#1
Hey gasten,
Morgen steek ik de grens weer eens over om ganja te halen in Bergen Op Zoom. Nu stel ik jullie de vraag waar ik best terecht kan? Welke coffeeshop(s) zijn de beste te boz? En welk wietje raden jullie dan aan? Een goed wietje welliswaar die jullie daar net gekocht hebben en best tevreden over zijn.
Grtzz!
Morgen steek ik de grens weer eens over om ganja te halen in Bergen Op Zoom. Nu stel ik jullie de vraag waar ik best terecht kan? Welke coffeeshop(s) zijn de beste te boz? En welk wietje raden jullie dan aan? Een goed wietje welliswaar die jullie daar net gekocht hebben en best tevreden over zijn.
Grtzz!