Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe zijn..

Moe zijn..

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Dank jou voor jou steun..ja ik gebruik nog benzo’s maar daar ga ik binne kort binnen voor af kicken..dus wakker lig ik s’nachts niet..ben aan het denke op relatine te neme als ik mee de vroege staan..maar das een slecht idee zeker.?zou ook en hulpmiddel kunne zijn..
Klik om te vergroten...

Is inderdaad geen goed idee in jouw geval Lotske. Dan ga je je weer afhankelijk opstellen van een stimulerend middel, en voor je het weet zit je weer aan de speed. En ook stoppen met die benzo's. Je houdt echt je eigen klachten in stand anders, benzo's om te slapen --> volgende dag moe dus upper --> niet slapen dus benzo's --> etc. Don't do it!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
En zolang je nog benzo’s slikt blijf je moe. Die maken je juist moe. Dat weet je ook wel lotske...
Je slaapt en rust niet goed als je niet natuurlijk (nuchter) slaapt.
Klik om te vergroten...
Ja daarom ga ik er binne kort voor binne..mss daar is dringend werk van maken..dat ga ik doen..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
Ja daarom ga ik er binne kort voor binne..mss daar is dringend werk van maken..dat ga ik doen..
Klik om te vergroten...
Goed idee lotske. En je kan het echt wel hoor! Laat niemand je iets anders wijsmaken. Succes!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Goed idee lotske. En je kan het echt wel hoor! Laat niemand je iets anders wijsmaken. Succes!
Klik om te vergroten...
Bedankt.!
☆
☆to_the_moon_and_back☆Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
ben nog maar net voltijds aan het werken en ben al dood op..iemand tips.?terug speed nemen is niet direct en op zie maar mss de enige uitweg..heb 3 maande aan een stuk 3 dagen per week gewerkt en dat ging perfect..
Klik om te vergroten...

Guarana en of spirulina allebei bij de tuinen te verkrijgen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ben nog maar net voltijds aan het werken en ben al dood op..iemand tips.?terug speed nemen is niet direct en op zie maar mss de enige uitweg..heb 3 maande aan een stuk 3 dagen per week gewerkt en dat ging perfect..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volhouden en doorzetten lotske. Drie maanden drie dagen per week is part-time. Je hebt veel achter de rug en dat poets je niet zo snel weg. Volhouden en het word echt makkelijker en beter. Ga de dagen dat je niet werkt lekker goed sporten. Moe maken ipv lui zijn dan slaap je nachts heel goed en ben je overdag ook fitter. Dat is even een zware weg maar je bent goed begonnen.

En zoals je zelf heel erg goed weet is drugs pakken om te kunnen functioneren een heel slecht idee. Zit je zo weer in een kliniek.
Kom op lotske! Hou vol!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Volhouden en doorzetten lotske. Drie maanden drie dagen per week is part-time. Je hebt veel achter de rug en dat poets je niet zo snel weg. Volhouden en het word echt makkelijker en beter. Ga de dagen dat je niet werkt lekker goed sporten. Moe maken ipv lui zijn dan slaap je nachts heel goed en ben je overdag ook fitter. Dat is even een zware weg maar je bent goed begonnen.

En zoals je zelf heel erg goed weet is drugs pakken om te kunnen functioneren een heel slecht idee. Zit je zo weer in een kliniek.
Kom op lotske! Hou vol!
Klik om te vergroten...
Dank jou voor jou steun..ja ik gebruik nog benzo’s maar daar ga ik binne kort binnen voor af kicken..dus wakker lig ik s’nachts niet..ben aan het denke op relatine te neme als ik mee de vroege staan..maar das een slecht idee zeker.?zou ook en hulpmiddel kunne zijn..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
En zoals je zelf heel erg goed weet is drugs pakken om te kunnen functioneren een heel slecht idee. Zit je zo weer in een kliniek.
Klik om te vergroten...

Hoe vaak is je dit niet al verteld hier?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
En zolang je nog benzo’s slikt blijf je moe. Die maken je juist moe. Dat weet je ook wel lotske...
Je slaapt en rust niet goed als je niet natuurlijk (nuchter) slaapt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."