Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie-break wiet

Tolerantie-break wiet

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een aantal weken is je tolerantie weer een stuk naar beneden idd. Je zult weer “voed” stoned worden. Let wel: na enkele dagen weer je normale hoeveelheid en je tolerantie is weer helemaal terug.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wadduupp!

Het is al een tijdje geleden sinds ik dit forum bezocht heb.
Dat komt omdat ik op vakantie ben en niet veel aan drugs heb gedacht. (Dus ook niet aan dit forum.)
Toch bedacht ik me dat het nu al 3 week geleden is sinds ik voor het laatst wiet heb gerookt.
Ik merkte voor de vakantie dat door mijn regelmatige gebruik, ik gigantisch veel moest smoken voordat ik echt stoned werd.
Ook de duratie van de ervaring was zeer kort. (ongeveer een uurtje)

Mijn vraag is: Zal door deze tolerantiebreak, die nog 2 week gaat duren, resulteren in de high die ik had toen ik bijvoorbeeld net was begonnen met roken, en zal de duratie ook weer zijn verlengt naar 3-4 uur? Dat was namelijk de duratie die ik vroeger ook had.
^ Zal dit ook even lang aanhouden als vroeger?

Tijd smoken: 3 jaar, ongeveer 4 x in de week
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welkom terug trouwens Skaf-Giraffe! Ik herken je naam van vroeger.
Jawel, zoalng je niet weer zo vaak en zoveel gaat blowen als je voor je vakantie deed wel. Als je bv 1x per week een avondje zou blowen en verder niet blijf je goed stoned worden. Ga je weer dagelijks of zo goed als dagelijks blowen bouw je meteen weer een hoop tolerantie op zodat je niet meer goed stoned wordt. Het is dus aan jezelf.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Na een aantal weken is je tolerantie weer een stuk naar beneden idd. Je zult weer “voed” stoned worden. Let wel: na enkele dagen weer je normale hoeveelheid en je tolerantie is weer helemaal terug.
Klik om te vergroten...
Dus het wordt nooit meer zoals het begin wil je zeggen?
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Welkom terug trouwens Skaf-Giraffe! Ik herken je naam van vroeger.
Jawel, zoalng je niet weer zo vaak en zoveel gaat blowen als je voor je vakantie deed wel. Als je bv 1x per week een avondje zou blowen en verder niet blijf je goed stoned worden. Ga je weer dagelijks of zo goed als dagelijks blowen bouw je meteen weer een hoop tolerantie op zodat je niet meer goed stoned wordt. Het is dus aan jezelf.
Klik om te vergroten...
Nice to be back ;p
Maarja, thanks.
Deze vakantie is inderdaad een goede gelegenheid geweest om drugs beter te gebruiken.
Heb het ook een beetje gehad met mijn wiet abuse.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skaf-Giraffe zei:
Nice to be back ;p
Maarja, thanks.
Deze vakantie is inderdaad een goede gelegenheid geweest om drugs beter te gebruiken.
Heb het ook een beetje gehad met mijn wiet abuse.
Klik om te vergroten...
Ken dat heel goed! Probeer vol te houden als je weer thuis bent.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ken dat heel goed! Probeer vol te houden als je weer thuis bent.
Klik om te vergroten...
Gaat wel lukken!
Had nooit echt de wil om te minderen, maar begrijp nu eindelijk de phrase: Less is more.
Geniet nog van je vakantie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."