Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet mee op excursie België

Wiet mee op excursie België

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik ga deze week op excursie naar Brussel, België, en ik vroeg me af of het erg risicovol is als ik één of twee joints meeneem over de grens in de bus. Ik ben 18 jaar en zoals ik zei gaat het om weinig wiet.

Thanks alvast.

Peace! :smoke:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
FrankieDoodle zei:
Hey,

Ik ga deze week op excursie naar Brussel, België, en ik vroeg me af of het erg risicovol is als ik één of twee joints meeneem over de grens in de bus. Ik ben 18 jaar en zoals ik zei gaat het om weinig wiet.

Thanks alvast.

Peace! :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet doen. Sowieso met school is een no go in mijn ogen. En is het je die 2 jointjes waard als je wel wordt gepakt? Daag school, boete, (misschien strafblad, Belgie?)
Je kunt vast wel een paar daagjes zonder. :wink:
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
FrankieDoodle zei:
Hey,

Ik ga deze week op excursie naar Brussel, België, en ik vroeg me af of het erg risicovol is als ik één of twee joints meeneem over de grens in de bus. Ik ben 18 jaar en zoals ik zei gaat het om weinig wiet.

Thanks alvast.

Peace! :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet doen. Sowieso met school is een no go in mijn ogen. En is het je die 2 jointjes waard als je wel wordt gepakt? Daag school, boete, (misschien strafblad, Belgie?)
Je kunt vast wel een paar daagjes zonder. :wink:
Klik om te vergroten...

Bij nader inzien lijkt het mij ook geen strak plan. Je kwam met punten waar ik nog niet aan had gedacht. Thanks :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
FrankieDoodle zei:
Dunnetjess33 zei:
FrankieDoodle zei:
Hey,

Ik ga deze week op excursie naar Brussel, België, en ik vroeg me af of het erg risicovol is als ik één of twee joints meeneem over de grens in de bus. Ik ben 18 jaar en zoals ik zei gaat het om weinig wiet.

Thanks alvast.

Peace! :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet doen. Sowieso met school is een no go in mijn ogen. En is het je die 2 jointjes waard als je wel wordt gepakt? Daag school, boete, (misschien strafblad, Belgie?)
Je kunt vast wel een paar daagjes zonder. :wink:
Klik om te vergroten...

Bij nader inzien lijkt het mij ook geen strak plan. Je kwam met punten waar ik nog niet aan had gedacht. Thanks :grin:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan en veel plezier op excursie!
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben zelf op excursie gegaan daar de Ardennen en heb met vrienden 15 gram meegenomen, dat was echt een geweldig plan. Maar idd, erg risicovol, en een jointje in Brussel is toch wel anders dan een jointje in een vakantiehuisje in de Ardennen, veel meer risico bij betrokken. Kijk maar wat je doet, maar veel plezier in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."