Zelf drink ik te weinig water en heb ik last van nierstenen en doordat tijdens het speed gebruik alles wat krampachtig is is het moeilijk om druk op te bouwen, wat mij helpt is om mijn eikel dicht te knijpen en zo druk op te bouwen.
#3
Ja hier gaat het ook heel lastig dan.
Duurt echt lang voordat het er uitkomt dan.
#4
Ik heb daar ook altijd wel in meer of mindere mate last van. Het scheelt hoe strak ik sta en het lijkt wel of het minder erg is sinds we de speed wassen. Weten doe ik het niet zeker, maar wellicht dat de cafeïne waarmee pep wordt versneden ook niet helpt voor het functioneren ervan.
#5
Wat mij helpt is zitten op de wc en zachtjes fluiten. Daarmee ontspan je wat spieren in je bekken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.