#1
zoals je weet komt er veel dopamine vrij bij het gebruik van coke... hetgeen de psychose trigger is. Dus als je een schizofrene of schizo-affectieve stoornis hebt. En veel coke gebruikt... dan zou je eventueel in zoiets kunnen blijven hangen... denk ik. Maar ik weet het niet helemaal zeker.
Lijkt me wel wijsheid om gewoon géén cocaine meer te begruiken gezien je diagnose. Slik je antipsychotica zoals haloperidol of een atypische zoals quetiapine ofzo...? Kan me voorstellen dat er ook wel interacties tussen die middelen en coke plaats zal vinden.
Weet er niet genoeg over om je echt goed antwoord te kunnen geven, maar weet wel dat je er goed aan doet de coke even te laten liggen, period.
Lijkt me wel wijsheid om gewoon géén cocaine meer te begruiken gezien je diagnose. Slik je antipsychotica zoals haloperidol of een atypische zoals quetiapine ofzo...? Kan me voorstellen dat er ook wel interacties tussen die middelen en coke plaats zal vinden.
Weet er niet genoeg over om je echt goed antwoord te kunnen geven, maar weet wel dat je er goed aan doet de coke even te laten liggen, period.