#1
Lieve schat,Mevr. Plop en meneer Kroket,
Het is geen speculeren. Helemaal niet. Daar is de foto natuurlijk ook niet voor bedoeld. Meer als 'n soort vergelijkingsmateriaal. En sommigen vragen weleens naar een foto, vandaar. Speculeren is aanname, al gaf ik wel wat voorbeelden aan, maar die waren niet om te speculeren... dat waren VOORBEELDEN. Géén speculaties ! Zo staat het er ook niet.
Als ik had willen testen, zat ik hier niet. Maar evengoed bedankt Fred, en Plop.
JoJo☮️
Je vraagt letterlijk wat wij over je drugs denken (of over het verhaal van je dealer). Dat is speculeren, daar gaan we verder ook geen discussie over voeren.
Overigens is het evengoed niet de bedoeling om, als we een topic sluiten wegens overtreding van de regels, een nieuw topic aan te maken om te vertellen dat je het daar niet mee eens bent.
Ik sluit ook dit topic.