Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw in Amsterdam

Nieuw in Amsterdam

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#1
:cry:
/ellesdee
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou hem geloven :hearteyes:
n
nieuwinamsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heej,

Ben nieuw in Amsterdam.... waar kan ik hier coke kopen? (ken hier nog niet zoveel mensen,...)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga eens naar de Exit in de reguliersdwarsstraat, daar zijn vaak genoeg mensen die wel drugs hebben :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan je wel een zakje poedersuiker aanbieden :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
Ik kan je wel een zakje poedersuiker aanbieden :beer:
Klik om te vergroten...

:grin:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Ik kan je wel een zakje poedersuiker aanbieden :beer:
Klik om te vergroten...

Wel ff inkopen bij die armani gast. Die heeft goede suiker.... :stoned: :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tony Montana zei:
Nick de Neger zei:
Ik kan je wel een zakje poedersuiker aanbieden :beer:
Klik om te vergroten...

Wel ff inkopen bij die armani gast. Die heeft goede suiker.... :stoned: :beer:
Klik om te vergroten...

duidelijk! en niet duur ook voor de kwaliteit die hij biedt.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nieuwinamsterdam zei:
Heej,

Ben nieuw in Amsterdam.... waar kan ik hier coke kopen? (ken hier nog niet zoveel mensen,...)
Klik om te vergroten...

hey man

I have what you need

Ik woon in bijlmer/arena station en diverse metrostations maar waar ik vooral te vinden ben is de wallen... Ik zie er uit als een junk maar de schijn bedriegd ik ben fokking rijk en heb kilo's coke... Ik sta meestal op de bruggetjes tussen de hoeren met een groepje mede-crackdealers... Koop mijn zooi anders zet ik een pistool tegen je hazzes... Het ziet er uit alsof het je 50 euro niet waard is maar als je het gebruikt zal het je heftigste rush ooit zijn, en je laatste...

Ik prijs meestal mijn handelswaar aan en loop naar mensen toe en zeg het volgende ''*kuch kuch* hey man, you want some; crack cocain pills weed'''Hoor je dat, dan weet je dat je goed zit. Koop die hele handel!
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
kan ik het niet ook gewoon zelf halen bij de locale appie hier op de hoek :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nog niet... dat kan pas vanaf juni 2008. Dan komt het nieuw in het assortiment. :mrgreen:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
was dat niet de codex alimentarius die vanaf 2009 zijn ellende mag gaan uitspreiden over de aarde en waarover de halve wereld eigenlijk nog geen gedachte velt :confused:

zover liggen drugs, medicijnen, voedingssupplementen en voeding niet uit elkaar tenslotte :wink:

zou wel een verademing zijn ... coke gewoon bij de slager en je rijst illegaal bij de chinese dealer op de hoek :stoned:

:sunglasses:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan ik het niet ook gewoon zelf halen bij de locale appie hier op de hoek :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."