Hey , ik heb redelijk wat droge pep over. Hoe bewaar ik deze het beste ? In de diepvries ?
#2
Ik heb alleen mijn natte pep in de vriezer. Mijn gedroogde pep bewaar ik in een gripzakje in een bakje in de koelkast.
Of gewoon op een schoteltje met daarop weer een ander schoteltje op de kop in een kast zoals de afgelopen 2 weken omdat mn gripzakjes op zijn
Had niet eens in de koelkast gezet dus, maar ben het nu na 2 weken aan het opmaken en het werkt nog prima en ziet er nog net zo uit als 2 weken geleden.
Waarom heb je eigenlijk zoveel droog over dan? Ik heb meestal wel veel nat in de vriezer liggen, maar drogen doe ik gewoon met kleine beetjes.
#5
Ik dacht vanmiddag nog wat bijkappen en ik heb maar 1 genomen en heb die zelfs tot nu gehoord maar dan heb ik morgen al dadelijk gebruikersvriendelijke pep 🙂
#6
Ik zal dan ma ins gaan slapen 3 joints op en 7 lorezepam 2,5mg ingenomen dus zal wel lukken. Hopelijk tot morgen en nog een fijne nacht gewenst. Gr
#7
Haha oke op die manier. Oja jij gebruikt wel gewoon dagelijks ook. Met die downers van nu moet slapen idd wel lukken. Slaap lekker en dankjewel 😘
#8
Jaja dat lukt wel. Slaaplekker en jij ook bedankt voor de tips 😎
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.