#1
Ik ben er net achter dat ik al die tijd net iets teveel had gepakt, ik moet weer ff wennen dat ik op het moment weer even geen tolerantie heb en dat ik al strak genoeg ga staan van 50mg. 2 jaar geleden had ik nogal een tolerantie en ging ik pas strak na 100mg. Heb de dosis aangepast en voelt nu wel weer kei goed.