Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bewaar je pep het best droog ? In frigo ?

Hoe bewaar je pep het best droog ? In frigo ?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey , ik heb redelijk wat droge pep over. Hoe bewaar ik deze het beste ? In de diepvries ?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb alleen mijn natte pep in de vriezer. Mijn gedroogde pep bewaar ik in een gripzakje in een bakje in de koelkast.
Of gewoon op een schoteltje met daarop weer een ander schoteltje op de kop in een kast zoals de afgelopen 2 weken omdat mn gripzakjes op zijn :sweatsmile:
Had niet eens in de koelkast gezet dus, maar ben het nu na 2 weken aan het opmaken en het werkt nog prima en ziet er nog net zo uit als 2 weken geleden.
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha oké dank je was al handig
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom heb je eigenlijk zoveel droog over dan? Ik heb meestal wel veel nat in de vriezer liggen, maar drogen doe ik gewoon met kleine beetjes.
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht vanmiddag nog wat bijkappen en ik heb maar 1 genomen en heb die zelfs tot nu gehoord maar dan heb ik morgen al dadelijk gebruikersvriendelijke pep 🙂
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal dan ma ins gaan slapen 3 joints op en 7 lorezepam 2,5mg ingenomen dus zal wel lukken. Hopelijk tot morgen en nog een fijne nacht gewenst. Gr
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha oke op die manier. Oja jij gebruikt wel gewoon dagelijks ook. Met die downers van nu moet slapen idd wel lukken. Slaap lekker en dankjewel 😘
D
De KaptitainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaja dat lukt wel. Slaaplekker en jij ook bedankt voor de tips 😎

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."