Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer vreemde werking wiet (oude wiet)

Zeer vreemde werking wiet (oude wiet)

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CaptainmorganLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo ik heb even een account aangemaakt omdat dit mij wel het geschikte moment leek om dat te doen. heb namelijk een belangrijke vraag.

ik ben een paar dagen geleden rond 4 uur naar vrienden gegaan die buiten aan het blowen waren.
ik had nog wiet van 5 jaar oud en ze vroegen of ik het mee nam.(wat moet je ermee maar goed)
ik nam ook een trekje )of 2/3) om toch even te kijken hoe het nog was. vies dus.
ik heb de hele tijd niks gevoeld en ben rond 5 uur half 6 naar de albert heijn gegaan met een vriend.
we stonden bij het rek en opeens voelde ik een bekend gevoel (ik ben eens extreem angstig geworden en raar gaan voelen met fout gaan, bijna hallicuneren ook).
mijn hoofd drukte in elkaar en de tijd leek opeens heel sloom te gaan, en mijn tong voelde alsof het verbrokkelde en rond draaide en opeens voelde ik niks meer, ook niet in mijn kaak..
dit gevoel had ik toen ook, en toen had ik ook die oude wiet gerookt (blijkbaar vinden mesnen dat interessant)
liep naar buiten zodat ik niet ging liggen midden in de winkel.
ging naar huis en vervolgens voelde die vriend van me dit ook.
we gingen slapen en werden 8 uur wakker en het was zo goed als weg, ben toen naar een andere vriend gegaan en rond 10 uur begon ik het weer te voelen, ik had 3 slokken bier op.

weet iemand hoe dit kan komen? ik heb dit nooit gehad met normale wiet en de enige keer dat ik dus echt fout ben gegaan had ik ook deze oude wiet op, daarvoor wel 5 gram en een bluntje en wat drank dus het was toen vele malen erger. het zou dus ook door drank en wiet kunnen komen maar aangezien ik dit gevoel alleen heb gekregen na deze oude wiet, en ik niet eens iets anders op had de laatste keer lijkt me dit sterk.
weet iemand wat dit is?
even op een rijtje:
- na een uur opeens als een klap effect
- opeens lijkt alles slomo te gaan en zwaar te klinken
- de buiten wereld begin ik te zien van een afstand en niet alsof ik er echt in zit
- als ik mijn tong probeer te voelen of ik eet wat, begin ik licht te worden en voelt het alsof mijn tong veranderd in klonten pap en begint te draaien
- niet kunnen lopen bijna
- angstig
- alleen nog maar gehad met de oude wiet
- vorig keer begon ik alles waar ik op lette extra vergroot te zien en kreeg ik elk kwartier een black out, ik wou vragen of mensen me wakker wouden houden maar niemand leek mij te horen.
alsof ik achter glas stond.
- de vorige keer bleef het effect wel korter want na 2 dagen voel ik me nu nogsteeds een beetje verward of sloom (kan ook slaap gebrek zijn). er zijn momenten geweest dat ik iets wou doen zoals mijn tas inpakken en dat ik op een gegeven moment weg viel ofzo en weer wakker werd en niet wist hoe lang ik al bezig was, ook hebben er toen mensen gepraat maar dit heb ik niet gehoord. waar ik vervolgens de reactie op kreeg: zo jij bent ook lekker helder he?

ps.
vorige keer had ik na 4 dagen een na-effect en begon 10 seconden te staren en even een paniek gevoel(mischien iemand hier een verklaring voor?)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
mischien was het vervuilde wiet , en door 5 jaar te laten liggen dat die vuile stoffen beetje toxisch zijn geworden. wegsmijten zou ik zeggen.
C
CaptainmorganLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
mischien was het vervuilde wiet , en door 5 jaar te laten liggen dat die vuile stoffen beetje toxisch zijn geworden. wegsmijten zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
gister had ik nog een klein beetje het rare gevoel in mn tong bij het eten, vandaag ben ik een beetje verward en het lijkt alsof ik heel licht in mn hoofd ben met een drukkend gevoel op de achterkant van mn hersenen.
weet jij of iemand mischien of dit kwaad kan of dat dit door vermoeidheid komt?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan ook door vermoeidheid komen hoor of van te weinig te drinken, alleen dat gevoel op je tong kan ik niet verklare, wel raar dat die hele bad rush zolang blijft doorwerken. wanneer het ni overgaat zou ik toch ff je bloed laten doorlichten. SMIJT DIE WIET WEG!
C
CaptainmorganLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
kan ook door vermoeidheid komen hoor of van te weinig te drinken, alleen dat gevoel op je tong kan ik niet verklare, wel raar dat die hele bad rush zolang blijft doorwerken. wanneer het ni overgaat zou ik toch ff je bloed laten doorlichten. SMIJT DIE WIET WEG!
Klik om te vergroten...
heb ik meteen gedaan en niet vanplan ooit nog wiet te gebruiken dat niet net gekocht is of niet uit de shop komt.
ben toch een beetje bang psychisch aanleg te hebben op dit soort dingen.
deze angst zal waarschijnlijk wel overdreven zijn maar je weet maar nooit he.
ben nu ook bang voor de volgende keer blowen eigenlijk, die laatste keer blowen heeft niet veel goeds opgelevert hah :rolleyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
probeer je eigen plantje te kweken , wiet uit de shops zijn ook zeer vaak vervuild ook al zie je dit niet. gratis en veel gezonder.
g
greenleafLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk kun je niet zo goed tegen wiet met hoge hoeveelheden CBD.
THC kan door verschillende chemische processen omgezet worden in CBD, een stof waar je sloom en slaperig van wordt in plaats van high. Als je wiet 5 jaar laat liggen is bijna alle thc verdwenen en omgezet in CBD, dat zou t meeste van de effecten verklaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."