#1
Na alle aanslagen zijn ze een stuk alerter al helemaal met grote(re) voertuigen als een bus. Ik zou het verwachten dat ze de bus controleren. Dan kan het alleen maar meevallen toch ?
,In Zürich is ook wiet , ik zou het risico niet nemen. Vooral nu met de intensieve controles.
En zo'n ramp is het toch niet om even te pauzeren mocht je het niet tegenkomen daar ?
Peace
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."