Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en 3mmc is nu 1, kan het kwaad?

Speed en 3mmc is nu 1, kan het kwaad?

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
Zou dit niet combineren. Los van elkaar is het al een aardige aanslag op het cardiovasculaire systeem, laat staan als je het door elkaar heen gebruikt. Beide middelen zijn niet duur in aanschaf dus zou het lekker wegflikkeren.
Z
ZanzaLid
Teveelkaas
T
TeveelKaasLid
Goeiemorgen drugsforum,
Afgelopen nacht was ik samen met nog 2 andere heerlijk drugs aan t gebruiken. Nu is er een ongelukje gebeurt want ik was speed aan het snuiven en hun waren 3mmc aan het snuiven. Elke keer van hetzelfde boord en dat ging helemaal prima tot een vriend dacht dat de speed ook 3mmc was. T was natuurlijk al laat dus ken gebeuren. Maar ik zag hem dus ineens lijntjes maken maar mijn speed lag niet meer op het boord of nouja het lag er nog wel maar hij had alles bij elkaar gedaan om nette lijnen te gaan leggen. Nu hebben we dus speed gemixt met 3mmc. Voor allebei de middelen ben ik niet bang dat ik perogeluk overdose maar ik heb verder echt geen idee hoe deze combinatie uitpakt en of we het nog zouden kunnen opsnuiven of dat dit heel onverstandig is. Zijn er mensen die wel eens speed en 3mmc door elkaar hebben gebruikt. Als dit geen probleem is kan ik het een ander moment gwn nog gebruiken maar als het makkelijk fout kan gaan dan gooi ik het liever gewoon weg.
Iniedergeval alvast bedankt voor jullie reactie

Mvg,
Teveelkaas
G
GeneesmiddelLid
Dus, sws gewoon opgesnoven he?
T
TeveelKaasLid
Nee ik heb t in een apart zakje gedaan maar de speed was indd niet duur maar de 3mmc bij mijn lokale dealer wel helaas😂
J
Jake46Lid
FredKroket zei:
Zou dit niet combineren. Los van elkaar is het al een aardige aanslag op het cardiovasculaire systeem, laat staan als je het door elkaar heen gebruikt. Beide middelen zijn niet duur in aanschaf dus zou het lekker wegflikkeren.
Klik om te vergroten...
Hej Kan jij mij mss helpen met speed aub?
A
ApeLid
Jake46 zei:
Klik om te vergroten...
Jawel

www.filmvandaag.nl

Speed (1994)

De agenten Jack Traven (Keanu Reeves) en Harry Temple (Jeff Daniels) redden een groep mensen uit een gesaboteerde lift, waardoor het brein achter de…
www.filmvandaag.nl www.filmvandaag.nl
A
ApeLid
Wat een regime, pff
M
Mevrouw PløpLid
Jake46 zei:
Klik om te vergroten...
Je als Speedy Gonzalez begeleiden naar de uitgang, daar kunnen we goed mee helpen.

Vragen naar drugs is niet toegestaan.
M
Mevrouw PløpLid
Rotjoch zei:
Wat een regime, pff
Klik om te vergroten...
Kan strenger he?
A
ApeLid
Mevrouw Pløp zei:
Kan strenger he?
Klik om te vergroten...
Onmogelijk. Ik mag al helemaal niks meer!
F58E3E14-55A8-4B40-8D93-B942AE036CC2.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."