#1
He Guys,
Ik vroeg me af op de shops open zijn op paasmaandag. Kwil niet met men maat op een brommertje voor niets 1 u en 20 onderweg zijn
We zouden naar weert gaan.
Cheers
Vrolijk pasen nog
Ik vroeg me af op de shops open zijn op paasmaandag. Kwil niet met men maat op een brommertje voor niets 1 u en 20 onderweg zijn
We zouden naar weert gaan.
Cheers
Vrolijk pasen nog
