#1
Dank jou voor jou steun..ja ik gebruik nog benzo’s maar daar ga ik binne kort binnen voor af kicken..dus wakker lig ik s’nachts niet..ben aan het denke op relatine te neme als ik mee de vroege staan..maar das een slecht idee zeker.?zou ook en hulpmiddel kunne zijn..
Is inderdaad geen goed idee in jouw geval Lotske. Dan ga je je weer afhankelijk opstellen van een stimulerend middel, en voor je het weet zit je weer aan de speed. En ook stoppen met die benzo's. Je houdt echt je eigen klachten in stand anders, benzo's om te slapen --> volgende dag moe dus upper --> niet slapen dus benzo's --> etc. Don't do it!