Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Zetten jullie in een L joint?

Hoeveel Zetten jullie in een L joint?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat het topic hoeveel zetten jullie in Een joint al gemaakt is heb ik de vraag
Hoeveel Hasj of wiet zetten julie in een L Joint? Je weet wel zo een hele grote Joint met 2 of 3 vloeitjes in de vorm van een L
Ik zelf zet er rond de 5 gram in vaak ga ik na verschillende coffeeshops dat ik er wat meer dan 5 gram in kan stoppen en erna ook nog nog kan blowen.
En jullie?
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook geen L Joints, ik rook liever 10jointjes op een avond als 1 dikke,
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kikemoes zei:
Ik rook geen L Joints, ik rook liever 10jointjes op een avond als 1 dikke,
Klik om te vergroten...

Ja meestal rook ik gewone jointjes.
Maar als je een avond met vrienden bent
Begin je met een dikke L joint met 5 gram en er na nog 1 jointjes natuurlijk wel verschillende coffeeshops bezoeken hehe
Of ik haalt 5 gram bij die shop en me vrienden halen daar ook nog 5 gram zodat je in totaal meer dan 5 gram bij die shop kan halen
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardcorestoner zei:
Ja meestal rook ik gewone jointjes.
Maar als je een avond met vrienden bent
Begin je met een dikke L joint met 5 gram en er na nog 1 jointjes natuurlijk wel verschillende coffeeshops bezoeken hehe
Of ik haalt 5 gram bij die shop en me vrienden halen daar ook nog 5 gram zodat je in totaal meer dan 5 gram bij die shop kan halen
Klik om te vergroten...
Ja dan is het ook wel mooi indd als je met een paar man bent, ik rook of in mn eentje of met een kameraad erbij maar nooit meer als met 2mensen dus vandaar dat ik ook geen L draai haha
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcorestoner zei:
na nog 1 jointjes natuurlijk wel verschillende coffeeshops bezoeken hehe
Klik om te vergroten...
Oeps bedoelde na nog 10 jointjes inplaats van 1
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kikemoes zei:
Ja dan is het ook wel mooi indd als je met een paar man bent, ik rook of in mn eentje of met een kameraad erbij maar nooit meer als met 2mensen dus vandaar dat ik ook geen L draai haha
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad maar ik draai gerust een dikke L met 2 man inclusief mij.
En daarna er nog 10 dikke jointjes er achter na :wink:
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcorestoner zei:
Oeps bedoelde na nog 10 jointjes inplaats van 1
Klik om te vergroten...
Zon idee had ik al haha
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcorestoner zei:
Ja inderdaad maar ik draai gerust een dikke L met 2 man inclusief mij.
En daarna er nog 10 dikke jointjes er achter na :wink:
Klik om te vergroten...
Dat gaat/ging mij even te gek, nu al 9maanden clean van alles :wink:
Behalve nicotine dan haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."