Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuisarts?

Huisarts?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou als ik jou was naar je huisarts gaan , je wilt geholpen worden anders had je dit niet gepost. Snap dat je een hekel hebt aan artsen maar ze bijten niet en forceren je niets te slikken. Maar als ze je van je pijn kunnen afhelpen is dat toch goed?

Dan betaal je niet voor niets duizenden euro's in de jaren.

Gewoon duidelijk vertellen wat je klachten zijn en ze hebben toch beroepsgeheim mocht je je daar druk om maken.

Mogelijk zal hij plastabletten voorschrijven als de arts denkt dat je van die klacht af bent. Wacht niet tot je een waslijst klachten hebt! Of vraag een dubbel consult aan.

Sterkte!
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks!
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt gelijk.
Dank je wel!

Google moet je idd nooit doen.
Ik zou zelfs ms hebben volgens die checklisten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga alsjeblieft niet zelf diagnostiseren. Dat schiet niet op en maakt je misschien nog nerveuzer om naar je huisarts te gaan. Zeker niet gaan googlen of iets. Op internet kom je vaak uit op erge dingen en ziektes. Terwijl dezelfde symptomen iets simpels kunnen zijn of zelfs niks.
Maak maar een afspraak met je huisarts. Desnoods een dubbele afspraak zoals @Tijdloos hier boven zegt. Leg alles uit, vertel alles eerlijk, ook je gebruik. De arts kan je dan echt beter begrijpen en helpen.
Hoe langer je wacht, hoe meer je er tegenop gaat zien. Maandag even bellen dus. Sterkte en succes!
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Ik heb al lange tijd last van mijn schildklieren, dikke keel/hals, prop in keel ect ect.
Nu komt er ook pijn in mijn linker nier bij.
Althans, ik denk dat het mijn nier is.
Het zit links, in mijn zij, maar ook bij mijn maag en in mijn rug.
Soms steekt het.

Ik heb echt een gruwel hekel aan artsen ect, dus wanneer moet ik echt een afspraak maken?

Ik ben al jaren aan de speed, soms onverantwoord, soms met een tussenpauze van 5 /6 maanden.
Overgewicht gehad, maar ook ernstig ondervoed.
Sindsdien hou ik vocht vast.

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."