#1
Omdat speed vaak met bagger versneden is tegenwoordig kreeg ik een idee om er een iet ofwat zuiverdere neusspray van te maken.
Ik loste 1 gram speed op in wat water en roerde er een tijdje in. Amfetamines zijn water oplosbaar, dus mijn redenering was dat alle echte speed (en helaas ook caffeine) zou oplossen en dat de rest van de versnijdingsmiddelen zouden blijven liggen.
Daarna goot ik dit mengsel door een koffiefilter om de opgeloste producten te scheiden van de bagger. Dit mengsel deed ik dan in een neusspray.
Ik deed dit echter zonder op voorhand opzoekingswerk te verrichten op internet. Op drugsinfoteam.nl lees ik dat speed op deze manier echter veel van zijn werking zou verliezen, wat volgens mij chemisch niet klopt, maar toch. Ik heb ondertussen hier ook het topic gelezen voor een perfecte neusspray te maken.
Mijn enige vraag aan jullie is echter, klopt er iets niet in mijn redenering? Zie ik iets over het hoofd? Of moet het op deze manier ook wel goed zitten en neem je inderdaad puurdere amfetamines op?
Bedankt voor de antwoorden!
Ik loste 1 gram speed op in wat water en roerde er een tijdje in. Amfetamines zijn water oplosbaar, dus mijn redenering was dat alle echte speed (en helaas ook caffeine) zou oplossen en dat de rest van de versnijdingsmiddelen zouden blijven liggen.
Daarna goot ik dit mengsel door een koffiefilter om de opgeloste producten te scheiden van de bagger. Dit mengsel deed ik dan in een neusspray.
Ik deed dit echter zonder op voorhand opzoekingswerk te verrichten op internet. Op drugsinfoteam.nl lees ik dat speed op deze manier echter veel van zijn werking zou verliezen, wat volgens mij chemisch niet klopt, maar toch. Ik heb ondertussen hier ook het topic gelezen voor een perfecte neusspray te maken.
Mijn enige vraag aan jullie is echter, klopt er iets niet in mijn redenering? Zie ik iets over het hoofd? Of moet het op deze manier ook wel goed zitten en neem je inderdaad puurdere amfetamines op?
Bedankt voor de antwoorden!