#1
Hallo,
Ik ben opgenomen geweest in een kliniek voor van mijn canabis verslaving af te komen. Hier heb ik urine controles gehad. in de eerste drie was een terug lopende ratio bij de vierde een verhoging van 50% geconstateert. uit de contraexpertise bleek de ratio nog hoger te zijn. tijdens het afwachten van de contraexpertise heb ik nog twee urinecontroles gehad waar een met verlaging ratio en een met weer een verhoogde ratio van 50% nu word gezegt dat ik in die periode canabis heb moeten gebruikt hebben dit is echter niet zo. Nu is mijn behandeling stop gezet waar ik behoorlijk van baal. Ik zou me opnieuw kunnen aanmelden maar ben bang dat ik hier dan tegen aan blijf lopen. Als ik nu lees over de urine test zijn deze zeer betrouwbaar en vervelend voor mij. ik zoek hier een verklaing voor waarom ik dan toch positief ben getest.
Groet,
Ik ben opgenomen geweest in een kliniek voor van mijn canabis verslaving af te komen. Hier heb ik urine controles gehad. in de eerste drie was een terug lopende ratio bij de vierde een verhoging van 50% geconstateert. uit de contraexpertise bleek de ratio nog hoger te zijn. tijdens het afwachten van de contraexpertise heb ik nog twee urinecontroles gehad waar een met verlaging ratio en een met weer een verhoogde ratio van 50% nu word gezegt dat ik in die periode canabis heb moeten gebruikt hebben dit is echter niet zo. Nu is mijn behandeling stop gezet waar ik behoorlijk van baal. Ik zou me opnieuw kunnen aanmelden maar ben bang dat ik hier dan tegen aan blijf lopen. Als ik nu lees over de urine test zijn deze zeer betrouwbaar en vervelend voor mij. ik zoek hier een verklaing voor waarom ik dan toch positief ben getest.
Groet,