Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Flixbus

Wiet in Flixbus

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na alle aanslagen zijn ze een stuk alerter al helemaal met grote(re) voertuigen als een bus. Ik zou het verwachten dat ze de bus controleren. Dan kan het alleen maar meevallen toch ?
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks guys. Zal het risico dan niet nemen inderdaad, betwijfelde het sowieso al.

Peace! :)
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allemaal,

Ik ga binnenkort naar een vriendin in Zürich, vanaf Nordhorn, met twee andere vrienden. Dit doen we in de "Flixbus". Nu houdt die vriendin, net als ik, wel van een jointje.
Mijn vraag is of het vertrouwd is een jointje mee te nemen in de Flixbus. Is de kans groot dat ik gepakt zal worden?

Peace :smoke:,

Frankie
V
Verwijderd lid 138314Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
In Zürich is ook wiet , ik zou het risico niet nemen. Vooral nu met de intensieve controles.

En zo'n ramp is het toch niet om even te pauzeren mocht je het niet tegenkomen daar ?

Peace
Klik om te vergroten...

Het is ook niet zo'n probleem dat ik ff moet pauzeren, dat kan ik prima. Het was meer als een verrassing voor mijn vriendin.
En wat bedoel je met "de intensieve controles"?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is natuurlijk aan jou maar idd zoals Tijdloos zegt: ze controleren nu veel strenger dan normaal. Plus dat ze in Duitsland sowieso wat moeilijker doen dan in NL. Ik persoonlijk zou het risico niet nemen.

https://sensiseeds.com/nl/blog/wettelijke-status-van-cannabis-duitsland/
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
In Zürich is ook wiet , ik zou het risico niet nemen. Vooral nu met de intensieve controles.

En zo'n ramp is het toch niet om even te pauzeren mocht je het niet tegenkomen daar ?

Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."