#1
thanks voor de uitleg
dat is idd zo gebeurd. Het is nu echt een kleverige pasta, als het gedroogd is dan nog heeft het plakneigingen :P
Ik dacht zelf eerst altijd dat de speed nog nat was omdat er nog aceton in zou zitten, maar dat leek me niet logisch omdat dat snel zou vervliegen en op een gegegeven moment vreet dat het zakje ook wel aan zou je denken.
Mocht dat geen aceton zijn wat is dat vocht dan?
En is het slechter voor je om de speed nat te snuiven?
En waarom zou je die cafeine in je speed willen hebben als het vooral zorgt voor de negatieve effecten?
Ik denk dat bij redelijk goeie pep de extra energie van de caffeine zowiezo te verwaarlozen is.
dat is idd zo gebeurd. Het is nu echt een kleverige pasta, als het gedroogd is dan nog heeft het plakneigingen :P
Ik dacht zelf eerst altijd dat de speed nog nat was omdat er nog aceton in zou zitten, maar dat leek me niet logisch omdat dat snel zou vervliegen en op een gegegeven moment vreet dat het zakje ook wel aan zou je denken.
Mocht dat geen aceton zijn wat is dat vocht dan?
En is het slechter voor je om de speed nat te snuiven?
En waarom zou je die cafeine in je speed willen hebben als het vooral zorgt voor de negatieve effecten?
Ik denk dat bij redelijk goeie pep de extra energie van de caffeine zowiezo te verwaarlozen is.