Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCafeïne in de speed

Cafeïne in de speed

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
Volgens mij is het idee dat er veel cafeine in de speed zit allang achterhaald
Dat stamt nog uit de tijd dat de speed als een droog poeder verkocht werd..
Ik heb zelf de speed ook vaak gewassen met aceton, maar merkte eigenlijk nooit zo veel verschil met ongewassen speed..
De speed wordt tegenwoordig zo nat verkocht, dat het ook helemaal geen zin heeft om daar nog een droog poeder zoals cafeine aan toe te voegen..
Plus die cafeine moet dan natuurlijk ook eerst worden ingekocht..
Nee volgens mij zit de winst die ze tegenwoordig maken vooral in t feit dat natte speed gewoon een stuk zwaarder is dan droge speed 🤔
D
De ApothekerLid
zit erin nog steeds soms wel 75% in steden zeker das een feit en natte speed is vaak gewoon water aan toegevoegd om redenen :wink: testen is weten man :wink:
G
GeneesmiddelLid
Je hebt een hele mooie eigen theorie opgesteld maar helaas niet echt onderbouwd met feitelijke informatie. Speculeren is verboden hier en wat jij nu doet vind ik er opvallend veel op lijken. Ik koop zelf ook onversneden droge speed, gewoon een gram voor een goede prijs, maar dat geldt helaas niet voor heel Nederland.

Tussen 2016 en 2020 bevatte speed ongeveer 50% caffeine en een gelijke concentratie amfetamine.

Screenshot_20220520_111015.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."