Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantal vraagjes

Aantal vraagjes

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KatjaKELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hopelijk kunnen jullie mij antwoorden:

- Ben donderdag begonnen met speed af en toe een lijntje door de dag, idem vrijdag en zaterdag (niet overdreven veel hoor). Maar sinds vandaag heb ik zo een branderig warm gevoel in mijn keel. Dit komt wsl door de speed, is dit erg? Wat kan ik doen om dit weg te doen gaan, veel drinken?

- Is het normaal dat mijn ogen gewoon blijven na gebruik van speed? Ook voel ik me niet opgejaagd ofzo als ik veel genomen heb. Ik beleef alles lekker inwendig en aanschouw de wereld :stoned:

- Speed is slecht voor je tanden, maar wanneer is het pas echt slecht? Ik ben dus van donderdag een beetje aan het speedy'en (snuiven), ga ik binnen een paar dagen dit merken aan mijn tanden?

- Feeling: eerste keer speed was zoals een XTC sjief maar relaxter en niet zo een hoge pieken, 2de dag was hetzelfde maar onmiddellijk na de rush een gevoel van : ik verveel me bah, oh my god wat nu doen, pffff, dan weer party rush, dan weer rush weg en weer somber gevoel. Heb dit nu constant, ik snuif nogthans af en toe een lijntje bij dus de rush wordt wel verlengt... Is dit een normale reactie (dus rush erna somber, rush erna somber etc), iemand nog last van?

- Ik kon het niet direct vinden maar hoeveel gram moet je gebruikt hebben om te spreken van een overdosis?

Sorry voor de vele vragen, maar ik ben geen pro in dit gebied! Thanks alvast!

Groetjes en kusje
Katja
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar sinds vandaag heb ik zo een branderig warm gevoel in mijn keel. Dit komt wsl door de speed, is dit erg? Wat kan ik doen om dit weg te doen gaan, veel drinken?
- Niet zo belachelijk veel gebruiken, sowieso niet elke dag. Duh.

Is het normaal dat mijn ogen gewoon blijven na gebruik van speed? Ook voel ik me niet opgejaagd ofzo als ik veel genomen heb. Ik beleef alles lekker inwendig en aanschouw de wereld
- Zo beleef ik dat ook en als ik niet veel neem blijven mn ogen ook wel redelijk normaal

Speed is slecht voor je tanden, maar wanneer is het pas echt slecht? Ik ben dus van donderdag een beetje aan het speedy'en (snuiven), ga ik binnen een paar dagen dit merken aan mijn tanden?
- Binnen een paar dagen doet het hoogstens een beetje pijn van het kauwen enzo

- Feeling: eerste keer speed was zoals een XTC sjief maar relaxter en niet zo een hoge pieken, 2de dag was hetzelfde maar onmiddellijk na de rush een gevoel van : ik verveel me bah, oh my god wat nu doen, pffff, dan weer party rush, dan weer rush weg en weer somber gevoel. Heb dit nu constant, ik snuif nogthans af en toe een lijntje bij dus de rush wordt wel verlengt... Is dit een normale reactie (dus rush erna somber, rush erna somber etc), iemand nog last van?
- The bigger they are, the harder they fall. Dus ja, hoe meer je neemt, des te harder de crash

Ik kon het niet direct vinden maar hoeveel gram moet je gebruikt hebben om te spreken van een overdosis?
- De orale LD50 van dextroamphetamine sulfaat is 96.8 mg per kilo lichaamsgewicht
K
KatjaKELid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Maar sinds vandaag heb ik zo een branderig warm gevoel in mijn keel. Dit komt wsl door de speed, is dit erg? Wat kan ik doen om dit weg te doen gaan, veel drinken?
- Niet zo belachelijk veel gebruiken, sowieso niet elke dag. Duh.

Is het normaal dat mijn ogen gewoon blijven na gebruik van speed? Ook voel ik me niet opgejaagd ofzo als ik veel genomen heb. Ik beleef alles lekker inwendig en aanschouw de wereld
- Zo beleef ik dat ook en als ik niet veel neem blijven mn ogen ook wel redelijk normaal

Speed is slecht voor je tanden, maar wanneer is het pas echt slecht? Ik ben dus van donderdag een beetje aan het speedy'en (snuiven), ga ik binnen een paar dagen dit merken aan mijn tanden?
- Binnen een paar dagen doet het hoogstens een beetje pijn van het kauwen enzo

- Feeling: eerste keer speed was zoals een XTC sjief maar relaxter en niet zo een hoge pieken, 2de dag was hetzelfde maar onmiddellijk na de rush een gevoel van : ik verveel me bah, oh my god wat nu doen, pffff, dan weer party rush, dan weer rush weg en weer somber gevoel. Heb dit nu constant, ik snuif nogthans af en toe een lijntje bij dus de rush wordt wel verlengt... Is dit een normale reactie (dus rush erna somber, rush erna somber etc), iemand nog last van?
- The bigger they are, the harder they fall. Dus ja, hoe meer je neemt, des te harder de crash

Ik kon het niet direct vinden maar hoeveel gram moet je gebruikt hebben om te spreken van een overdosis?
- De orale LD50 van dextroamphetamine sulfaat is 96.8 mg per kilo lichaamsgewicht
Klik om te vergroten...

Thanks! Okee , het is mss veel iedere dag maar als het op is moet ik niets meer ervan hebben :) (nu wil ik geen reacties krijgen van de die hard gebruikers die zeggen: dat was ook mijn motto maar kben er nog steeds aan. Ik ken mezelf, heb een tijd aan coke gezeten en ook van ene op andere dag gestopt en aantal jaren niets meer genomen).

Groetjes
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
KatjaKE zei:
(nu wil ik geen reacties krijgen van de die hard gebruikers die zeggen: dat was ook mijn motto maar kben er nog steeds aan. Ik ken mezelf, heb een tijd aan coke gezeten en ook van ene op andere dag gestopt en aantal jaren niets meer genomen).
Klik om te vergroten...
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, ik raad je alleen aan om het niet te vaak te gebruiken omdat ik bij mezelf zie hoe erg ik ervan naar de klote ga, zelf na 1 dag al.
K
KatjaKELid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
KatjaKE zei:
(nu wil ik geen reacties krijgen van de die hard gebruikers die zeggen: dat was ook mijn motto maar kben er nog steeds aan. Ik ken mezelf, heb een tijd aan coke gezeten en ook van ene op andere dag gestopt en aantal jaren niets meer genomen).
Klik om te vergroten...
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, ik raad je alleen aan om het niet te vaak te gebruiken omdat ik bij mezelf zie hoe erg ik ervan naar de klote ga, zelf na 1 dag al.
Klik om te vergroten...

Okee! :) ik vind het een beetje bizar, als ik hier rondlees op het forum dan zie ik 85% staan --> na een paar lijntjes ben ik dag erna een wrak/kater etc etc maar ik heb daar geen last van. Raar, zou ik dan wel speed hebben of zou het dex kunnen zijn?

Kus
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je alle dagen achter elkaar gesnoven hebt dan heb je nog geen kans gehad om een kater te krijgen. :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Als je alle dagen achter elkaar gesnoven hebt dan heb je nog geen kans gehad om een kater te krijgen. :)
Klik om te vergroten...
Of je hebt weinig gesnoven en ondertussen voldoende gegeten en geslapen :)

Heb je al geslapen en hoe voel je je als je opstaat? Voor je de eerste lijn neemt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."