#1
Zou als ik jou was naar je huisarts gaan , je wilt geholpen worden anders had je dit niet gepost. Snap dat je een hekel hebt aan artsen maar ze bijten niet en forceren je niets te slikken. Maar als ze je van je pijn kunnen afhelpen is dat toch goed?
Dan betaal je niet voor niets duizenden euro's in de jaren.
Gewoon duidelijk vertellen wat je klachten zijn en ze hebben toch beroepsgeheim mocht je je daar druk om maken.
Mogelijk zal hij plastabletten voorschrijven als de arts denkt dat je van die klacht af bent. Wacht niet tot je een waslijst klachten hebt! Of vraag een dubbel consult aan.
Sterkte!
Dan betaal je niet voor niets duizenden euro's in de jaren.
Gewoon duidelijk vertellen wat je klachten zijn en ze hebben toch beroepsgeheim mocht je je daar druk om maken.
Mogelijk zal hij plastabletten voorschrijven als de arts denkt dat je van die klacht af bent. Wacht niet tot je een waslijst klachten hebt! Of vraag een dubbel consult aan.
Sterkte!