Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen gewone dag, een gewoon gesprek, morning pep talk.

Een gewone dag, een gewoon gesprek, morning pep talk.

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonie hyberation mode says:
ff een eitje bakken
Maverick says:
uhu
Maverick says:
is goewd stonie
Maverick says:
heb je gemerkjt dat laatste maanden ik niet meer actief ben op drugsforum..
Stonie hyberation mode says:
nee
Stonie hyberation mode says:
is dat goed of slecht
Maverick says:
kvraag me btj af wat reden is tgeeft me slecht gevoel al die dingen tegenwooridg te lezen.. en te antwoorden..
Stonie hyberation mode says:
wat is je DF naam ?
Maverick says:

Maverick says:
miss omdat het teveel in spiegel kijken is.. of ik niet op die manier meer met drugs bezig wil zijn..
Maverick says:
met speed op vind ik altijds interessant om in de afkick door middel van bewust zijn van de werking en kennis vn psychologie.. de onrustige nare na effecten de baas te zijn.. wat me nog steeds niet 100% lukt omdat de stofjes in je hersens toch prikkelingen blijven geven die die verschijnselen veroorzaken.. maar toch ben ik al heel ver.. en helpt me zo erg in nuchtere leven..
Stonie hyberation mode says:
nam je veel drugs dan ?
Stonie hyberation mode says:
dagelijks ?
Maverick says:
voor 80% alles de baas te zijn met kutgevoelens onrustig heid enzo.. is in nuchtere leven 1000% dat de baas zijn.. en aangezien die verschijnselen ik eerder veel last vn had en aangezien die verschijnselen ik eerder veel last vn had
Stonie hyberation mode says:
nuchter zijn is net zo leker high zijn
Maverick says:
in de vorm van sociale fobiën negatieve faalangsten wil je neit weten op hoeveel gebeiden dat nu juist is omgekeerd ookal blijft het nog soms door heen komen.,. tis zo vet
Maverick says:
periodes
Maverick says:
nu afgelopen 4 dagen
Maverick says:
daarvoor week niet toen 2 weken heel erg daarvoorpaar weken alleen wknd en niet alle weekenden daarvor bijna 3 maand heelveel wknden soms door deweeks daarvoor 3 maan dcompleet clean.. daarvoor soms ff 2 weekje in weknd drugs maar had vooral probleem met wiet n alcohol
Stonie hyberation mode says:
ik met de wiet
Stonie hyberation mode says:
kan er niet vanaf blijven.
Stonie hyberation mode says:
ga vandaag proberen niet te blowen
Maverick says:
gebruikte het om me op mn gemnak te voelen.. enzo bladiebla. nu juist hekeal aan die dempers ben leiver nuchter dan.. geniet alleen vn wiet nog na avondje stappen ff spacen uurtje dan lekker slapen.. maar niet vaak..
Stonie hyberation mode says:
ben nu al depri
Stonie hyberation mode says:

Maverick says:
nooit depri worden.. altijd dingen om te zetten in positieve shit.. ookal ben je bewust vn dat je slecht bezig bent
Maverick says:
ben ik ook..
Maverick says:
maar weet wara ik naar toe wil en weet dat komt ookal blijft doorgaan terwijl begon met 1x weer etc.
Maverick says:
als je kennis hebt vn psychoogie plus werking vn drugs en stofjes in hersens.. kun je gevoelk die je hebt verklaren begrypen en met nuchter logisch nadenken enzo.. er rust over hebben..
Maverick says:
opndanks dat je lichsaam je probeert a-relaxt te laten voelen..
Maverick says:
kzie het als een soort fysiek iets qau stofjes in hersens die gevoelens veroorzaken.,. maar door controle vn geest kan je de baas worden ik geloof ook voor 100%
Maverick says:
dat je toch rustig kan voelen ookal heb je geen dopamine prikkelingen meer die effect hebben of serotonine in je hersens..
Maverick says::
en kben al best ver vergeleken waarmee begon.. gwn puur door ontwetendheid op dat gebied.. maar mijlenver vn totale controle met je geest over je gemoedstoestand..
Maverick says:
maar hoef dat niet perse te bereiken zoals een monnik in indië zoalng het goed genoeg is voor mn gevoel ben ik te vreden..
Stonie hyberation mode says:
doe je wel is lsd ?
Maverick says:
'dat was mn 'peptalk' voor vndaag ..
Stonie hyberation mode says:
dat brengt wel een bepaalde balans
Maverick says:
nope maar stonie
Stonie hyberation mode says:
een soort inzicht
Maverick says:
zou je mn tekst vn zojuist miss op drugsforum kunnen zetten .. als je het wat vind..
Stonie hyberation mode says:
onder wat voor titel ?
Maverick says:
uhu miss ooit nog vind het sowieso rete interessant maar als behoefte niet zo sterk is dat ik niet onderneem hoeft t neit als komt komt vnzelf ..
Maverick says:
dunno.. iets vn titel waar over gaat gesprek met maverick ofzo.. leuke inzicht shit iets.. ..
Maverick says:
zou ik wel tof vinden.. tenzij je het poepgelul vind..
Stonie hyberation mode says:
hehe maverick nou weet ik het weer
Stonie hyberation mode says:
heb je pep op ?
Stonie hyberation mode says:
nee toch ?
Maverick says:
ik zou het waarderen ... in deze staat heb ik al helemaal iets om op forum te komen te typen en shit.. maar t terug lezen en reacties lijkt me leruk
Maverick says:
jeps
Stonie hyberation mode says:
pep talk from the soul .....
Maverick says:
wel peppert op.. maar vndaag is op.. vn wknd nuchter niet meer doordeweeks hierna ..
Maverick says:
yeah !
Maverick says::
leuk zo genieten vn gesprek voor mij nu je kent het wel.. tis neit overdreven hoor maar zeg t gwn..
Stonie hyberation mode says:
wij hebben nog nooit ontmoet toch ?
Stonie hyberation mode says:
staat er een foto ergens op df van jou ?
Maverick says:
k miss als ooit vn komt ben in a'dam t me chill lijkt ff te kijken hoe of wat.. omdat ik door jour ol op forum weet neit je me relaxt leek enzo..

:hearteyes:

:wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Maverick says:
als je kennis hebt vn psychoogie plus werking vn drugs en stofjes in hersens.. kun je gevoelk die je hebt verklaren begrypen en met nuchter logisch nadenken enzo.. er rust over hebben..
Maverick says:
opndanks dat je lichsaam je probeert a-relaxt te laten voelen..
Maverick says:
kzie het als een soort fysiek iets qau stofjes in hersens die gevoelens veroorzaken.,. maar door controle vn geest kan je de baas worden ik geloof ook voor 100%
Maverick says:
dat je toch rustig kan voelen ookal heb je geen dopamine prikkelingen meer die effect hebben of serotonine in je hersens..
Maverick says::
en kben al best ver vergeleken waarmee begon.. gwn puur door ontwetendheid op dat gebied.. maar mijlenver vn totale controle met je geest over je gemoedstoestand..
Klik om te vergroten...
Agree! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."