Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSPEEDduisternis en zijn romantisch appeal

SPEEDduisternis en zijn romantisch appeal

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eenmalig een topic opstarten dan maar, want waar kan je dit anders kwijt?

Hahaha,

ja drugs hadden ooit op ons een appeal !

Soms hadden we zelfs die fase dat we de schade en downs er bij
namen ,
en ze zelfs de roes waard vonden.


Sterkhoofdig zie je velen eronder doorgaan,
en denk je soms,
ok ik heb een sterke kop,
Maar wat ivm mijn gestel?

De nieren, de lever , de maag, de aanslag op hart en bloedvaten?

Gaan wij lemmy kilmisters blijken,
die onverwoestbaar van geest en lichaam zijn?

Of betalen we ooit de prijs ?

Ook donkere tijden hebben hun ''magisch en romantisch' appeal
selectief in ons herinneringen,
opdoemend.
De demonische beklemtoningen verhullend.

(geloof niet alles wa je denkt of herinnerd)

Midden in zonnige tijden!
Clean,alles wat je hart beheerd omcirkeld je.

EN TOCH

zou je nog es die duistere vibes,
zoals decembernachten doorhalend,
wind gewoei en jij maar ratelend
over de vreeemdste dingen,
met een baard van een drietal weken!

ja soms zou je daar dan terug naartoe willen???
is dat dan de dope? of de sfeer? ik denk alles samen .
De associaties.
De zonnige opklaringen op dope zelfs op de donkerste dagen!
De verborgen romantiek in de duisternis :imp:

Niks is zwart wit,
het ganse spectrum ertussenin ,
kunnen velen niet benoemen.
Genuanceerder mag het allemaal !

Want gitzwarte dagen kunnen ook lachbuien hebben!
Regendagen kunnen zonnige avonden nabaren,
en op het randje van de dood balancerend?
tussen gekken lallend je dagen doorbrengend
heeft nadien iets tragi komisch!

We zijn een manifestatie van het universum zoals het moest zijn
Wat is is.
Ik aanvaard mijn verleden, vaak zie ik de les later!

Klagen heeft geen zin!
Het zijn niet de situaties,
maar hoe wij er op reageren!

Die leed of genot bepalen!:sunglasses:

Groetjes
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja man, ik voel deze wel. Wat het is met speed (voor de mensen die sterk mentaal in het leven staan dan) is dat je mentaal gewoon helemaal nog in orde bent als je gewoon je rust pakt en eet wanneer dat nodig is. Maar ondertussen merk je niet hoe je je lichaam gewoon finaal sloopt omdat mentaal alles nog goed lijkt te gaan.

Ik was van school getrapt na het 3e jaar door een schorsing die onterecht was, en toen was ik dus een jaar lang thuis. Veel disposable cash. Een goede supplyer van cheap en kwaliteit speed. Dus ja, uiteindelijk heb ik dat hele jaar dus bijna elke dag wel speed genomen. En mentaal had ik gewoon geen problemen (behalve als ik te lang wakker bleef maar dit deed ik bijna nooit) maar toen ik besefde hoe fucked up ik lichamelijk was heb ik het gewoon gedropt clean turkey behalve de occassional bij een all night feestje een bommetje nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."