Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over silver haze

Vraag over silver haze

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gast_030Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik ben nieuw hier op dit forum en hoop dat iemand iets meer af weet over silver haze,
heb dit namelijk gister gekocht en 1 dag in een glazen pot gestopt net opende ik de pot ruikte aan de wiet maar het rook naar sterke bittere geur en naar dennengeur zou dit een bewerkte wietje zijn?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom

Het zou een bewerkt wietje kunnen zijn weet niet war je het hebt gehaald?
Of zat er voorheen in die glazen pot iets van dennenolie? Lijkt me sterk dat ze het naar dennenolie laten ruiken namelijk.
G
Gast_030Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel, Ik heb die van een dealer gehaald Modknip en die zat eigenlijk in een gesloten zak en de wiet toppen plakten, drm dat ik in een glazen pot heb gestopt, nou is de vraag is het rookbaar of zal ik het wegdoen?
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je twijfels hebt zou ik het weggooien. Better to be safe than sorry.
E
EffevrageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoihoi, altijd zonde om wiet weg te gooien!! breng maar hierheen

Nee, zonder geintjes: je schreef dat de toppen plakten, en naar dennen roken.
Wellicht heb je natte toppen? Ik zou zeggen droog het allemaal 3 dagen in een kast oid, en kijk dan even.

Of gooi het inderdaad weg en scoor ergens een lekker gecured wiegje.

Mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."