Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfout gegaan van joint

fout gegaan van joint

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azertyuiopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiedag.
Ik heb een maand geleden een joint gedaan met vrienden en had erna harde hartkloppingen en was helemaal van de kaart. Ik had dit nooit meegemaakt omdat ik niet zoveel smoor , ik heb maar 15 joints in mijn leven gedaan terwijl ik nu 21 jaar ben . Ik was een paar dagen duizelig en dat ging over en een maand lang het afwezig gevoel hebben , maar na een maand ging het over , maar ik heb momenten dat ik me goed voel een paar uur en soms voel ik me heel slecht . Mijn benen voelen slecht aan . Ben bij de dokter geweest en hy heeft bloed getrokken en had alleen vitamine d tekort maar hy zei dat ik me normaal beter voel na paar capsules die ik elke week moet innemen . Als ik loop heb ik het ook moeilijk met ademhalen. Ik weet me geen raad meer . Ik ben volledig gestopt met smoren en ik wil me gewoon goed voelen en dan elke dag zoals vroeger
Ik heb nog een afspraak moeten maken met de cardioloog op raad van de huisarts en als dat ook inorde is moet ik waarschijnlijk naar een pyscholoog zei de huisarts omdat hy het ook niet zou weten wat er mis is met mij.
Graag zou ik hierop een antwoord willen hebben.
Bedankt voor jullie tijd
C
ChuckieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vervelende situatie, hartkloppingen zijn vrij normaal bij wiet als je vrijwel nooit blowd, echter een maand lang je niet goed voelen, zit waarsschijnlijk tussen je oren inderdaad zoals Fransje zei.

Wel kan je door een vervelende ervaring angstig worden en er lang last van hebben, al is het 'maar' wiet.
Leef gezond, sport veel en doe leuke dingen, een gezonde geest is een gezond lichaam :)

:wave:
f
fransje9000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan wel duizelig worden van wiet omdat het de bloeddruk verlaagd, zelf krijg ik ook wel is hart kloppingen dan moet je gewoon iets minder roken.
Een maand lang niet goed voelen komt heus niet door de wiet dat zit vast tussen je oren.
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."