Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPCP for the first time

PCP for the first time

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
King NothingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yesterday I engaged me in a controlled PCP trip. Now I can understand when you take 0.5 gr all in once you get the ability to really kill someone. Jeezes man I like disasociats shit like Ketamine and 2FDCK but PCP goes way further.
At some point I got sucked between worlds collided and became THE TIRAN with thoughts off genocide and shit.
I asked my friends to restrain me cause I was a completely different person
Stay away from PCP. At the end I'm gonna pay the pill. I kicked the shit of a guy who came to bring me to Urgency.
So I ended restraining in lockdown in a crisis locked room. It was cold and eerie but interesting as fuck but it messes with your head. You display behaviour like megalomania and hypris a bit in a state of psychosis. I think I took the wrong dosis but I managed getting deranged but came down without a withdrawal feeling.
Shout out to all the psychonauts here!!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
I think I took the wrong dosis.

JOH.

The adventures of Captain Obvious.

0.5 gram PCP is ofwel vollédig gestoord, ofwel semi-stoere praat. In beide gevallen is het niet zo best, maat.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je weet dat het een goede trip is geweest wanneer je opeens Engels gaat praten op een Nederlands/Belgisch forum
K
King NothingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry ik was nog zwaar in de nasleep van PCP. Maar echt ik heb de wereld in twee gedeeld en de orde gereorganiseerd in mijn brein. Het was niet als stoere praat bedoeld. Het was heftig. Ik heb ervaring met disso's maar deze is een brug te ver. Ik wil me verontschuldigen voor mijn slecht Engels gebrabbel. Ik weet niet waarom ik de urge had überhaupt omdat te proberen. Ik hou van keta en 4HOMet maar die wist ik altijd goed te doseren.
Met Angel DUST is dat niet gelukt.
Ik wou echt geen stoer prater zijn.
Ik ben er heel humble en nederig van geworden. Ik heb mijn meerdere moeten erkenenn voor de eerste keer in mijn liaanzwierverhaal...
.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog niet eerder gehoord van iemand die PCP heeft geprobeerd. Dat het in Nederland niet te krijgen is.
Ben je bekend met 3-Meo-pcp? Ik vroeg me af of het daarop lijkt. Ik was eigenlijk wel heel benieuwd naar PCP. In een normale dosis.

Hoe gaat het nu met je?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Ik heb nog niet eerder gehoord van iemand die PCP heeft geprobeerd. Dat het in Nederland niet te krijgen is.
Ben je bekend met 3-Meo-pcp? Ik vroeg me af of het daarop lijkt. Ik was eigenlijk wel heel benieuwd naar PCP. In een normale dosis.

Hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...

Ook benieuwd naar!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nogal wat mensen krijgen het erg warm van PCP en trekken al hun kleren uit. Waus en al.
In de VS zie je dan mensen die een zware dipper hebben gerookt, volkomen waus en spiernaakt over straat lopen te spacen...
Het is nogal een potent stofje die PCP.
Ikzelf durf dit spul niet te nemen als het al te krijgen zou zijn. Nee dank u beleefd.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Nogal wat mensen krijgen het erg warm van PCP en trekken al hun kleren uit. Waus en al.
In de VS zie je dan mensen die een zware dipper hebben gerookt, volkomen waus en spiernaakt over straat lopen te spacen...
Het is nogal een potent stofje die PCP.
Ikzelf durf dit spul niet te nemen als het al te krijgen zou zijn. Nee dank u beleefd.
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat het vaak genomen wordt zonder het af te wegen. Beetje hetzelfde idee als je natte vinger in een zakje O-PCE te dippen en dat op te likken. Ook geen goed idee
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een dipper is niet erg nauwkeurig afgewogen nee. Duidelijk niet.
Vandaar deze stripteases
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Decadante zei:
Yesterday I engaged me in a controlled PCP trip. Now I can understand when you take 0.5 gr all in once you get the ability to really kill someone. Jeezes man I like disasociats shit like Ketamine and 2FDCK but PCP goes way further.
At some point I got sucked between worlds collided and became THE TIRAN with thoughts off genocide and shit.
I asked my friends to restrain me cause I was a completely different person
Stay away from PCP. At the end I'm gonna pay the pill. I kicked the shit of a guy who came to bring me to Urgency.
So I ended restraining in lockdown in a crisis locked room. It was cold and eerie but interesting as fuck but it messes with your head. You display behaviour like megalomania and hypris a bit in a state of psychosis. I think I took the wrong dosis but I managed getting deranged but came down without a withdrawal feeling.
Shout out to all the psychonauts here!!!
Klik om te vergroten...
dude een halve gram echte pcp? dat kan helemaal niet toch?. tenzij je tolerantie hebt van een dinosaurus die standaard een ons aan disso's per dag snuift/rookt. maar ff serieus echte pcp in NL? of een analoog, echte pcp staat samen met mxe boven aan mn lijstje voor kerst. bedankt alvast kerstman
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ILoveRCs zei:
dude een halve gram echte pcp? dat kan helemaal niet toch?. tenzij je tolerantie hebt van een dinosaurus die standaard een ons aan disso's per dag snuift/rookt. maar ff serieus echte pcp in NL? of een analoog, echte pcp staat samen met mxe boven aan mn lijstje voor kerst. bedankt alvast kerstman
Klik om te vergroten...
Ik doe mee
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt me toch moeilijk zoniet onmogelijk om er in de lage landen aan te geraken. Ben het zelf toch nog nooit tegen gekomen... :thinking:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."