#1
Hoeveel pep moet je in een bommetje draaien? Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee. Moet je gewoon één flinke lijn leggen en dit dan in een vloeitje draaien? Of is dit te weinig voor het oraal in te nemen en heb je bij bommetjes meer nodig? Ik lees op veel sites dat het op vele vlakken beter is als snuiven, dus ik ben beniewd
. Hoewel ik denk ik toch wel de neiging ga hebben om ook iets door men neus te jagen...