#1
Ach er zullen ongetwijfeld mensen zijn die je hier iets meer over kunnen vertellen. Bovendien ben ik enigzins beschonken...
Maar als je gewoon goede coke hebt, is een halve gram in principe genoeg..
En tsjah, van 'trippen' spreek ik nou niet echt als je coke snuift, da's meer met stoffen als LSA en LSD enzo, maargoed. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel goeie lijnen je nou uit 1 gram haalt, de echte kenners zullen daar een beter oordeel over kunnen geven. Doe altijd eigenlijk een halfje... en dan eerst twee dikke lijnen en verder sleutelpuntjes... vandaar dat ik niet echt kan inschatten hoeveel er precies uit een gram gaat.
Maar als ik een ruwe schatting mag geven... zeg 10 a 12 lijnen (dus niet lijntjes) uit een gram?
Right me if I'm wrong though.
En tsjah, de vergelijking tussen speed en coke, als je hier al een tijdje aan het lezen bent zou je het verschil wel moeten weten.
Het is niet echt goed te vergelijken eigenlijk, je krijgt van beide een euforisch gevoel (maar niet zoals bij mdma) en energie. Maar van coke krijg je veel meer een gevoel van: 'ik ben de koning, ik kan alles'
Je kent het wel, dat hele egocentrische.
Bovendien duurt coke maar een uurtje ofzo, tenminste, de fijne effecten (je hart gaat nog wel ff door namelijk).
En speed duurt rustig 6 tot 8 uur als je goede hebt...
Van speed krijg je veel meer energie, mits je iets van ADHD of ADD hebt, deze mensen schijnen er vaak juist rustig van te worden.
Sommigen zeggen dat het de creativiteit bevordert, denk dat het een beetje persoonlijk is. Feit is dat je vermoeidheid overgaat en je nog wel ff meegaat als je speed hebt gesnoven. Da's bij coke minder, maargoed... lees het forum nog maar gewoon door en je komt er vanzelf eigenlijk.
Nouja, ik hoop hier je vraag enigzins mee beantwoord te hebben, er zullen ongetwijfeld aan- of opmerkingen zijn, of toevoegingen. Nogmaals, ik ben geen expert en eigenlijk gewoon dronken nu..
Maar als je gewoon goede coke hebt, is een halve gram in principe genoeg..
En tsjah, van 'trippen' spreek ik nou niet echt als je coke snuift, da's meer met stoffen als LSA en LSD enzo, maargoed. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel goeie lijnen je nou uit 1 gram haalt, de echte kenners zullen daar een beter oordeel over kunnen geven. Doe altijd eigenlijk een halfje... en dan eerst twee dikke lijnen en verder sleutelpuntjes... vandaar dat ik niet echt kan inschatten hoeveel er precies uit een gram gaat.
Maar als ik een ruwe schatting mag geven... zeg 10 a 12 lijnen (dus niet lijntjes) uit een gram?
Right me if I'm wrong though.
En tsjah, de vergelijking tussen speed en coke, als je hier al een tijdje aan het lezen bent zou je het verschil wel moeten weten.
Het is niet echt goed te vergelijken eigenlijk, je krijgt van beide een euforisch gevoel (maar niet zoals bij mdma) en energie. Maar van coke krijg je veel meer een gevoel van: 'ik ben de koning, ik kan alles'
Je kent het wel, dat hele egocentrische.
Bovendien duurt coke maar een uurtje ofzo, tenminste, de fijne effecten (je hart gaat nog wel ff door namelijk).
En speed duurt rustig 6 tot 8 uur als je goede hebt...
Van speed krijg je veel meer energie, mits je iets van ADHD of ADD hebt, deze mensen schijnen er vaak juist rustig van te worden.
Sommigen zeggen dat het de creativiteit bevordert, denk dat het een beetje persoonlijk is. Feit is dat je vermoeidheid overgaat en je nog wel ff meegaat als je speed hebt gesnoven. Da's bij coke minder, maargoed... lees het forum nog maar gewoon door en je komt er vanzelf eigenlijk.
Nouja, ik hoop hier je vraag enigzins mee beantwoord te hebben, er zullen ongetwijfeld aan- of opmerkingen zijn, of toevoegingen. Nogmaals, ik ben geen expert en eigenlijk gewoon dronken nu..