Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReactie/bezwaar onterecht rapporteren

Reactie/bezwaar onterecht rapporteren

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
JoJo64 zei:
Mevr. Plop en meneer Kroket,

Het is geen speculeren. Helemaal niet. Daar is de foto natuurlijk ook niet voor bedoeld. Meer als 'n soort vergelijkingsmateriaal. En sommigen vragen weleens naar een foto, vandaar. Speculeren is aanname, al gaf ik wel wat voorbeelden aan, maar die waren niet om te speculeren... dat waren VOORBEELDEN. Géén speculaties ! Zo staat het er ook niet.

Als ik had willen testen, zat ik hier niet. Maar evengoed bedankt Fred, en Plop.

JoJo☮️
Klik om te vergroten...
Lieve schat,

Je vraagt letterlijk wat wij over je drugs denken (of over het verhaal van je dealer). Dat is speculeren, daar gaan we verder ook geen discussie over voeren.

Overigens is het evengoed niet de bedoeling om, als we een topic sluiten wegens overtreding van de regels, een nieuw topic aan te maken om te vertellen dat je het daar niet mee eens bent.

Ik sluit ook dit topic.
J
JoJo☮️Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevr. Plop en meneer Kroket,

Het is geen speculeren. Helemaal niet. Daar is de foto natuurlijk ook niet voor bedoeld. Meer als 'n soort vergelijkingsmateriaal. En sommigen vragen weleens naar een foto, vandaar. Speculeren is aanname, al gaf ik wel wat voorbeelden aan, maar die waren niet om te speculeren... dat waren VOORBEELDEN. Géén speculaties ! Zo staat het er ook niet.

Als ik had willen testen, zat ik hier niet. Maar evengoed bedankt Fred, en Plop.

JoJo☮️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."