Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapen

slapen

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xanaxje
d
dr. pepperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
dr. pepper zei:
Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P
Klik om te vergroten...
wie snuift er nu speed als hem wilt slapen??? :rolleyes:

neem wa benzo's voor ge gaat slapen,dan slaap je wel...
maar hoe je je morgen gaat voelen is een andere ??? :grin: :sunglasses: :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
slokkie ghb ...
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
wiet wiet
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
slokkie ghb ...
Klik om te vergroten...
eens en niet eens...
als je echt moe bent maar niet kan slapen dan zou ghb werken denk ik...
maar ghb heeft ook de neiging om je een paar uur na inname(4u ofzoiets dacht ik) terug klaarwakker te laten schieten...
dit doordat er stoffen worden vastgehouden door de ghb die er na die paar uren dus ineens terug uitkomen...
:)

:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
moet je ook meer nemen na speed ?

:confused:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
moet je ook meer nemen na speed ?

:confused:
Klik om te vergroten...

Ja, speed doet wat dat betreft eigenlijk het tegenovergestelde als GHB. Je zult wel merken hoe 'wakker' je blijft bij een zelfde dosis. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Downers moet je NIET nemen, aanzienlijke kans dat je helemaal niet meer wakker wordt namelijk. Je hart en lichaam krijgen flinke klappen als je plotseling van up-tempo naar down-tempo overgaat. Dit was o.a fataal voor Jimmy Hendrickx, maar zo zijn er ook al heeeel veel minder beroemde mensen aan onderdoor gegaan.
In het verre verleden ik ook bijna, het is dat er gelukkig vrienden bij waren die nog enigszins wakker waren, anders was ik gestikt in mijn eigen kots. Ik kan het navertellen omdat zij het me verteld hebben de dag erna, want ik kan het me niet eens meer herinneren....
Niet doen dus! Gewoon accepteren dat speed als bijwerking heeft dat je een poosje niet kunt pitten. Als je toch perse wilt slapen, moet je het niet gebruiken.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen. Speed is zowizo geen drug voor mensen met hartproblemen, speed en GHB kan voor deze mensen (gemakkelijk) fataal worden..

Hoe dan ook, voor je lichaam blijft het geen aanrader. Kan je beter een joint roken, het downt wel maar het is geen downer!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
a nice jerk off

of als je n meisje bent, kittelen dat katje
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
a nice jerk off

of als je n meisje bent, kittelen dat katje
Klik om te vergroten...

A nice jerk off won't beat the amfetamins inside a human bodey..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me inderdaad niet, 't zet meestal de boel nog even in een hogere versnelling :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.
Klik om te vergroten...

Het gevaar zit ´m in het feit dat een normale dosis slaapmiddelen niet werkt als je speed op hebt. Je pakt dan al snel nog een dosis en nog een dosis tot aan een evt overdosis, zonder dat je het geestelijk echt merkt. Je lichaam echter wel en die gaat protesteren. Zo ging ik dus kotsen, maar was ondertussen dus wel echt al te ver heen om dat te beseffen.... Het is dus ook gevaarlijk als je geen hartproblemen hebt! Blowen is inderdaad beter, of je er echt van in slaap valt, moet je nog maar afwachten, maar het kalmeert wel lekker.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
JewCookie zei:
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.
Klik om te vergroten...

Het gevaar zit ´m in het feit dat een normale dosis slaapmiddelen niet werkt als je speed op hebt. Je pakt dan al snel nog een dosis en nog een dosis tot aan een evt overdosis, zonder dat je het geestelijk echt merkt. Je lichaam echter wel en die gaat protesteren. Zo ging ik dus kotsen, maar was ondertussen dus wel echt al te ver heen om dat te beseffen.... Het is dus ook gevaarlijk als je geen hartproblemen hebt! Blowen is inderdaad beter, of je er echt van in slaap valt, moet je nog maar afwachten, maar het kalmeert wel lekker.
Klik om te vergroten...

Sluit ik me helemaal bij aan, we hadden het allebei over een andere betekenis van 'gevaarlijk'. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."