Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAften door pep?

Aften door pep?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wist niet echt waar ik dit kon plaatsen en ik had ff een vraagje, want ik heb de laatste tijd erg veel last van aften op m'n tong, en dan is het uiteindelijk over, en als ik een paar dagen dan geen last meer ervan heb en ik ga weer een keer een puntje pakken ofzo, dan komen ze zomaar ineens terug. Weet iemand of dit ook echt aan de pep kan liggen, of kan dat niet?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch getuigd aften vaak van vitamine gebrek en verminderde weerstand. Het lijkt mij niet door pep zelf te komen. Misschien is je pep versneden met iets waar je niet tegen kan? Overmatig pep/drugs gebruik leidt tot oververmoeidheid van het lichaam, daar wen je aan en merk je het dus minder dus op een gegeven moment ben je chroninsch oververmoeid bij veel gebruik. Wat trouwens voor veel soorten drugs geldt. Je lichaam moet als je rust/slaapt al die zooi wegwerken uit je lichaam. Dat kost energie, wat dus tot verminderde weerstand kan leiden.
Misschien een stuk minder pep gebruiken? Ik heb in je posts gelezen dat je toch best vaak aan de pep zit hoor en er ook al vaker klachten er over hebt en ook van hebt gehad. Wees lief en goed voor je lijf! :wink:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb anders al best alweer een tijdje niks gebruikt, ik voelde me juist eigenlijk weer kiplekker na dat ik ik denk 3 weken niks had gebruikt, zou goed kunnen dat er gewoon nog bacteriën in mn lijf zaten en dat die weer hun gang konden gaan nadat ik had gebruikt, maar ik denk dat ik nu weer even een tijdje niks ga gebruiken, het feest waar ik eigenlijk naartoe zou gaan, gaat toch helaas niet door, want ik zou eigenlijk naar Noisekick gaan in club rodenburg 24 december, wel jammer, dat is mn verjaardag, en dat zou anders echt een te gek verjaardagsfeest zijn geweest
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drie weken niets gebruiken is niet heel erg lang hoor. En als je het zeker wil weten kun je langs de huisarts. Die kan je vast wel helpen.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik van stimulanten vermindert vaak je weerstand (kan ook komen door het gigantische slaapgebrek, maar goed). Wanneer die dingen dus net uit het zicht zijn verdwenen (wil niet zeggen dat die bacteriën ook verdwenen zijn) en je gaat gelijk weer je weerstand verlagen, kunnen ze weer terugkomen. Ik ondervind dit helaas zelf ook altijd met verkoudheid/griep, als je je eindelijk beter voelt en vervolgens een avondje gaat feesten, dan komt het nog harder terug dan eerst. Het beste is dus om gewoon even een paar weken te wachten met het gebruik van überhaupt iets (ook alcohol) en je weerstand op te krikken, voordat je weer iets gaat doen.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik eet altijd gezond en ik beweeg ook veel, en mn pep is zeker schoon, anders gebruik het niet
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is de dope schoon?

Eet je wel gezond?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."