen en het voelde alsof ik een mannelijk en vrouwelijk orgasme (wat ik nu perfect kan begrijpen hoe het voelt) tegelijk kreeg, dit orgasme duurde een paar minuten lang maar door de ketamine is het tijdsbesef wel en leek dit nog veel langer.
letterlijk was ik aan het wenen van het gelukzaligheid van dit gevoel, geen geluk in de materiele wereld kon dit gevoel ooit veroorzaken.
achteraf opgezocht komt alles perfect overeen met wat hindoes "tantra" noemen.
ik heb dit gevoel nooit vergeten en ik weet dat er nog hogere gelukken zijn wat buddhisten "nirvana" noemen.
daarom lees ik dagelijks over hindoeisme en buddhisme, probeer ik dagelijks te mediteren.
ik heb hierdoor kunnen stoppen met benzos, drinken, roken omdat ik het geluk heb gehad om zo een ervaring te mogen meemaken en geloof dat tijdelijke kleine aardse gelukken ons weg houd om deze te bereiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."